...
Nazik hareketler ile dudaklarımı emerken bi yandan yumuşak yatağa uzanmamızı sağlamıştı.
Beni etkisi altına almasına izin verip bedenimi ona teslim etmiştim.
Üzerime ağırlığını vermeden uzanıp, ellerini omuzlarımin iki yanına koyup yataktan destek alıp vücudunu sıcak vücuduma sürtmeye başlamıştı.
Sağ elini dirseğinin üzerine büküp olduğu yere yaslayıp boşta kalan elini belimde gezdiriyordu.
Dudaklarının hareketini boynuma doğru devam ettirirken biraz önce belimde olan eli çoktan sol bacağımı kaldırıp bedenine sarmamı sağlamıştı.
Bi süre böyle devam etmeyi sürdürdükten sonra zaten çıplak olan üstüme memnun bakışlarını gönderip göğüslerime yönelmişti.
Büyük bir açlık ile göğüs aramı emerken çıkardığı tatmin edici sesler zevk aldığının göstergesiydi.
Elini belimin altına götürdüğünde sutyenimden kurtulmak istediğini anladım ve belimi yukarı, ona doğru kaldırdım. Hala göğüslerime gömülü başı kendinden geçmiş olacakki bedenimi kaldırmama rağmen hala açmak için bir atakta bulunmamıştı.
Sonunda elini, kopçamı bulmak için hareket ettirince ürpermiştim. Soğuk elleri bedenimin karıncalanmasına neden olmuştu.
Kopçamı açar açmaz dolgun olan göğüslerimi gözü önüne sermişti anında.
Bi süre daha göğüslerimi emip ısırmıştı büyük bir zevkle.
Başını nihayet kaldırınca dizleri üstünde oturur pozisyona gelip altıma demin geçirdiğim şortumu hızla üzerimden sıyırıp bacaklarımdan çıkarmıştı.
Yerle buluşan şortumu gözüm takılır takılmaz aklıma gelen ile büyük bir korku sarmıştı tüm bedenimi.
Iliklerime kadar hissettiğim duygu ne yapmam gerektiğini düşündürmemişti bile.
Daha dün yaşadıklarımdan sonra atılan dikişler vajinamla çok bağlantılı yerde olmasada onun görmesi büyük bir sorun oluşturudu.
Doktor sadece birkaç saatten sonra normal halime dönebileceğimi ve yaklaşık yarım gün geçse de bu durumda iken bunu kaldırmak istemiyordum fakat onu buraya kadar gelmişken yarım bırakmak istemiyordum.
Iliskide yarı yolda bırakmam onu oldukça sinirlendirir ve bunu yapmamam konusunda hep uyarırdı..
Onun anlamayacağı kadar dolan gözlerimi hissetmiştim fakat bu günü başka bir sorun ile kapatmak istemiyordum asla..
Hoseok iç çamaşırımı henüz çıkarmamış şuan bacaklarımı öpmek ve çeşitli ağız hareketleri uyguluyordu.
Bundan fırsat bilip elimi iki dikişin olduğu yere atıp kontrol etmiştim. Belirgin bir pürüz veya iz kalmamış dikişlerim erimişti çoktan fakat hala korkuyordum..
Hoseok'un hareketlerinin durduğunu hissedince başımı onun olduğu yere indirmiştim korkar hareketler ile.
Elleri bacaklarımı okşuyorken dizleri üstünde durmuş beni izliyordu.
Sorun ne bilmiyordum fakat bir durum hissedemiyordum surat ifadesinden.
Benim konuşmami beklemeden üzerime eğilip başını kulağıma yaklaştırıp son derece sexy ve erkeksi sesi ile konuştu.
"Bebeğim... zevk almıyor musun? Bir sorun mu var"
Hemen cevap verme isteğimi bastıramamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...