Yuna~Saat gece 1:54 idi ama hala Kook ortalarda yoktu. Neden bu kadar geç gelmişti ki normalde en fazla 12 de burda olurdu. Daha fazla dayanamayıp Kook'un numarasını tuşladım. Bir-kac çalıştan sonra yorgun olduğu sesinden belli olan sevgilime odaklandım.
"Geliyorum bebeğim, yoldayım. Bugün düğün tarihi aldığım için sıra vardı. Şirkete geç kaldığım için de dosyaları anca bitirebildim. Marketten birşey istiyor musun?"
Tüm soracağım soruların cevaplarını da aldığıma göre soracak birşey kalmamıştı.
" Eksik birşeyimiz yok aşkım, çabuk gel yete- Bi dakka düğün tarihi mi dedin ?"
"Kapıyı kilitle, geliyorum."
Diyip kapattı telefonu. Karnımın ve bacaklarımin ağrıması artıyordu. Elime telfonu tekrar alıp regl takvimimime baktım. Ve ve ve yine acı dolu bi haftaya hoş geldiniz! Ne diye bunu çekiyorduk ki...
Banyoya gidip kontrol ettim iç çamaşırımı. Yavaş yavaş başlıyordu özel dönemim. Dolapları kontrol ettim fakat zaten olması tuhaf olacak şey yoktu. Kook evinde neden ped bulundursun ki, off ne saçmalıyordum. Düşüncelerimden ayrılıp çalan kapıyı açmak için aşağı indim. Hemen açıp sevdiğim adamı karşıladım.
"Hoşgeldinn"
Bana gülümseyip ellerini belime sarıp yanağıma öpücük kondurdu.
~
Kook ile evlilik konusunu konuşmuştuk. Dediğine göre bir an önce evlenme işinin olmasını istiyormuş. Bende onunla aynı fikirdeyim elbette fakat Hoseok ile daha yeni barışmak üzere olmamızı düşününce acele ediyor gibime geliyordu. Daha fazla düşünmeyip Kook ile izlediğimiz daha doğrusu onun izlediği benim filmden başka birşey düşündüğüm filmi izliyorduk.
Gözlerini ayırmadan izlediği film çok şaşıracaksınız ama yine yetişkin içerikliydi. Bu çocuk neden bu kadar ilgiliydi böyle şeylere..
"Jungkook?"
Seslenmem ile gözünü zor ayırırdı çok sevdiği filminden.
"Efendim tatlım?"
"Yarın Hoseok lara uğrayalım mi işiniz yoksa?"
Umursamaz bir nefes alıp verince sinirlenmiştim ama birşey demedim.
"Hoseok Hoseok Hoseok ! Seninle küs filan değil neden bu kadar takıyorsun bu konuyu?"
"Takacağım tabikide Jungkook ! Abim o benim , kardeşini arkadaşı ile yatakta yakalayan abim!"
Yuksek ve kalın erkeksi sesi ile hemen cevap vermişti.
"Sikecegim şimdi abini de yatağını da Yuna!! Günün 24 saati bu konuyu açıp durma artık. Tamam gidelim de göm artık şu konuyu."
Bağırarak konuşması ile gözlerim dolmuştu. Bana karşı fazla kabaydı bunları söylerken kolumu da sıkıyordu aynı zmanda. Fiziksel olarak değil de ruhen canımı yakıyordu. Zaten en kötüsü de bu değil miydi..
"B-bana neden böyle davranıyorsun Jungkook. Sana karşı yanlış davranışlarım yok. Istediğin gibi açık da giymiyorum artık. Gönlünü hoş tutmak istediğim için kendimi değiştiriyorum sende sert halinden ödün versen olmuyor mu?"
Sesim sona doğru zaten dolu olan gözlerim ile ağlamaklı çıkmıştı. Beni kendine çekip sarıldığında sanki demin tartışan biz değilmişiz gibi öylece beni sarmasına izin verdim. Çünkü biliyordum ki sakinleşeceğim yer yine onun kollarının arasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfikce(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...