•22

4.2K 142 70
                                    

~

Heyecanım son hatta doktorun odasındaydik. Bizim geçmemizi ve hemen geleceğini söylemişti ki kapının açılması ile gelen doktora bakmıştık aynı anda.

Doktorum oldukça güzel bir bayandı. Bundan sonra hamimlelik bitene kadar ona gelecektim Çünkü Hoseok'un dediğine göre çok iyi bir doktor aynı zamanda tanıdığı biriydi.

Hoseok anında ayaklanıp gelen doktor ile sarılmışlardı. Hoseok kadının beline elini değdirmemeye  çalışıyordu, gözümden kaçmamıştı ki bunun nedeni pür dikkat onları izliyor olmamdı.

Kadın Hoseok'a karşı olarka ellerini kollarının üzerinden bedenine sarmıştı. Bu ne samimiyetti böyle?kadın içine tam olarak düşecekti çocuğun.

Hemen Hoseok'un arkasında olduğum için beline elimi dokundurmam  ile ayrılmalarını sağlamıştı Hoseok. Kadın bana gülümseyip hoşgeldiniz der demez geri Hoseok ile muhattap olmaya başlamıştı.

Güler yüzle söylediğim şey ile bana dönmüşlerdi anında.

"Bebek benim karnımda Hoseok'un değil. Yada söyle yapalım ben çıkıyım konuşmanız bitince geri gelirim, ha?"

Dediklerime bende şaşırmıştım ki Hoseok'u söylemiyorum bile. Bu dediklerim onu oldukça şaşırtmıştı.

"Siz böyle sedyeye uzanın lütfen. Tişörtünüzü de sıyırırsanız bebeğimizin durumunu öğreniriz."

Ben sedyeye giderken onlar devam etmişti.

"Hoseok cidden evlendiğini düşünmezdim. Yanı onca yıl evlenmeye ve kızlara filan  karşı olunca şaşırdım. Kim o şanslı kadın?"

Sona doğru sesi inmişti ki bu kadın Hoseok'a hiç boş değildi yada herkese böyle bir tipti. Bilmiyorum..

"Evet ya öyle oldu biraz, evlenmememin veya sevgili yapmamamin sebebi imkansız bir aşka kapılmamdi. Bu yüzden hep uzaktım bu işlerden."

Utangaç denebilir bir sesle konuşmuştu ki biraz durup devam etmişti.

"V-ve şuan geldiğim kişi de yıllardır âşık olduğum kadın.. karım"

Kız merakla dinlerken yüzü asılmıştı Hoseok'un son dediği kelimeden olsa gerek. Sahi karım demişti, çekinmeden.. karım derken sesi dolgun erkeksi ve gururlu gibiydi, o ne olursa olsun arkamda duracak ve sevgisi azalmayacaktı.. yani öyle düşünüyordum ki bana o böyle hissettiriyordu.

"Inanamıyorum Hoseok! Birde çocuk yapmışsın, ahh çok mutlu olmalısın,beklediğine değdi desene. yılların biriktirdikleri sana ağır gelse de sonu senin için güzeldir belkide fakat yinede etrafında sana ilgi duyan çok kişi vardı.."

Bu neydi şimdi, dalga mi geçiyordu bu kadın.basta ne güzel başlamıştı cümlesine işte, kendini gosteriyordu resmen! Çocuk sevdiğim kadın burda diyordu neyi kurcalıyorsun hâlâ bu kadın!

"Ahh Eunji emin olabilirsin ki olduğum durumdan memnunum ve en önemlisi Mutluyum. Sevdiğim kadından çocuğum olacak, daha ne istiyim ki.. ha?"

Adının eunji olduğunu öğrendiğim kadının aksine huzurlu ve mutluydu ses tonu. Buda gece boyu verdiğim kararı destekliyordu. Doğru seçim baştan  beri oydu, Hoseok'tu. Ve şu gerçek de var ki Jungkook ile karşılaşmasaydım bu hayatta, kesinlikle Hoseok ile olurduk bu olaylar olmadan. Kendi çocuğunu severdi başkasından olan çocuk yerine...

Eunji bozulmuş yüzü ile yanıma gelip ultrason aletini hazırlamış kremi sürmem için biraz elime sıkmıştı. Normalde bu onun yapması gerekti fakat benim yapmamda sakınca yoktu.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin