Hoseok~
Bugün oldukça yorulmuştu Yuna. Aslına bakarsam bende çok bitkindim fakat bebek alışverişi hoşuma gitmişti, tıpkı gerçek bir baba gibi hissetmiştim. Biyolojik olarak benim bebeğim olmasada manevi olarak benim çocuğumu o, çünkü Yuna gerçek karım olacaktı iki gün sonra.
Demin odama girebilecegini düşünemediğim için poşetler ile birlikte odama dalmıştım ki orda olacağı aklımdan geçmemişti.
Başta fark etmemiştim Yuna bağırana kadar.. dönüp olduğu yere baktığımda tuhaf hissetmiştim. Onu bu halde görmek bazı hormonlarımı devreye sokmuştu.
Süt beyazı narin ve şuan çıplak tenindeki şişliğe götürdüğüm gözlerim ile içimden gülümsemiştim.
Bebeğim büyüyordu ve bu beni mutlu ediyordu ayrıca hamilelik Yuna'ya çok yakışıyordu. Hafifçe kilo almış fakat bundan şikayet ediyordu ki ne kadar sevimli olduğunu asla bilmiyordu.
Hızla çıktığım odadan kıyafetlerimi almayı unutmuştum, berbat bir kökü vardı üstümde. Hava oldukça sıcaktı bugün bu yüzden üstündekiler ter içinde kalmıştı.
Yuna banyoda olduğuna göre bir sakınca yoktu birkaç parça alıp çıkmakta.
Parmak kıkırdaklarımla iki kere vurduğum kapının ardından hiç ses gelmeyince hâlâ banyoda olduğunu anlamıştım. Içeri girip kapıyı kapattım ve direk dolabıma yöneldim.
Kıyafet seçerken bi an önce kendi evimize taşınmamız gerektiğini düşündüm. Aslında burada da kalabilirdik ama Wona ile aynı yerde karımla kalma fikri mantıklı gelmiyordu. Ne kadar normal evli çift olmasak da genç kızın yanında yeni evli çift olarak kalmak uygun olmazdı bu yüzden bu konuyu da konuşsam iyi olurdu Yuna ile.
Üstümdeki tişörtü çıkaracakken içeriden bana seslenen Yuna ile geri adım attım.
"Hoseok? Orda mısın!"
Onu rahatsız edecek birşey yapmamıştım buda neydi şimdi?
Kapıya yaklaşıp konuştum titrek bir ses ile.
"E-evet.. yani şey üstümü almaya geldim de terlemişim. Çıkıyorum hemen."
Arkamı dönmüş çıkacakken beklemediğim birşey söylemişti.. ki çok çekingen çıkmıştı ses tonu.
"Hoseok.. canım acıyor. Daha suyu bile açamadım.."
Ne yapmalıydim bilmiyorum... Yardım mi istiyordu?
Kapıya yaklaşıp konuştum tedirgin sesimle."Şey, anladım ama ne yapmam gerekiyor tam olarak?"
"Yardım eder mısın yıkanmama, iğrenç kokuyorum ve yorgunum."
Sesi ağlamaklı çıkıyordu. Ciddi anlamda zorlanıyordu.
Kapının kolunu yavaşça açmaya başlarken başım ister istemez öne eğiliyordu.Içeri tam olarak girmiştim ki hala önüme bakıyordum. Korkak gözlerle yavaşça Yuna'ya bakınca derin ve sessiz bir nefes verdim anında.
Üstünde en ufak bir bez parçası bile yoktu. Gözleri dolmuş sol eli karnıni okşarken diğer eli ise duşa kabine tutunmuştu. Yüzünü buruşturmasinın sebebi de canının yanması idi.
"Neden ağrım var ki, daha demin bile iyiydim. Ters bir hareket de yapmadım. Korkuyorum Hoseok."
Şuan o kadar utanıyordu ki oturduğu yere sinmişti adeta. Demin karnındaki eli şuan belli bölgelerini kapatıyordu. Elini göğüslerinin üstünde tutmuş canının yanması devam ediyor gibiydi halâ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...