•11

7.7K 218 128
                                    


Yuna ~

Jungkook ile aynı evde kalmamızdan 1 hafta geçmişti hala da yanındaydım. Düşündüm de o çok tehlikeli biriydi. Sürekli ilişkiye girmek istiyor reddedince de ya sinirlenip erkek tribi atıyor yada zor kullanıyor. Hoseok ile tartıştığımızdan beri Jungkook ile hiç birlikte olmadım. Nedenini bilmiyorum belki uygun zaman değildi.

Onun ne kadar  ciddi olduğuna inansam da hergün hergün ilişkiye girmesi beni sinir ediyordu.

Bizim Hoseok ile küs olmamız jungkook ile uzun zamandır planladıkları ortak şirket işine girmişlerdi bile. Ikisinin adına da mutluyum çünkü bunu liseden beri istemişlerdi ve şuan herşey istedikleri gibi ilerlemiş herşeyi halletmişlerdi. Televizyon ve Reklâmcılık şirketi olduğu için  Jungkook erkenden çalışanları ayırt etmek için şirkete gitti bende tek başıma kaldım uzun zaman sonra.

Kahvaltı yapmayan biriydim fakat Kook ileyken zorla kahvaltı yapma gibi bir olay ile karşı karşıya kalıyorum. Evi biraz toparlayıp salondaki büyük koltuğa yayıldım ve sehbadaki telefonumu alıp Wona'yı aradım. Bir-kac çalıştan sonra sesini duydum.

"Günaydın Yuna yeni uyandım bekle bi dakika ağzımdaki iğrenç tattan kurtulmalıyı-"

"Dur dur. Jungkook şirkete gitti sen buraya gel konuşuruz"

"Hoseok da gitmişti zaten,  yarim saate ordayım"

Telofonu aldığım yere koyup gözlerimi kapatıp dinlendirdim biraz. Bi anda midemin bulanması ile üst kata koşup kendimi banyoya attım. Kolezetin önünde durup zaten boş olan midemi iyice boşalttım. Kalkıp dişlerimi fırçalayıp aynaya baktım. Yüzüm çökmüştü hemen, büyük ihrimal yemek yemedigim için kustum ama aklıma hamile olma ihtimali de yerleşti. Yanı filmlerde hep öyle olurdu.

Buraya gelen Wona'yı arayıp birşey almasını söyledim oda onaylayınca kapattım telefonu.

Çalan kapı ile hemen koşup açtım. Wona elindeki poşeti uzatmadan bana sarıldı bende kısa bir karşılık verip yüzüne baktım. Yüzünde hem mutlu hemde endişeli bir takıntı vardı. Ben ise ne düşünceğimi bilmiyordum.

"Al hadi şunu yap bir an önce"

Kafamla onaylayıp elimdeki poşetle banyoya ilerledim.

Sonuç şuan da elimdeydi ama bakmaya cesaret edemiyordum. Bunun olmasına ihtimal yoktu çünkü Jungkook ne kadar düşüncesiz ve o ana odaklanan taraf olsa da ben ertesi gün hapı kullanıyordum. Bundan güç alarak baktigim sonuçta dona kaldım.

"Yuna göster artık hamile mısın değil mısın"

Elimden çekip aldı testi ve derin bir nefes verdi.

"Tanrıya şükür... bi an hamilesin sanmıştım. Hoseok bu sefer  silerdi seni!"

Geçip koltuğa oturdum ve Hoseok demişken sorumu Wona'ya yönelttim.

"Hoseok nasıl, özledim onu."

Umursamaz bi suratla konuşmuştu hemen.

"Ahh merak etme Yuna. Bizi telefonda konuşurken görünce hemen senin nasıl olduğunu ne yaptığını sorguluyordu. Dün gece de neden artık eve dönmediğini sordu. Ahh bu çocuğun dengesiz halleri..."

"Gerçekten mi, neyseki uzatmadı daha fazla. Biz evlenmeyi düşünüyoruz. Yanı henüz bir teklif olmasa da ortada, bunu çoğu kez dile getirdi."

"Dağ evinden sonra hiç yattınız mı?"

Ne? Dediklerimden bunları mi çıkardı gerçekten. Ahh bu kız..

"Wona şuan konu bu mu?"

"Ya söylesene merak ediyorum. Bizde Joon ile ciddiyiz 2 yıldır ama daha senin gibi ilk günden yatmamıştık. Sahi biz hiç yatmadık. Hoseok'tan mı korkuyor yoksa. Ahh herşeyi Abim olacak adam mahvediyor. Bu yaşıma geldim hala bakireyim. Off Joon off abi!"

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin