Kendimi zor tutarken Son dedigine karşılık olacakki kendimi tutamayıp bit anda atlamıştım salona.
"S-SEN NE YÜZLE BURAYA GELIYORSUN DA BIRDE ONLARI ALIP GIDECEGIM DİYORSUN HA! DEFOL GİT BURADAN VE SAKIN BIR DAHA KARSIMIZA ÇIKM-"
" Yuna lütfen dur hayatım. Ben yemin ederim ki kendimde değildim. Özür dilerim.
Lütfen bırakma beni Yuna. Lütfen beni yanlız hayatıma terk etme, seni seviyorum. Seni çok seviyorum bitanem. "
Resmen ayaklarıma kapanacak durumdaydı..
Fakat ne dese boştu benim için. O artık ne beni nede oğlumu hak ediyordu.
Inan ki oğluma yaptığı olmasa bir şekilde telafisi olurdu bana yaptıklarınin.
Fakat ondan kimse daha iyi bilemezdi ki oğlum söz konusu olan birşeyde asla taviz vermezdim.
Onu tüm olumsuzluklardan uzak tutup en iyi şekilde yetiştirdim fakat yillarca babası bildiği kişiden gördüğü muamele bir gecede piskolojisini yerle bir etmişti.
Üzgünüm Hoseok, bende istemezdim senin bunlari yapmani ve bizim bir günde bitmemizi...
Onu tum gücümle itip ağlamakli yüzüm ile gitmesini söylemiştim.
Oda öylece özür diliyordu geri dönüşü olacağını sanarak...
Bizi ayakta izleyen Yoongi'ye doğru gidip yavaşça beline dolanmış ve ağlamaya başlamıştım..
O yıllarca bana abilik yapmış en iyi insanlardandı Hoseok'tan sonra.
Fakat şimdi beni Hoseok'tan koruyordu..
Insanlarla temasi sevmesede bu halime dayanamamıs olacakki başıma götürdüğu eli ile okşamıştı saçlarımı.
Yg: " Dinlenmesi gerekiyor Hoseok, bir süre ayrı kalıp düşünün. Sonra ortak bir karar ile yolunuzu seçin sakin kafa ile. Şimdi git."
Düz ve kalın sesi ile net bir şekilde konuşmuştu Yoongi.
Oda farkındaydı Hoseok'un burada olması şuan bana duygusal zarar veriyordu...
Birşey daha demenin boş olacağını bilen Hoseok tek kelime etmeden son kez sessizce özür dilemiş ve dışarı çıkmıştı öylece.
Ben hala başım abimin göğsünde öylece ağlıyordum.
Saçlarımı okşamaya devam ederken aynı zmanda sakinleştirici sesi ile huzur veriyordu adeta.
"Şşşt ağlama güzelim, ben yanındayken hiçkimse hiçbir türlü zarar veremez size.
Sakinleş ve istersen duş al. O gerizekalı kendinde değildi sana zorla dokunurken.
Sen uyurken iyice bir hırpaladım onu, herseye rağmen savurup atma evliliğini. Iyice düşün tamam mı?"
Başımı kaldırıp yüzüne çıkarmıstım gözlerimi.
"T-tamam. Yanımda olduğun için teşekkür ederim."
Saçlarımı çocukmuşum gibi karıştırıp gülümsemişti gözyaşlarımı silerek.
"Şşşt ağlama artık sulugöz, Donghyun görmesin."
Başımı sallayıp yukarı çıkmıştım hemen .
Duşa girmek için üstümu çıkarmış ne olur olmaz odanın kapısını kilitlemiştim.
Suyu açıp tüm vücudumu arındırmıştım Hoseok'un vücuduma akıttığı çeşitli sıvılar ve manevi pisliklerden..
Havluyu bedenime sarıp aynaya bakmıştım öylece. Çökmüş durumda olan yüzüm, daima gülen gözlerimi de soldurmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...