Bismillah.Assalamu'alaikum.
Alhamdulillah.
Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca setia this KAYU.
You know who you are. Thanks a lot!
Maaf kalau cerita yang aku buat ni tak best macam cerita penulis lain.
Maaf sangat-sangat.
KAYU merupakan novel pertama yang aku berjaya siapkan dalam jangka masa yang sangat lama.
Aku start taip KAYU first version adalah pada penghujung tahun 2015.
Masa tu, KAYU first version yang aku taip tu dah mencecah ke chapter 58.
Lepas tu, masa September 2016, aku tetiba buat keputusan untuk ubah keseluruhan jalan cerita KAYU first version tu.
Aku cuma kekalkan nama-nama watak sahaja. Storyline dia memang totally different. Sebab yang KAYU first version tu, aku buat pasal Nicha masih bersekolah.
Jadi, setelah hampir empat (4) tahun aku menaip this KAYU, alhamdulillah finally jumpa juga penamatnya.
Sejujurnya, masa aku taip cerita ni, aku tak pernah follow plot and synopsis yang aku buat secara private.
Aku try follow plot tu, tapi tak menjadi.
So, sepanjang empat tahun ni, aku just bantai je taip apa yang terlintas kat fikiran aku di setiap bab.
Kalau nak diikutkan, ending KAYU ni aku nak buat Amirul Hadi tu mati. Lepas tu Nicha kahwin dengan best friend dia (Qiden).
Tapi, aku takde alasan kukuh untuk bagi character Hadi Kayu tu mati.
Hahaha.
Oh sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga buat my best friend; garf_shadow yang banyak bagi pandangan dan pendapat tiap kali aku blank taktau nak taip apa untuk setiap chapter.
Mostly, scenes dalam this KAYU adalah based on my experience. Tapi tak semua lah. Banyak je yang aku reka ikut kesesuaian.
Thanks to Nobita, my ex-crush. Dia ni salah seorang yang buat aku terinspirasi untuk menaip this KAYU.
Hahaha.
Thanks to all my readers yang pernah bagi cadangan dan komen membina.
Thanks for everything.
Sampai ketemu lagi di karya aku yang lain.
STAY AT HOME.
STAY SAFE.
STAY HEALTHY.
Jaga diri, hidup baik-baik. Love you to the moon and never come back. Haha.
Bye. Sayonara.
Assalamu'alaikum.
🖤🖤🖤
Regards:
-kyna gafar-
YOU ARE READING
Kayu. [√]
General FictionAMARAN MAMA: Jangan baca cerita ini jika anda bencikan storyline yang mendatar. ㅡmama.kyna Kayu satu. Kayu dua. Kayu tiga. Kayu empat. Kayu lima. Eh banyaknya kayu? Nicha: "Mencintai seketul manusia kayu seperti Hadi, bukanlah sesuatu yang mudah." S...