•57

2.8K 125 41
                                    

Cevap vermeden kapattığım telefonumu, onun bir daha arayacağını göz önune alarak kökten kapatmış ve arabayı normal hızda sürmeye devam etmiştim.

Arada arka koltuğa Dong'u kontrol etmek için bakıyordum ki aynı şekilde uyuyordu.

Hafif başlayan yağmur damlalari araba camına sertçe düşmeye başlamış ve yollardaki tüm pisliklerin üzerini kapatıyordu.

Bunun gibi birseye ihtiyacım vardı, en azından tüm herşeyi örtecek birşeyler beni daha iyi edebilirdi.

Bu son aylarda resmen hayatım darmadağın olmuştu.

Artık yaşama isteğim körelmiş tek dayanağım Donghyun olmuştu.

Herşey yerle bir olmuş öylece ne yapacağımı düşünüyordum.

Olanların sebebi tamami ile Hoseok idi. Fakat ya tüm olanların sebebi kimdi?

En baştan... herşeyin en başından sebebi şuan beni beklediğini söyleyen kişiydi.

Ne laf anlatabiliyor nede kurtulabiliyordum.

Resmen tıpış tıpış ayağına gidiyordum, kötü kaderimin sebebine....

Fakat birşeyler tam olarak yerleşiyordu kararlarıma.

Ne Hoseok nede Jeongguk.. ikisinden de uzak sadece oğlum ile olacağım yeni bir hayat istiyordum.

Tek isteğim buydu.

Donghyun'u yıpratmadan bir şekilde geçiştirebilirdim, buna ikna ederdim elbette..

P-peki ya duygularım?

Onlarla baş edebilir miydim? Ondan kendi isteğim ile tamamen ve bir daha yüzünü görmeden yaşayabilir miydim?

...Bugüne kadar yaşadım evet.

Fakat için hel siyah yaşadım onsuz. Ya onu görünce?

Ahh tıpkı uzun süredir kullanılmamış evin yıllar sonra acılan perdeleri gibiydi Şuan.

Içerinin kötü havasını, dışarıdan gelen temiz havanın birleşmesi ve tüm pislikleri götürmesi gibi.

Işte o temiz hava tam olarak Jungkook'tu.

Onu hep sevmiştim.. Tüm bu olan sikik şeylere rağmen yinede kalbim ona atıyordu.

Yıllar sonra yine onun için yanıyordum..

Fakat bunlari ona yansıtmak yerine ikisinden de kurtulup gitmeliydim oğlum ile...

~
02:32

Anahtarı çantama gelişi güzel atıp arka koltuktan Donghyun'u almış eve doğru gidiyordum.

Tekrar anahtarı çıkarmak için elimi attığım çantami açmadan kapı açılmıştı.

Jungkook, iyice uzayan dalgali saçları ve üstündeki her zamanki gibi siyah üst ve siyah jean'i ile karşılamıştı.

Neden siktir oluo gitmiyordu bunlar hayatımdan bi an önce?

Illaki benim mi her seyi bırakıp defolup gitmem gerekiyordu.

Hoseok aldattığına göre kabullenmişti herşeyi, Jungkook ta eskisi gibi bırakıp gitseydi ya!

Ahj tanrım delirmeme çok çok az kaldı..

Kapıyı geçmeme yetecek kadar düz ifadesi ile açmış vd gözümu devirerek geçmiştim.

Ahh! Umarım yoongi gelir de bi Güzel döverdi şunu da gelmeye cesaret edemezdi bir daha.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin