~
Otel odamıza giriyorduk sonunda. Gelmiştik bi sorun yaşamadan. Kook yol boyu uyumuştu uçakta. Ben hiç uyumamıştım daha doğrusu uyuyamamıştım. Arada kafası omzuna düşüyordu, Bende omzuna kafamı koyup ona yastık olmuştum yol boyunca.
Uyurken o kadar masum ve savunmasızdı ki yolculuk hiç bitmese de öylece onu izlesem diyordum. Her ayrıntısı dikkatimi çekiyordu. Ona aşkım hiç bitmeyecekmiş gibi hissediyordum. Çünkü bitmeyecekti ona olan aşkım benin kaderimdi. O benim kalbimin büyük bir bölümüne sahip olan adamdı, kocamdı.
"Yuna"
Kendini yatağa atmış bacakları açık uzanan kocam cümlesine devam etti ona dönmem ile.
"Efendim.."
Yorgun çıkan sesimin sebebi uçakta cin gibi açık gözlerim ile etrafı süzmekti. Bi türlü uyku tutmamıştı. Oysaki yola çıkacağımız günden önceki gece kook ile ilişkiye girmiştik ve saat ikide başladığımız sevişmemiş
Onun geç boşalması ile sabah beşi bulmuştu bitmesi. Zaten ondan sonra da Uyuyamamıştım ağrımdan. Tek düşüncem uçakta telafi etmekti uykumu..."Bu bir hafta boyunca tüm sıkıntılarını dışarda bırakmanı istiyorum, sadece birbirimiz ile ilgilenelim ve birbirimize doyalım. Sadece eğlencemize bakalım olur mu güzelim."
Uzandığı yere yaklaşıp alnina uzun bir öpücük kondurdum oda hemen ellerini belime dolamıştı. Bende boynuna doladigim ellerimle bir kaç öpücük de boyun ve çenesinin arasına kondurdum. Bunu o bana yapınca çok güzel hissediyordum , umarım aynı duygular ona da geçiyordur.
Beni üstüne çekip yanına yatırdı. Ince pikeyi üzerimize çekip beni nefes alamicak kadar kendine yapıştırıp sardı kollarını. Kokusu beni benden alıyor, dünyanın en mutlu insanı yapıyordu adeta. Keşke olduğum yerden hiç çıkmasam. Hep onun olsam diye oturup ağlayacak vaziyetteydim.
"Ama şimdi güzelce uyu bebeğim, uyanınca iner akşam yemeği yeriz."
Evet anlamında homurdanmarimdan sonra gözlerimi yumup uyumuştum.
Jeju adası seoul de yaşadığımız yere göre daha sıcaktı. Orda ince ceket giymeden dışarı çıkamazken burada rahatlıkla denize ve havuza girebilirdik. Y-yani Kook'un dedigine göre dediğim gibiydi.
~
Çok uzun süredir uyuduğumuza emindim. Kısık gözlerim ile jungkook'a bakınıyordum ki, kafasını göğüslerimin arasına koymuş , sağ eli de göğüsümün üstünde idi. Bacağının yarısı bedenimin üstünde idi. Tam olarak koala gibiydi Şuanda.
Uyandırmaya kıyamamıştım. Sehpanın üstündeki teleofnuma uzanıp elime aldım. Buraya öğleden sonra dört de varmıştık. Şuan saat 9.30'du . Yol yolcusu olduğumuza verip kafamı yastığıma koyup Jungkook'un saçlarına elimi attım.
O kadar yumuşaktı ki tıpkı bir bebek saçı gibiydi. Üstten profili, küçük sayılmayacak burnunun yüzüne nasıl da uyum sağladığını gösteriyordu. Biraz araladığı dudakları uyudugu için hafifçe şişmişti.
Ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım. Ince cılız parmaklarım onun eşsiz saç tutamlarından geçiyordu.
Aynı hareketi uzun bir süre tekrarladım ki yorulduğum için elimi onun beline koyup bende Jungkook uyuyana kadar uyumayı kararlaştırdım.Beline koyduğum elimi eliyle tutup tekrar kafasına götürdü ve tıpkı bir bebek sesi gibi seslendi.
"Biraz daha okşa..."
Ahh şuan onu öpücüklere boğmak istiyordum. Sadece kendime.. kendime saklamak herkesten sakınmak istiyorum.
Elimi tekrar saçlarından geçirmeye başladım. Oda iyice sokulmuştu bana. Göğüsumdeki elini hareket etmeye yavaş yavaş okşamaya başlamıştı. Ahh bu çocuk uykuda bile +18 düşünüyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
أدب الهواة(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...