Görsel Bölüm 14

29.5K 1.5K 250
                                    


iklimacar: 18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iklimacar: 18.10.2019 Doğum günü kızını mutlu çizelim şuraya. Az daha gülümse, evet biraz daha...

-642 beğeni, 283 yorum-


nazlikiz: İyi ki sen.

iklimacar: @nazlikiz ve sen. ❤


kaanekinci: Neden kutlamamıza izin vermiyorsan... Bunun için erken döndüm ben.

iklimacar: @kaanekinci bu sefer böyle olsun.


tuncayyy: Geçen seneki yemekleri düşününce bu sene için de umutlanmıştım. Tam bir umut katilisin İklimtoşko.

iklimacar: @tuncayyy bu sene sen yap, biz yiyelim Tunco. Ayrıca İklimtoşko ne ya? Sil şunu.


selimgunyeli: Doğu günün kutlu olsun. Buradan da kutlayayım. Anlarsın ya, ikramiye gibi bir şey benden iki kere kutlama almak.

iklimacar: @selimgunyeli ne şanslı bir çalışanım. Patronum doğum günümü bir değil, iki kere kutluyor!

meltemm: @selimgunyeli yakaladım sizi Selim Bey. Benimki de Mart ayında, not alın lütfen.

yesimce: @selimgunyeli benimki de Ocak'ta.

selimgunyeli: @meltemm @yesimce  yavaş gelin kızlar. Bir Selim Günyeli herkese yeter ama merak etmeyin.

iklimacar: @selimgunyeli dediniz ve unuttunuz.

selimgunyeli: @iklimacar bana hep muhalefetsin, fark etmedim sanma.

iklimacar: @selimgunyeli bana bir arkadaşımı hatırlatıyorsunuz. Kendisi şuralarda olacaktı. @tuncayyy

tuncayyy: @iklimacar buyurun benim?

selimgunyeli: @tuncayyy İklim dedikodusu desem?

tuncayyy: @selimgunyeli uçarak gelirim desem?

iklimacar: @tuncayyy @selimgunyeli bunun böyle olmaması gerekiyordu...


karaormanlıozgur: Kardeşlerin bitanesi, iyi ki doğmuşsun. Devamını telefonda söyleyeceğim, bu nedir ya?

iklimacar: @karaormanlıozgur abim. 💙


benmeri: İyi ki doğdun bebeğim. ❤ Şu tarzına da ayrı hastayım he.

USLANMAZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin