•60

3.1K 139 48
                                    

(Vote vote vote.......)

Sanırım iç güdüsel birşeydi bu regl döneminde ağrıyan karnım.

Biraz önceye kadar aynı suanki gibi ağrıyordu karnım fakat bunu sebebi Jungkook ile ilişkimden dolayı diye düşünüp aldırmamıştım.

Şuan ise resmen karnımi tutmuş hiçbirşey yapmak istemiyor, sadece yatakta acımla baş başa kalma mooduna girmek istiyordum.

Ahh lanet hormonlar...

Jungkook'un kan bulaşan tişörtü iyice kurumadan makinaya atıp çalıştırmistim birkaç kıyafet ile birlikte.

Hemen dolabıma yönelip havluya sarılı bedenimi kurutmaya koyulmuştum..

Banyoda kuruttugum saçlarımı es geçip bedenime iç çamaşırlarimi geçirmiştim.

Üstüme aldigim, askılı ve vücuduma tam yapışan aynı zmaanda dolgun göğüslerimi iyice belirginlestiren atleti giyip altima genis ama kisa sortumu giyip banyoya geri döndüm.

Pedlerimi koyduğum küçük çekmecede birşey göremeyince bi küfür savurmaktan kendimi alamadim.

"Lanet olsun cidden bu sikik pedleri benden başka yoongi de mi kullanıyor, neden kayboluyorlar bi anda!"

Çekmeceyi kapatıp aşağı inmeye koyuldum.

Hızlı adımlarım bi an yavaşlamıştı.

Yoonginin harika dekorasyon parçasından olan siyah mermer ve büyük masasinda iki tavşan oturmuş birlikte kahvalti ediyordu.

Kook haşlanmış yumurtayı çatala batırmış ve dong'a yediriyor arada da şakalar yapıp onu güldürüyordu.

O...

Jungkook, sen harika bir baba olurdun..

Çok güzelsiniz.

Sadece bu tablo bile yaşama sevinci verebilirdi bana.

Iki hayatimin temel kişileri karşımda kahvaltı yapıyordu.

O kadar seviyordum ki..

Fakat... f-fakat ne Dong biliyordu Kook'un onun gerçek babası olduğunu ve gerçek babası sandığı Hoseok'tan ayrılacağını. Nede Jungkook biliyordu herşeyin böyle olacağını..

Üzgünüm..

Düşünceleri kovup ellerimi yüzüme birkaç kere kendime gelmek icin sürüp doğruldum.

Hala tatlı tatlı kahvaltı yapan iki bebeği es geçip kendime bir kahve yapmaya başlamıştim.

Düşünüyorum da şuan Yoongi gelse muhtemelen öldürurdu Jungkook'u.

Sonrada bana güzel bir dayak çekerdi büyük ihtimalle..

Neyse ki şuan yoktu değil mi, bu yüzden sorun yok demektir..

Sadece Jungkook ile özlediğim aile duygularini hissetmek istiyordum tekrar.

Onun eşi iken neler yapiyorduk?

Hafızamdan silikleşmiş fakat hala bi kenarda duruyor gibiydi bu anılar.

Jungkook yokken onlara ulaşmak için herşeyi yaptım.

Onunlayken neler yaptığımızı.. onun beni nasil sevdiğin..

Bana zarar gelmesinden korktugunu..

Birlikte gittigimiz tatilleri..

Herşeyi.

Fakat hiçbiri gelmedi. Hafızam artık istemiyordu bunlari.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin