"Üzgünüm."
Buda neydi şimdi, durup dururken neden özür dilemişti ki.
Islanan tutamlarına döktüğüm şampuan ile köpürüyordum kahverengi saçlarını. Merakımı gidermek için ise sorumu yöneltmiştim çoktan.
"Neden üzgünsün? Bebeğimiz sağlıklı, biz sağlıklıyız. "
"Ahh hayır öyle birşey değil. Evli olduğun bir kadın olsa da onunla ilişkiye girme isteğini her seferinde bastırman beni vicdan azabı çekmeye sürüklüyor."
Duraksamıştım fakat uzun sürmeden devam etmiştim saçlarını ovalamaya.
"Y-yok hayır, üzülmene gerek yok. Kendim halledebilirim işimi.. yani bunu dert etme. Açık konuşmak gerekirse evet, beni zorluyorsun. Bence hangi erkek olsa sevdiği kadının eşsiz görüntüsü karşısında rahat durmak istemeyebilir fakat sen Sadece toparlanmaya ve dinlenmene bak, bu tür şeyleri düşünme."
Söylemem gerekenlerin hepsini söyledim diye düşünüyordum. Ne kadar anlatımlarımdan çok daha fazlası olsa da bunları düşünsun istemiyordum yeni doğum yapmışken.
"Sen böyle düşünsen de bazıları böyle demiyor gibi"
Kahkahası bitince saçlarını bırakıp onunla aynı hizaya gelip yalandan çattigim kaşlarım ile ters bakışlar atmaya başladım.
"Birileri de kaşınıyor gibi, istersen yardımcı olabilirsin işimi halletmemde "
Gülen bu sefer ben olunca omzuma bi tane geçirmişti ki hissetmemiştim bile. Oda benim deminki gibi çatık kaslarımı takınmış konuşmuştu hemen.
"A-a sen bozdun iyice kendini sus ve yıkanmamda yardım et o kadar!"
Tanrım çok tatlıydı.. utanması bile ayrı güzellik katıyordu güzelliğine.
Daha fazla utandirmadan saçlarını durulamaya başladım ki demin kastettigi bazıları ile şişen erkekliğim olduğu çok acıktı. Elimde olmadan sertleşmiş ve üstümdeki ince sorttan belli olmuş olacakki dikkatini çekmişti.
Onu ürkütmek istemiyordum çünkü zamanında fazlasıyla canı yakılmıştı. Fakat demin urkmekten çok eğleniyor gibiydi. Ahh Yuna... sen çekinsende seni ne kadar istediğimi ancak Tanrı ve ben biliriz.
Sıra lif'e gelmişti ki şuan bende çekiniyordum, tüm vücudunu yıkamak içimde tuhaf duyguları belirtiyordu.
Elimdeki lif'i köpürüp tatlı bir ses ile konuşmaya çalıştım.
"Gözlerini ve ağzını açma yüzünü lifleyecegim."
Hemen dedigimi yapmış yummuştu gözlerini, zaten kapalı olan ağzı ile..
Zman kaybetmeden yüzünü bitirmiş ince zayıf boynunu yapmaya başlamıştım. Yavaş yavaş inmeye başlamıs heycanımı katılıyordum her inişte.
Elimi, göğsüne örttüğü kolunun üstüne gidip yavaşça çekmeye yeltenmiştim ki ben dokunup çekildikten sonra kendisi bırakmıştı.
Tüm çıplaklığı ile önümde idi. Göğüsleri beni mest ediyordu. Kendimde geçmemi körüklüyordu.
Bu tür düşünceleri bi kenara bırakmaya çalışarak lifi sürmeye başlamıştım. Yuna ise elini karnına götürmuş geri doğru yaşlanmıştı. Cani hala yanıyor olmalıydı.
"Hâlâ acıyor mu canın?"
Başını sessizce sallamıştı ben ise her yerini iyice temizlemiş durulamak için hortumun suyunu ayarliyordum. Yuna tekrar eski hali gibi oturmuş bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...