Ellerim vücudunu gezerken bi anda yükselmişti ve korkmadim değildi gerçkten..
"Kes senini artık Yuna! Sen sadece canımı yakmak istiyorsun. Senin vücudunu mu özledim sadece sanıyorsun ha?
*beni üstünden indirip sertçe ayakta konuşmaya devam etmişti*
Ben sensiz neler çektim biliyor musun ha? Seni terk eden bendim ama anlattim her seyi işte, senin için tedavi olup değiştim ve karşındayım geç olsa d-"
Dudaklarini esir alıp dudaklarım arasında ezmeye başlamıştım.
Yavaş hareketlerim onu sakinleştirmis gibiydi.
Eskiden de böyleydi. En sinirli halindeyken bile onu yatıştırma yöntemim bu oluyor ve işe de yarıyordu..
Ellerim boynuna gidip tekrar dolanmıştı.
Iyice yaklaşınca başini hafif geriye çekmiş gözleri kapalı ve alnı alnıma dayanmış konuşmuştu sessizce.
"Y-yuna... gerçekten beni özlediğin için mi yapıyorsun bunu, lütfen doğru söyle meleğim..."
Ahh Jungkook üzgünum.. sana kıyamama durumu es geçecektim. Çünkü sen herşeyin en kötüsünü hak ediyorsun. Ve şuan sadece bedenim seni istiyor.. seni gerçkten istemiyorum....
"Evet Jungkook. Seni gerçekten istiyorum.."
Üzgünüm.. duygularımi sana gösteremem. Bu herseyi zorlaştırır Kook..
"Yalan söylüyorsun."
Ahh hadi ama uzatmasan!
"Ama sen istedin bunu Yuna, nazik olmayacağım!"
....
Bir hamlede kucağına alıp yatağa yatırmıştı yılların acısını çıkarmak istercesine.
Üstündeki kazağı çıkarıp kaslarını sergilemişti adeta.
Üstüme gelmeden eli sutyenime gitmiş ve sertçe sayılacak şekilde çıkarmış yerle buluşturmuştu.
Ahh hayır Jungkook, eskisi gibisin. Zerre değişmedin üzgünüm...
Kesik nefesini tutmuş ve açıktaki göğüslerime gömülmüştü.
Isırikları ağır bassada canımı yakması hep hoşuma giderdi, hala da öyleydi sanırım..
Bebek gibi göğüsüme gömülmüş ısırıkları sadece emmeye geçmişti.
Bu huylandirsada o yaptığı için iyi hissettiriyordu.
Başını nefessizce kaldırmış ve dudaklarıma gelecekken yön değiştirip geri inmiş ve başını göğsüm ile boynumun arasında koymuştu.
Bedenini üzerime bırakmış elleri belimin arkasına kadar gidip sımsıkı sarılmıştı.
"Gittiğimde, yanıma aldığım tişörtlerin Gerçek kokunu hissetmeme yetmedi Yuna'm"
Boğuk sesi gerdanıma yaslanmış başı her bir hareketi sadece ona sarılıp uyumamı istiyordu.
Fakat...
Başını kaldırıp doğrulmasın sağlamış ve yana doğru itmiştim.
Yan tarafıma uzandığını görünce altımdaki tek iç çamaşırını çıkarmayı düşünsem de şimdi gerek olmadığı kanaatine varıp bacaklarımı iki yanına açıp, penisinin üstüne oturmaya özen göstererek yerleşmiştim.
O ise kısık gözleriyle eleri ile yüzü sertçe okşamış ve düz ifade ile fısıldamıştı.
"Ahh Yuna...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...