•55

2.8K 129 58
                                    

Iki taraf arasında kalmış, kafamdaki düşünceleri tartarak uzanıyordum öylece.

Yanımda kesintisiz mışıl mışıl uyuyan Donghyun'un üstüne demin örttüğüm örtüyü yine üstünden atmıştı.

Yanına eğilip iyice üstüne tekrar ve tekrar örtüp geri çekilmiştim.

Kalbimin farklı bir şekilde atmasına engel olamıyordum.

Resmen onun varlığını hissederek yeniden doğuyordum küllerimden.

Elime aldığım telefonuma saate bakmak için göz attıktan sonra eski yerine koyup yüzümü iki elime alıp derin bir nefes vermiştim.

Oturur pozisyona gelip öylece durmuştum.

Yavaş yavaş üçe gelen saate rağmen hala uyumamış, daha doğrusu uyuyamamıştım..

Jungkook'u sorarsanız Yoongi gelince arkda kapıdan tüymüştu çoktan.

Gitmeden yaklaşık bin kere aynı şeyleri tekrarlamıştı. Tüm konuşmasının özeti tam olarak "-boşan ondan, yanıma alacağım sizi ve gideceğiz buradan, artık eskisi gibi olalım." Gibi saçmalıklardi işte..

Uyuyacaģım yoktu bariz ortadaydı ve daha fazla zorlamadan aşağı inmek için ayaklanmıştım.

Yoongi eve gelir gelmez uyur sanarken yeni aldığı bir filmi izleyeceğini söylemişti.

Onu rahatsız etmek istemiyordum fakat yatakta bir o yana bir bu yana döne döne düşüncelere sarılmıştım..

Yavaş adımlarım merdiveleri bitirip salona gelmişti.

Yoongi'nin elindeki telefon açık bir filme bir telefona bakıyordu.

Ayaklarıni masaya uzatmış klasik Yoongi'nin her zamanki gibi üstünde tişörtü yoktu.

Abim diye demiyorum süt beyazi harika bir teni vardı, gerçkten peşinden koşan çok tanıdığım vardı fakat o sürekli sevgili işlerine girmek istemediğini söylüyordu.

Sanırım sap geldi sap gidecekti.. Ahh~~

"Fikrini değiştirdin mi?"

Boğuk çıkan sesi ile sorduğu soru ile bende sorusuna sorumu yöneltmiştim.

"Ahh evet uyku tutmuyor, gelebilir miyim?"

Hafif toparlanmış ve yan tarafındaki ince örtüyü üstüne çekmiş o şekilde devam ediyordu arada ağzına attığı kuru yemişler ile.

Yanındaki boşluğa geçip, aksiyon filmi olduğunu düşündüğüm filme odaklanmıştım aklımda dolanan filmle alakası olmayan düşünceler ile.

Acilen bir yol bulmam gerekti, daha fazla Yoongi'yi bir çocukla rahatsız etmek istemiyordum.

Ne kadar benim burada yaşamamı bile istese de ona yük olmak asla istemiyordum.

Küçük birikimimle birkaç yıl geçinirdim oğlumla ki bi an önce bir işe başlamam gerekiyordu..

"Kararını verdin mi, ne planlıyorsun  evliliğin ile ilgili?"

Beklediğim soru da gelmişti hemen ki Çok ihtiyacım vardı onun olgun fikirlerine.

"Ahh oppa, ne yapacağımı bilmiyorum. Bana bir yol göster.."

Derin bir nefes alıp filme bakmaya devam ederken konuşmaya başlamışti bir yandan.

"Yuna bana kalırsa bu kadar kolay bitirme herşeyi..
Tamam o salağın yaptığını asla savunmuyorum ki iyi bir dayağımdan da bizzat geçti fakat onun bir bebek konusunda hassaslığını çok iyi biliyorsun.
Onu arayan hemşireler alman gereken birkaç ilaç daha olduğunu söylemek için seni aramış fakat ulaşamamış, doğal olarak eşine ulaşmış ve "aldırma işlemlerinin tam olarak bitti fakat almanin gereken birkac ilac daha var" gibi birşey söylemişler ve bunu duyunca deliye dönmüş gördüğün gibi.
Hemen git kollarına kos demiyorum hatta süründür bile fakat oğlunun baba sevgisine muhtaç yaşlarınds olduğunu biliyorsun. Gururundan önce Donghyun sırada.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin