Güzel kokuların yayıldığını hissetmem ile fırından çıkardığim tavuğu da masaya koyup yaptığım çeşit çeşit yemeklere baktım. Çok güzel duruyordular.Çoğunluk Hoseok'un sevdiği yemeklerdi. Ve işten sonra çok açıkmış geliyordu çünkü öğle arasını yemek yemek yerine işlere ayırıyordu..
Donghyun'un tam olarak belli olmayan çıkardığı sesleri duyunca uyandığını anlamıştım. Mutfaktan çıkıp yanina gidecekken koltukta bacaklarını doksan derece açık yayılarak oturan Hoseok ile duraksamıştım.
Üstündeki takım siyah ve oldukça güzeldi. Kravatını açmış omuzlarından sarkıtmıştı. Ilk 4 düğmesi açık olan beyaz gömleği ve hafifçe bascaklarina yapışan pantolonu ile oldukça sexy duruyordu.
Elinde Donghyun aşağı yukarı götürüp oynuyordu onunla kendince. Donghyun'un belli belirsiz sesleri bunun içinmiş.
Bu görüntü ile içim ısınmıştı adeta. Çok tatlıydilar. Yada sadece Donghyun tatlıydı çünkü Hoseok'un suanki hali masum olmayan kelimeler ile tanımlanırdi.
"Ne ara geldin, kapı sesini duymadım bile. "
Bana doğru bakip bebeği göğsüne yatırmış tüm dikatini bana vermişti.
"Şimdi geldim zaten güzelim. Bu kokuları şirketten alıp geldim hemen, rahat durmadın anlaşılan ha?"
"Abartma Hoseok, sadece sevdiğin birkaç yemek yapmak istedim. Burada çok sıkılıyorum, birkac çocuklu anne mooduna geçtim gibi hiissediyorum.."
Ayaklanıp elindeki donghyun'u düzelmişti kollarında, yanıma geline dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Karşılık vermekten çekinmemiştim. Sağ elimi yanağına çıkarıp okşarken aynı zmanda dudaklarımı soğuk dudaklari üstünde hareket ettiriyordum.
Nefes nefese ayrılan taraf o olmuştu. Alınma bıraktığı öpücükten sonra elinde uyuklayan bebeğimizin alnına da narin bir öpücüğünü bahşetmişti. Donghyun onun kollarında bende olduğundan daha hızlı uyukluyordu.
"Ben yatırırım oğlumu, duş alıp geleceğim kurt gibi açım!"
Kıkırdamamizdan hemen sonra yukarı çıkmıştı. Ben de sofrada son dokunuşları yapmaya gitmiştim.
Telefonumu alıp masaya geçmiştim fakat Hoseok'u beklemiştim. Uzun zamandır Instagram' a girmiyordum normalde de pek girmezdim fakat doğum evlilik vs derken sosyal medyadan uzak kalmıştım.
Hesabıma zaten giriş yaptığım için anasayfada dolanıyordum. Çoğunlukla eski okul arkadaşlarım vardı. Bazıları evlenmiş bazıları bekardı en son konuşmalarımızda.
Arama kısmına girip aklimdaki düşünceye engel olamadan o ismi girmiştim.
Artık içimde birşey kalmasa da şuan ne yaptığını yada ne durumda olduğunu bilmek istiyordum. Merakıma yenik düşüp en son hatırladığım kullanıcı adını girince sonuç yoktu. Büyük ihtimalle hesaplarını silmiş veya daha kollayi beni engellemişti.
Eskiden alışveriş yapmak için başka bir hesap açmıştım ki ordan bakma fikrini es geçmek istememiştim.
Yine aynı kullanıcı hesabını girip titreyen elime kaymıştı gözüm. Onun adını yazmam bile beni geriyordu..
Arama tuşuna basınca gerçekten de beni engellediğini doğrulamıştım. Çünkü burdan görünüyordu.
Profil fotoğrafına basınca onun profili önüme serilmişti anında.
Üç tane fotoğraf vardı, ikisi yüzünü belli etmeyen, daha doğrusu hiçbirşeyi belli olmayan fotoğraflardı. Kapalı renkler ağırlıklı idi bu onu görmemi engelliyordu. Hayır.. istemiyordum onu görmeyi fakat merakımdandı işte..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...