Jungkook~
Üstüm çok ağır ter kokuyordu bi an önce duş almak istiyordum. Yuna'ya aç olduğumu söylediğim için mutfağa ilerlemişti ben merdivenleri tırmanırken.
Odamın kapısını açıp içeri girdim. Hemen üstümdeki tişörtü ve kot pantolonumu sıyırdım. Banyoya girip orda da boxerlarımdan kurtuldum. Yan kalçamdaki izi incelemeye başladım, kızarmıştı ve önemsiz bir çizik vardı. Dağ evine girerken kapının önünde erkek ayakkabısı görünce kapının ordaki demire çarpmıştım ama o anki sinir ile çok da umursamamıştım.
Hemen duşakapine girip suyu ayarladım ve altına girdim . Ciddi anlamda çok rahatlamıştım tüm stresimi almış gibiydi. Kapıya kayan gözüm ile beni izleyen Yuna'yi görmemişim gibi davrandım. Sanırım biraz oyun oynasak fena olmazdı..
Ellerimi saçlarıma daldırıp akan suyun saç diplerimi ıslatmasına izin verdim. Yavaş yavaş ellerimi bedenimde gezdirip çaktırmadan kapıda hala beni izleyen Yuna'ya bakıp eski halime döndüm. Bu kız fazla mı küstahtı..
Ellerimi penisime doğru götürdüm ve hafifçe okşamaya başladım sanırım bu onun buraya gelmeye isteğini kabartabilirdi. Ahh lütfen gel yanıma Yuna..
Ellerim hala bedenimde gezerken Yuna sanki yeni gelmiş gibi geri gidip, demin ki yerine geldi. Kapıyı tıklatıp önüne bakarak konuştu.
"Kook sanırım kapıyı kapatıp duş alma gibi bir şeyden haberin yok"
Soru soran ses tonunu kullanmıştı ve demin sexy gelen şuan oldukça gözüme tatlı geliyordu.
"Bebeğim hep yanlız yaşadığım için gerek duymuyorum. Şuan senle yaşıyoruz ama yinede gerek duymuyorum çünkü anlaşılan seninde hoşuna gidiyor ha?"
Sona doğru gülerek konuşmuştum ki bu onu sinirlendirmişti.
"N-ne saçmalıyorsun Jungkook? Çabuk çık yoksa bu güzel odana her an yapmamam gereken birşey yaparım!"
"Tamam çıkıyorummm"
Cevap vermeme rağmen hala aynı yerde dikiliyordu. A-ahh ama sen böyle yaparsan olmaz bebeğim..
"Orda durma gel altımda dur aşkım daha rahat?"
Utanmış olacak ki sözümü bitirir bitirmez kapıyı kapatıp isyan ederek çıkmıştı.
Belime sardığım havlu ve elimdeki havluyla saçlarımı kurutarak dışarı çıktım. Büyük dolabıma yaklaşmaktan çok yatak beni kendine çekiyordu. Arkama aldığım yatağın üzerine uzandım. Ahh bugün çok yorgundum, yorulacak birşey yapmamış olsam da.
Yaklaşık yarım saattir uzanıyordum. Kapının çalınma sesi ile doğruldum.
"Gel canım gel"
Gözleri üstümden çekip suratıma sonunda bakmıştı.
"Jungkook sadece duş alacaktın bi saat oldu, acıktım!"
"Acele etme bebegim beni ozledin biliyorum , Eşofmanlarımı seçer misin ?"
Sırıtarak konuşuyordum, bu yüzden ki sabır dileyerek dolabıma yöneldi. Beyaz bir tişört ve şort vermişti. Tekrar dönüp küçük çekmeceden gri boxer çıkarıp uzattı. Bende alıp giyinmeye başladım. Yuna da iç çamaşırlarımın olduğu çekmecenin altındaki çekmeceyi açıp incelemeye başlamıştı. Gözlerini son derece açmış ordaki aletlere bakıyordu. Ahh bu kız akıllanmayacak. Tişörtümu es geçerek altımı giymiştim, henüz evde tişört giymedigimi bilmiyordu miniğim.
Yuna eline aldığı sex aletini inceliyordu. Bana dönüp konuştu fakat ben hala ne kadar masum olduğunu düşünüyordum. Başta bilerek bakıyor sanıyordum fakat cidden elindekilerin ne ise yaradığını bilmediğini anlamıştım. Bana dönüp elindeki aleti gösterdi.
"Kook bunlar nedir?"
Ahh elindeki bakıyorum birde suratındaki bebek ifadesine.. bir insan nasıl sexy olup aynı anda sevimli de olabilirdi ki? Eğilip elinden aldım eline yakışmayan , masumluğunu bozan aletleri.
"Önemli şeyler değil, bu çekmeceye bir daha dokunmanı istemiyorum. Anlaştık mı bebeğim?"
Ayaklanip elini uzattı ve beni çekiştirdi.
"Tamam karışmam, hadi çok acıktım kook yemek yiyelim. Ve biraz daha ayakta dursam bulduğum yere yığılıp uyicam."
Kıkırdayarak el el indik ve mutfağa geçip masaya yerleştik.
" Ne ara yaptın bunları Yuna? Ahh çok doğru kişiyle evlenicem "
Diyip yemeğe daldım. Her zaman iştahlı biriyimdir benim için yenilmesi yeter, ne olduğu çok da önemli değil.
~
Yemeğimizi bitirmiştik ve Yuna'ya yarın evin yardımcısı halleder desem de bulaşıkları yıkamaya koyulmuştu. Bende televizyonda çok da önemsemeyerek izlediğim filme bakıyordum.
"Jungkook-ahh , gelir misin boyum yetmiyorrr"
Içeriden seslenen meleğim ile zaten sevmedigim filmden ayrılıp mutfağa yol aldım. Yuna elindeki tavayı ikinci kattaki rafa koymaya çalıyordu. Ama dediğim gibi sadece çalışıyordu.
"Yetişemiyorum"
Takındığı tatlı suratı ile onu öpücüklere boğmak istiyordum.
"Bacağım kadarsın sencede çok normal değil mi yetişememen."
Bilerek sinirlenmesi için yapıyordum ve gayette becerebiliyordum. Tavayı bir çırpıda koyup eline yapıştım gözlerinden yorgun olduğu bellli olan sevgilime. Işıkları kapatıp odama çıktık yavaş adımlarla.
Odanın zaten açık olan kapısından girip direk
Yatağa uzanıp yanıma patpatladim elimle."Jungkook normalde senin koltukta uyuman lazım ama eğer sadece uyuyacaksak seninle uyurum?"
Soru soran tonu ile yüzüme odaklandı. Hâlâ anlamadı mı ona istediğimi yapabileceğimi...
Yuna~
Sevgilimin çıplak koynunda, uyumak için bekliyordum zaten gözlerimde kapanmak üzere idi onun huzur dolu kokusu ile.
Evet sonunda onun yanındaydım çünkü her zamanki gibi sert dille yanına gelmemi söyledi. Bende birazda korkudan ikiletmeden kucağına kıvrıldım. Uyumaya yüz tutmuşken Jungkook'un boynumun altında olmayan eli yavaş hareketler ile kalçama kadar indi ve başta hafif olan hareketler şimdi daha sert sıkıyor ve okşuyordu.
Tek istediğim biraz uyku neden bırakmıyor da uyuyalım..
"J-jungkook uyumak istiyorum , lütfen "
Ellerinin sert hareketlerini sonlandırmadan beni kendine çevirdi ve sinirli bakışları ile hareketlerini durdurup konuştu.
"Bana karşı gelmemen gerektiğini ne zaman öğreneceksin?"
"Birşey d-demedim kook , sadece çok yorgunum ve uyumam gerek.
Gozlerine odaklanıp tatlı bir sürat ifadesi takindim. Beni kollarından ayırıp ellerini başının altına koydu ve gözlerini yumdu.
"Neden hemen kızdın, kötü birşey istemed-"
"UYU hadi bıraktım seni "
Daha fazla uzatmayıp hemen açıkta kalan göğüsune kafamı koyup huzur içinde uykuya teslim oldum. Oda beni itmeden ve birşey demeden ellerini belime sarıp uyumaya koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...