•13

8.2K 203 80
                                    

Yuna ~

Yarın haftasonunun ikici günüydü, daha da açarsak Kook ile evleneceğimiz gündü. O günden sonra Hoseok'u bir şekilde sakinleştirip yatıştırmıştik. Benden hemen sonra Sunwa'nin da gelmesi ile daha kolay olmuştu sakinleştirme işi.

Mutluydum. Herşey yolunda gibiydi sonunda gerçekten hayalim gerçekleşiyordu. Onun oluyordum oda benim..

"Sen şimdi izin vermiyor musun seni altıma almama ha?"

Gecenin 2si ne güzel mutfak masamızda bi türlü zaman bulamadığımız yemeğimizi yerken tutturmuş ilişkiye girmek istiyorum diye. Gelde deli olma şimdi..

Bugün evin eksik olan şeylerini almıştık. Kook tek yaşadığı için bazı şeyleri almaya gerek duymamıştı ama eksikler bugün tamamlanmıştı, gün  boyu ayakta ordan oraya koşturmamız ile.

"Yemeğini ye ve kapat bu konuyu lütfen kook"

"Neyse zaten yarın reddedemezsin. Kocanın cinsel isteğini reddedersen iyi şeyler olmaz ona göre."

Azarlar şekilde konuşuyordu bide dedikleri yetmezmiş gibi.

" cinsel ihtiyaçlarını karşılayacağım tabiki, sadece korkuyorum çünkü ilişki sırasında fazla,  olduça fazla s-sertsin.."

Yemeğini kaşıklayıp zaten son kaşık olduğu için sandalyeye iyice yayılıp peçete ile yemek bulaşan ağzını  sildi.

"Güzelim. Korkma demek isterdim fakat gerçekten elimde değil. Biz ilişkide iken bana verdiğin zevk ile kendimi kaybediyorum. Cidden elimde olan birşey değil bu yüzden canını yakıp yakmadığımı düşünemiyorum,  bencilim ilişki sırasında özür dilerim."

Dicek birşey bulamamıştım. Sadece kafamı sallayıp önümüzdeki tabakları bulaşık makinasına yerleştirmeye başladım. Bitince masayı da silip oturduğu yerde gözlerini dinlendiren Kook'a baktım.

"Vay be , baksana yarın evleniyoruz. Kocan olacağım, bana ait olacaksın. S-sadece benim "

Gözleri kapalı , kısık ve erkeksi kalın sesi ile dedikleri beni duygulandirmisti. Lisede onunla şuan ki halimizde olmak sadece bi hayalden ibaretti. Onun için ölürken şimdi istediğim gibi dokunabiliyordum. Artık birbirimize aittik. Benim ailemdi o, hiç aile duygusu tatmamıştım ama bana bunu yaştan kişi kimseye değişmeyeceğim biriydi.

Gönül isterki ailelerimiz de bizimle birlikte olsun fakat zaten olmayan ailemin yanında Jungkook'un ailesi de ona hiç aile duygusunu tartışmamıştı şimdi evleneceğini söylese bile onlar sadece para ihtiyacın olursa babandan istemekten çekinme demişti.

Aile sadece paradan mi ibaretti? Jungkook benim yanımda onlarla telefonda daha nikahına gelip gelmeyeceğini soracakken onların söylediği bu saçma para konusundan sonra telefonu kapatmaları ile dolan gözlerinden akıtmıştı yaşlarını.

Onu ağlarken hiç görmemiştim, ilk defa gördüğümde ise görmeseydim keşke diye dualar ediyordum..

~

"Jungkook!! Uyan artık ya ağlayacağım bak şimdi. Geç kalacağız kendi nikâhımıza!"

Yeni uyanmış kalın  ve boğuk sesi ile dağılan sacları sexy olmasını daha çok artıyordu. Çıplak olan üstü kaslarını önüme sererken bi daha konuştum ayilmasi için.

"Sadece 20 dakikamız kaldı, eğer geç kalırsak seninle 1 ay ilişkiye girmem. Hoseok' a gider zorla sahip olmak istediğini söylerim. O kaslarını tek tek jiletler demedi deme!"

~

Sonunda jeon Yuna idim. Ahh harika bir duyguydu bu. Jeon Yuna. Nikâh dairesinden çıkmış eve gelmiştim bile . Kook şirkette jeepini unuttuğunu söyleyip ordan hemen eve döneceğini söylemişti. Benim de yarın için valizlerimizi hazır etmememi söylemişti.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin