Neden bu hale gelmişti bilmiyordum fakat şuan onu durduramiyordum.
Ağlamaktan konuşmaya çalışıyordum ki tek eliyle tuttuğu ellerimle diger elini de sutyenimi çıkarmaya çalışıyordu.
Çıkarıp yere attığı sutyenden sonra yüzüme bakmıştı fakat yüzünde yakaladığım farklı ifadeyi tanımlayamamıştım. Bir Sey mi olmuştu, bu davranışlarınin bir sebebi mi vardı.
Durduğumu anlamış olacakki ellerimi serbest bırakmış aşağıya kayıp zayıf bedenimden iç çamaşırımi ds çıkarıp tamami ile çıplak bırakmış vücudumu.
Hala devam eden ağlamam ile engellemeye çalısıyordum fakat istediğini kolayla yapıyordu.
"Hoseok d-dur lütfen... neden böyle yapıyorsun??"
"Kes sesini ve uslu dur!."
Sonda birşey daha demişti fakat anlamamıştım dediğini ağlamaktan. Elimden birşey gelmiyordu neticesinde benden kat ve kat güçlü ve yapılıydi..
Üstüme eğilip öpecek sanarken çıplak ve dolgun göğüslerime yönelmis ve tek yaptığı şey sadece heryerine ısırıkla karışık öpmekti.
Acı vermek ister gibi yapıyordu ve başarıyordu da. Canım son derece yanıyor ve durmasını istiyordum çığlıklarım ile..
Sonunda kafasını kaldırmış ve dizlerinin üstüne ardından üstündeki tek şey olan boxerı çıkarıp tekrar üstüme çıkmıştı.
Beni hazırlamadan bitirecekti işine sanırım ve buna dayanacağımi sanmıyordum.. ahh lütfen yapıma lütfen...
Düşündüğüm şeyi yapiyordu ve önümde durup ellerini iki bacağıma atıp açmıştı derken refleks olarak sıkı sıkı kapatip ağlamami durdurmaya çalışmıştım.
"Hoseok lütfen yapma, bırak beni istemiyorum"
Konuşurken istem dışı ona doğru savurdugum bacağım bacaklarımdan biri yüzüne denk gelmişti ve bana doğru yaklaşıp asla beklemediğim seyi yapmıştı.
Yanağımdaki tiz acı canımı yakmıştı. Elimle tuttuğum yanağımla öylece kalıp ağlamami sürdürmüştüm.
Ilk defa vurmuştu bana... ilk defa bugün isteyerek canımı yakıyordu.. seni affetmeyecegim Hoseok...
Geri işine dönüp bacaklarımi açmıştı.
Kendini bacak arama yaklaştırıp, yerleşmişti.
Büyük bir şiddet ve tüm gücü ile kendini içime itmesi ile kopardığım çığlıkla eli ile ağzımı kapatmış ve sanki normal bir ilişkideki son saniyeler kadar hızlıydı.
Şuan kızgın bir bıçağın vücuduma saplanması daha cazip geliyordu.
Ileri geri hızlı ve güçlü hareketlerini durdurmayı geç konuşacak halim bile yoktu çığlık atıp acı çekmekten.
Sürekli ayni şiddet ve hızda büyük inlemeler ile devam ediyordu. Hız kesmeyen ağlamam ve çıkıklarımı durduramiyordum.
Ellerini başımın iki yanına koyup destek almış ve hızı daha fazla artmıştı.
Onun altında ezilen ve acı çeken zayıf bedenim umurunda bile değildi şuanda..
Hala devam ederken kapının açılması ile bir anda durmuş ve kapıya dönmüştü.
Ben hala aynı durumda sımsıkı kapali gözlerim ve ağlamamı devam ettirirken hareket dahi edemiyordum..
Duyduğum sesle ağlamami durdurmak zorunda olduğumu anlamıştım hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...