Yuna~
Bazı şeyleri unutmam Hoseok sayesinde kolaylaşıyordu. O çok iyi biriydi ki zaten bunu baştan beri bilen en iyi kişilerdendim. O gün bugündür geçen 1 ayda bana tıpkı onun çocuğuna hamileymişim gibi davranmıştı. Hoş.. karnımda çocuk olmasa da bana aynı şekilde davranırdı çünkü o, tıpkı benim Jungkook'a yandığım yıllar kadar oda bana yanmıştı. Hep beni istemişti içten içe, ben Jungkook için ölürken.
Fakat ondan hoşlanabileceğimi biliyordum ki hoşlanılmayacak biri de değildi.
Şuanlık birşeyler için karar vermek yerine kendimi Hoseok'un güvenli kucağına bırakmak istiyordum. Çünkü ben gerçekten aklıma Jungkook'un gelmesine engel olamaz diye düşünmüştüm. Ama o bana olan ilgisi ile yüzümün gülmesini ve karnımda gittikçe büyüyen bebeğime tutunmamı söylüyordu. Hoş şuan gidecek kimsem da yoktu
Bu sabah da beni can noktamdan vurmuştu, Sabahın ışıkları beni uyandırmadan bir anda içeri girip kalkmam için tepindi ki sebebi geçerliydi, hemde çok.
Birlikte bebeğime ilk kıyafetlerini ve öbür şeyler için alışverişe gitmek için teklifte bulundu. Aklıma bunu yapması gereken, şuan yanımda olması gerek Jungkook düşüncesini gelse de bana en samimi gülüşünü ve samimiyetini sunmuştu.
Bekletmeden lafa atlayıp onu mutlu eden sözleri dökmüştüm dilimden.
"Önce doktora gitme şartı ile, bence tam zamanı. Sağlığını kontrol edelim önce istiyorum."
Beni onaylamıştı ve bi öpücüğünü de alnıma bırakmıştı.
~
Şuan midem bulansa da Hoseok zoru ile kahvaltı yapıyordum. Kendisi yemiyor ancak benim ağzıma tıkıyordu tek ekmeğe sürdüğü bin çeşit şeyi.
"Ho-hoseok, yeter ama ya cidden üstüne kusucam şimdi!"
Uzattığı elini geri çekip kendi ağzına tıkmıştı isteğim üzerine. Bana bakacam diye kendini zayıf düşürüyordu resmen.
"Hadi gidelim artık öğle 3 için randevu almıştın değil mi?"
"Aslında 3.30 için fakat yarim saat bir yerde otururuz diye düşündüm. Artık bazı şeyleri konuşmamız lazım dimi Yunacım?"
Neyden bahsettiğini gayet iyi biliyordum. Çünkü her hafta evlilik konusunu hatırlatıyordu. Yani çok beklemişti ve sabırsızdi doğal olarak ama ilk ayın geçmesini istedim çünkü doktor riskli dönemde ağır şeyler yapmamaya çalış demişti ki bu evlilik işi bizi yorardı, fazlasıyla.
Ama zamanı gelmişti, karşı çıkacak bir şey yoktu ortada. Bi an önce olsun, çünkü benim için ne kadar erken o kadar iyi. E zaten Hoseok kısacık bi zamandır hazır, kısacık.. 3-4 yıldır.
"Tamam çıkalım o zaman."
Gülümseyip açtığı kapıdan dışarı adımımı atar atmaz yüzüme çarpan soğuk hava, artık serinlerin geliyor olduğunu söylüyordu. Belime dolanan el ile Hoseok'a baktım ki halinden gayet memnun gülümsüyordu.
Araba kapısını açıp geçmemi bekliyordu ne kadar tatlıydı bi görseniz. O küçüklüğümde hep rol modelimdi. O benim için hep ihtişamlı, akıllı ve çevik biriydi. Şimdi de o çocukluk duygularımdan kırıntılar vardı.
~
Manzarası oldukça güzel, yeşil ağırlıklı renkte olan bir cafeye gelmiştik. Oldukça güzeldi. Fakat 2 ay öncesine kadar eski görünümlü, siyah ve kapalı renk ağırlıklı idi ama şuan günahlarından arınmış gibi beyazlara yeşillere bürünmüştü. Fakat arada hala kapalı renkler vardı onlar gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...