•71

2.5K 124 56
                                    

Yüzüm boynuna denk geldiği için kokusu her nefes alışımda ciğerlerime doluyordu ve bu ne kadar düşünmemi engellese de sonunda tepki vermeyi başarmıştım.

"Çek kollarını üzerimden Jungkook!"

Yumuşak sekilde olsa da sert içerikli konuşmuştum ve ona durum ne olursa olsun emir vererek konuşulmasından son derece nefret ediyordu.

Başını bi anda boynuma indirmiş ve biraz önce benim yaptığım gibi derin bir nefes almıştı.

Bir anda olmasa da yavaş hareketler ile demin yattığım gibi uzandiriyordu bedenimi.

Aslında o uzandirmasa da kendimi ondan çekerken ister istemez geriye doğru yaslanıyordum..

Boynuma değen sıcak nefesi oldukça mayıştıriyordu bedenimi. Tepki vermem dahada zor hale geliyordu o bunları yapınca..

Dudakları boynuma değmeden yukarı çıkmış ve dudaklarimizin arasında ölçülemeyecek uzaklıkta durmuş nefesini dudaklarına üflemişti.

Hiç-bir tepki veremiyordum ve o bunu başarmayı çok kolay yapıyordu.

Dudaklari dudaklarıma değecek sanarken bi anda alnıma çıkmış ve derin bir öpücük bırakmıştı.

Uzandığım yatağa iyice yapıştım gibi geliyordu ki hiçbir tepki veremiyordum zaten.

Alnımı terk eden dudakları belime kadar yol çizerek aşağı inmişti. Bu ne yüzsüzlüktu böyle. Ben onu istemediğimi hatta sevmediğimi bile söylemiştim biraz önce fakat o hala bana dokunmaya çalışıyor ve yine nasıl olduysa beni altına almışt-

Nefesimin kesilmesi ile aşağıya bakmıştım ki kalbimin sıkıştığını hissetmiştim.

Tişörtümu kaldırmış başını karnıma koymuştu. Üstelik karnımı ıslatan sıcaklık ile ağladığı ortadaydı.

sadece tek yaptığı kafami bulandırmaktı.. Ama ben Yuna isem buna izin vermeyecek ona hak ettiğini yaşatacaktım.

Tam olarak doğrulup yataktan aşağı inmiştim ellerimi karnıma götürüp götürüp tişörtümu düzelttikten sonra karnımın üstünde tutmuştum korurcasina..

"Dinle Jungkook. Çocukların için burada bizimle kalmana izin veriyorum fakat eğer ki sayacağım bu kuralları çiğner ve istediğin gibi davranırsan inan seni tamamen silmek için her yola başvururum. Anliyor musun?"

Bıkmış surat ifadesini takınmış ve gözlerindeki oluşan umut ile başını sallamıştı.

"Tamam kabul ediyorum. Yeterki beni ne kendinden ve çocuklarımdan uzak tutma-"

"Kesinlikle bana dokunmayacaksın. Asla.

Çocukların ile istediğin şeyi yapmakta özgürsün.

Benimle, konu çocuklar olmadığı sürece diyaloğa girme.

Umarım anlamışsındır Jungkook. Senin yerinde olsam gerçkten bu kurallari eş geçmem çünkü inan karşına o eski Yuna yok."

Tepki vermesini beklerken sadece basını sallamış ve dışarı çıkmıştı odadan.

Onun için zordu sanırım bu kurallar ve reddetme şansı da olmadığı için konuşmamayı tercih etmiş gibiydi.

Gitmesi ile telefonuma göz atmıştım ki sehpanin üzerinden görüp saate bakmıştım.

Gözlerim bi anda açılmıştı çünkü saat neredeyse gece 11 olmak üzereydi. Zaman o varken sanki maratonda gibi akip gitmişti adeta..

Böylesi iyi gibiydi en azindan ona bu iyiliğimin karşılığında benim iki kuralıma uyardı ki uyacak gibi de duruyordu.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin