•27

3.8K 148 67
                                    

"Çünkü Yuna hamile Jimin. Hemde 8 aylık belli olmuyor mu?"

Tae'nin şaşkın ve mutlu hali ile bana bakıyordu heyecanla.

"Ahh gerçekten mi! Kız mi erkek mi ? Hemde 8 aylık ha, Hyung neden hiç bahsetmedin bebeğinin olacağından?"

Taehyung'un heyecanlı heyecanlı sorduğu soruları ile gülümsememe engel olamamıştım. Çok seviyor olmalıydı bebekleri ki sorduğu soru ile duraksamıştım.

"Dokunmak istiyorum yeğenime. Izin var mı Yuna anne"

Tatlı bir şekilde sorduğu ile evet diyecekken Yoongi'nin boğazını temizlemesi ile Tae ona dönmüştü. Yoongi kaşları ile hayır işareti yapınca nedenini anlamamıştım. Ne vardı ki bunda, Hoseok bile birşey dememişti.

Tae'nin yüzü asılmış gibiydi ama enerjisinden ödün vermeyip konuyu değiştirmeye çalışmıştı hemen.

"Kız mi erkek mi "

Çekingen bir şekilde soruyu duymamış gibi konuşmuştum tae'ye karşı.

"Aslında bir sakıncası yoktu"

Evet alt tarafı onu sevmek istemişti. Ondan bir tepki gelmeyince gülümsememi takınıp yanıt verdim.

"Erkek.. adı Donghyun"

Ismini söylerken Hoseok'a bakmıştım ki tahmin ettiğim gibi gülümsemişti.

"Ooo hyung, pek marifetliymişsin istediğin gibi erkek tutturmuşsun. "

Şaşırmıştım bu söylediğini. Evet bu cümlenin sahibi Jimin olsa da şaşırmıştım. Öylece önüme bakıp durmuştum utancımdan. Yada durmak yerine burayı terk etmeliydim.

"Ahh şey ben sofrayı kurayım acıkmışsınızdır. "

Ayaklanıp mutfağa doğru giderken Hoseok'un Jimine sövmesini duymuştum en son.

~~Hoseok

Jimin'in  son dediği ile Yuna'nın rahatsız olduğu belliydi ki zaten bahane bulup mutfağa kaçmıştı.

Hemen lafın sahibine dönüp konuştum.

"Olmayan beynini sikeyim Jimin tamam mı. Ne diye rahatsız ediyorsun kızı."

"Ben dedim bu salak gelmesin diye kendi kendine geldi "

Yoongi'nin dediğini aldırmadan Yuna'ya yardıma gitmeye karar verdim ben giderken Yoongi Tae'ye, Yuna'ya tensel temas yapmaması konusunda uyarmış aksi taktirde rahatsız olacağını söylemişti.

Dışarıdan ne kadar sert gibi görünse de çok sıcak ve düşünceli bir yapısı vardı.

Tezgahın üstünde yemekleri tabaklara dolduran Yuna'ya baktım kısa bir süre.

Hamileliği sırf kalçalarına işliyor gibiydi. Oldukça dolgunlaşmıştı kalçaları ve bu da beni olduça fazla zorluyordu doğrusu.

Düşüncelerimden kurtulup konuşmuştum hemen.

"Yardim etmek için geldim güzelim."

Bana dönüp gülümsemişti ki kızaran yüzünün sebebi deminki Jimin'in saçmalıkları idi. Fakat çok daha güzeldi kırmızı yüzü ile.

"Gerek yok aslında sen arkadaşlarının yanına dön istersen."

Baştan aşağıya onu süzüp üstündeki şort ve tişörte baktım. Tişört benim olduğu için geniş ve uzun gelmişti ona bu yüzden şortu görünmüyordu. Bacakları tümü ile ortada idi. Yoongi bu yüzden Tae'yi uyarmış olmalıydı Yuna'ya temas etmemesi konusunda.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin