•66

2.2K 123 22
                                    

(geriye dönüş)

Yumuşacık yatağımda hicbir dert ve kaygım olmadan uzanıyordum. Jungkook su alıp geleceğini söylemişti mutfaktan ve nedense bugün ikimizde uyku tanımıyorduk. Sanirim tatil olmasından dolayı rahatlıktı..

üstüme ince pikeyi çekip rahat bi pozisyon bulmaya çalışıyordum uyumak için.

açılan kapı sesi ile vücudumu hareket ettirmeden sadece başımı çevirmiştim arkama doğru.

Üstünde sadece gri boxerı ile elinde bi bardak su ile kapıyı kapatıp içeri gelmişti.

suyu masaya koymuştu ki büyük ihtimal benim içindi.

"Yarın tatil ne yapsak, biryerlere mi gitsek acaba?"

olduğum yerden vücudunu süzerek sorduğum soruya gülümseyerek cevap vermişti fakat hiçte normal bi gülüş denemezdi...

"bilmem... Ben daha çok evde başbaşa kalalım istiyorum."

ellerini elindeki havlu ile silerken konuşması fazla çekici gelmişti nedense. Hicbir tepki vermeden öylece durmuştum ki hemen pikeyi kaldırıp yanıma serilmesi uzun sürmemişti.

karnının sol yanında daha ilk defa gördüğüm leke ile merakım artmıştı. Bi an önce nedenini bilmek istiyordum ki doğum lekesine çokta benziyor denemezdi.

Yanıma uzanan çıplak bedeni ile uykusu yok gibiydi hala.

Ona doğru kayıp sol elimi yanağına koymuştum ki bana dönmesi uzun sürmemişti.

Öylece tepkisiz duruyordu fakat yüzünde sevdiğim küçük bir gülümseme eksik olmuyordu hiç bana karşı.

Hafifçe doğrulup yanağına uzunca değdirdiğim dudaklarımla eli anında belime gitmişti.

Hafifçe okşuyor ve dudaklarımı çekip bi an önce hakimiyeti üstüne almak istiyor gibiydi.

"Seni özledim meleğim~"

Son derece erkeksi sesi ve uykulu denebilecek kalınlikla kurmuştu cümlesini..

Dudaklarımı çekip uzaklaşmadan yüzüne odaklanmıştım.

Gözlerim dudaklarına kaymıştı anında çünkü o i
sırada beni benden alan hareketi dudağını yalamasiydi.

Keşik bir nefes verip dudağının altındaki küçük ben' e kısa bir öpücük bırakmıştım.

Gülümsediğini hissedince kalkıp tekrar doğrulmuştum.

Belimdeki eli yavaşça aşağıya inip kalçamda oyalanmaya başlamıştı.

Bir eli kalçamda iken diğeri yanağıma gitmiş ve aniden beni üstüne çekmişti.

Ellerimi destek amaclı küçük açı ile gerdanına yaslamıştım.

Dudaklarımı ne zaman esir etmişti bilmiyorum ama çok derin bir öpüşme durumundaydık . Sıcak dudakları dudaklarımı tamamen örtmüş hareketleri eşliğinde devam ediyordu.

Durmayacak gibi devam eden öpüşmemiz sırasında merakıma yenik düşüp elimi vücuduna değdirip sürterek aşağı inmeye başlamıştım.

Bunu fark eder etmez hareketleri durmuştu. Öylece ne yapmamı bekliyordu. Sanirim erkekliği ile temas edeceğimi sanmıştı ki kendini hazırlamış gözlerini yumup kendini bırakmıştı rahatça.

Elim penisine gelecekken tekrar yukarı çıkıp lekesinin üstünde durmuştum. Yüzünü dikkatlice takip ediyordum ki bi anda gözlerini açıp elimi oradan sertce çekmesini beklemiyordum asla.

Elimi çeker çekmez beni üstünden indirmiş yan tarafına bırakmıştı.

Ne olduğunu anlamadan öylece ona bakıyordum. Oturur pozisyona geçip anlamaz suratimla birsey demesini bekliyordum.

Bi anda bana dönüp yaklaşmıştı yüzüme ve derin, sinirli sayılacak ses ve suratı ile kaşlarını çatmıştı.

"S-sakın bir daha oraya dokunma anladin mı beni??"

derin bir iç çekip yutkunmuştum. Bu hâli beni hep korkutmuştur...

Uzanacak sanarken bi anda üstüme çıkmış ve nedenini anlamadığım bir sertlik ile boynuma yönelmişti.

Bu da neydi şimdi.. Neden lekesini hakkında bu kadar hassastı. Bana anlatabilirdi bunu oda biliyordu...

Boynuma, canımı yakan emmeler ve ısırıklar bırakıyordu. Bana anlatmadığı sürece altına girmeye hiç hevesim yoktu.

Üstümden itmeye çalışmıştım ki bunu fark edip kalkmış yanım tekrar yatmıştı.

Istese türlü beni altına alır istediğini yapacak güçteydi fakat üstlenmemiş uslu uslu beni kendine çekip uyumami söylemişti....

(geriye dönüş son)

Chang'ın beni fark etmesine izin vermeden kapıyı açık bırakıp aşağı inmiştim.

Merdivenleri düşünceli ama aceleci şekilde inmiş, bana bakan Donghyun'ın yanina gittim.

Kucağıma gelmesi için kollarımı gülümseyerek açıp bekledim. Oda fazla beklemeden atlamıştı annesinin güvenli kucağına.

Alnına sıcak bir öpücük bırakıp birlikte dışarda bizi bekleyen Eunji teyzeye doğru gitmiştik.

Bugün hava çok güzeldi ve bugünü daha da güzel yapan şey ise birlikte pikniğe gidecektik.

Kim bilir kaç yıl olmuştu pikniğe gitmeyeli. Bazı şeyleri hatırlatsada kafa dağıtmak için güzel olacaktı sanırım..

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin