Filmin ortasına gelmiştik ve konusu gerçekten de güzeldi. Ailesini kaybeden ve kendi başına yaşamaya devam etmeye çalışan genç bir kızın çalıştığı barda, bir piskopatin ona aşık olmasıydı bir başlık altında toplamak gerekirse.
2 saatlik filmin 1.20 dakikasindaydik iyi güzeldi filan ama 4 dakikada bir sex sahnesi çıkıyordu, tam anlamı ile +18 bir video denebilirdi eğer konusu dikkat çekmeseydi.
Ve yine yeni yeniden bir sex sahnesi... kızın evine aniden dalan piskopat sevgilisi kıza selam dahi vermeden koltukta sexe başlamıştı hemen.
Bu kız emin miydi sex objesi gibi göstermediğinden..
Erkek kızı tamamen soymuştu belli bölgeler çekim hileleri ile erkeği siper etseler de çırılçıplaktı. Sexin ana kısmına geldiğini anlamıştı ki başımı aşağı indirip sağa doğru Hoseok'un omzuna koyup yere bakmaya başladım. İnlemeler çoğalmıştı ve benden başka kimse utanmıyordu şuan. Sahi bunlar neden çekinmiyordu veya atlamıyordu bu sahneleri. İkiside full dikkat izliyordu...
Bu sex sahnesi hepsinden uzun olack gibiydi. Çünkü erkek kızı alıp yatak odasına götürüyordu seslerden ve kapının açılmasından anladığım kadarıyla.
"Yeter hadi kapat şunu Wona, yatalım artık!"
Hoseok bunu söylerken kipirdamamıştı yerinden. Bende farksız değildim tabi. Aynı şekilde başım onun omzunda önüme bakıyordum ki önüme bakma işi deminki olaydı. Şuan Hoseok'un şişliğinin zirvede olduğu anlari izliyordum. Bu ne kadar büyüktü yahu..
Başını eğip yüzüme denk getirdi ve gülümsedi.
"Neye bakıyorsunuz Yuan hanım?"
Sırıtarak söylediği şeyler beni fark ettiğini anlamıştım ki utançtan yerin dibine giriyordum tam şuan.
Konuyu değiştirip aniden ayağa kalktım ve Hoseok'un ayaklarının üstünden ayağımı atıp diğer tarafa geçtim.
"Uykum var ben gidiyorum , size de iyi Sex sahneleri izlemeler!"
Neyin tribini attığını bilmiyordum ama bi an önce Hoseok'la göz teması kurmaya ara vermeliydim.
"Bende uyuyacağım bekle."
Arkamdan gelen Hoseok ile lanet okumuştum içimden. Çünkü dışardan söyleyecek göt yoktu...
Odaya girip yatağın üstündeki çarşafın kenarından kaldırdım. Zaten üstümde olan şort ve atlet pijama takımımla rahattım. Bu yüzden tekrar birşey giymeye gerek yoktu.
Hoseok dolaba yönelip içinden boxer çıkarmıştı, iyide neden? Demin banyo yapmamışmıydı..
"D-demin banyo yapmamış mıydın?"
Meraklı sesime lanet etmiştim. Neden bunu sorma gereği duyarsın ki muhtaç mısın bu cevaba. Ahhhh...
Bana dönüp elindeki boxerı birkaç küçük hareket ile salladıktan sonra konuştu.
"Iç çamaşırımı değiştirmek isteyince sizden mi izin alıyoruz Yuna hanım?"
Peki bu konu nasıl kapanırdı..
"A-a ne münasebet canım istediğini yap, allah allah ya birşey demedim."
"Bende öyle düşünmüştüm."
Banyoya girip çıkışı arasında 1 dakika vardı. Benim aklımdan kendini rahatlatma ihtiyacı duydu geçmişti fakat benim fesatligim ile alakası yoktu.
Sağ tarafa yan dönmüş uzanırken sol taraftaki ağırlık çökmesi ile şaşırmıştım. Aynı yatakta mi uyuyacaktık yani?
Olduğum yerden başımı ona doğru çevirip yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...