18+
Bakugou szemszöge:
Ahogy testünk egymáshoz simult az valami hihetetlen volt. Nem tudom, hogy mennyit kellett erre várnom, hogy végre az enyém legyen, de megérte. Megérte, hogy így lássam őt. Kiszolgáltatva.
Ajkaimmal a nyakát kényesztettem, míg kezeimmel próbáltam megszabadítani a ruháktól. Az ingje gombjaival kicsit elakadtam, hisz annyira ideges voltam.
Nem tagadom, nekem is lesz az első alkalmam. Nem olyan főnök vagyok, aki minden héten, más-más emberrel fekszik össze.
Voltak kapcsolataim, de sose jutottunk el idáig. Meg persze, nem is akartam.Hangos nyögése keltett fel a merengésemből. Annyira nem figyeltem oda, hogy a kulcscsontjánál a bőrt olyan erősen szívtam, hogy az biztos hetekig látszódni fog. De ez a reakció...
Pimasz mosoly kúszott ajkaimra, majd lassan az övéire hajolva csókoltam meg. A csuklójánál még mindig fogtam, de kezdett látszani a szemeiben, hogy végre elengedhetném.
Amint ez megtörtént, olyan hévvel kapott a nyakamra, hogy azt hitem lefog ütni.
Párnácskáival egyre mohóbban kezdte falni az enyémeket, nyelve szinte azonnal behatolt a számba.Ettől a reakciótól egy morgás szaladt ki a számon, majd nem érdekelt, hogy mit fogok érte kapni, de letéptem róla azt a kibaszott anyagot. A körmei végigszántották a hátamat, ahogy a nyakától egészen a mellbimbójáig csókolgattam. Az említett résznél megálltam, majd nyelvemmel kör-körös mozdulatokat csináltam, míg a másikat csak morzsolgattam.
A sóhajai egyre csak fokozódtak és fokozódtak, olyan mintha transzba esett volna, de örültem, hogy csak én hallhatom ezeket a hangokat. De minden megváltozott egyik percről a másikra. Mintha eszébe jutott volna valami, ravasz mosolyra húzta ajkait, majd egy lökéssel eltávolodtam tőle.
Bambán néztem rá, de egy gyors mozdulattal a csípőmre ült, miközben rólam húzta le a felsőt. A mellkasomon végigsimított, amitől kisebb borzongás szaladt végig a gerincemen. Kezeivel egyre lentebb haladt, míg elnem ért a nadrágomban lévő dudorhoz. Végigsimított rajta, majd egyik kezét a nyakamba akasztva csúszott közelebb, majd csípőmozdulataival ajándékozott meg. Már ettől eltudnék menni, de tartom magam, ami kibaszottul nehéz!
Amint végzet a ,,büntetéssel" lecsúszott, majd a nadrágomat húzta lefele rólam, egyszerre még az aladta lévő anyaggal, így mondhatjuk már meztelen voltam.
Férfiasságomhoz hajolva először csak csókokkal lepett el, majd hirtelen végignyalt egész hosszomon. Egy kicsi nyögés jött ki a számból, de az még rátett, hogy hirtelen lemélytorkozta.
A hajába kapva húztam meg egy kicsit. Nagyon jól csinálja, ahhoz képest, hogy ez az első neki.
De már nagyon a pimaszság határait fenyegeti, hisz már egyáltalán nem csinálja, csak bámul rám, egy hatalmas vigyorral.
-Tetszett?- kúszott közelebb hozzám, miközben magáról is levette a nadrágot. Az ölembe ülve nézett végig az íriszeimbe.
-Pimasz vagy. Még csak be se fejezted.- kezeimet a fenekére helyeztem, majd azokat kezdtem el markolászni.
-Tudod, nem akarom, hogy a szám miatt menj el...- sóhajtott nyakhajlatomba, addig is egyre közelebb csúszott hozzám. Testünk ismét egymáshoz simult, és még hevesen dobogó szívét is éreztem.
Eddig vártam. Az utolsó anyagot így ülve lehúztam róla, majd rögtön az egyik ujjamat fel is helyeztem. A cselekedetemtől hirtelen nyikkant egyet, majd szorosabban bújt hozzám. Lassan elkezdtem mozgatni, miközben még egy ujjammal csatlakoztam hozzá. Fejét hátravetve nyögöt fel, mire még alul is befeszített.
-Nyugalom, rendben?- búgtam a fülébe, míg várva pár percet bólintott, majd engedett magán. A harmadik ujjamat is lassan helyeztem fel a többihez, majd kisebb mozgásokat csináltam.
Deku csak vonaglott rajtam. Az élvezet látszott rajta. Arca kivolt pirulva, szemeiben csak a vágy látszott, és mindezt én váltottam ki belőle. Ez olyan büszkeséggel öntött el, hogy az ujjaimat gyorsan kihúzva, majd férfiasságomat helyezve oda.
-M-Mehet.- sóhajtotta, majd lassan helyeztem bele magamat. Még a felénél se tarthatam, mikor észrevettem, hogy ajkai kiabálásra hajkanak, így gyorsan fogtam be.
-Ne kiálts, mert észrevesznek hülye! Ha nem bírod harapj a vállamba.- motyogtam neki, majd folytattam tovább.
Egy pontnál meging megrezzent, majd a vállamhoz hajolva harapott belém. Elhiszem neki, hogy fáj, de az első már csak ilyen.
Körmeit ismét bevetette, amikor már tövig benne voltam, és egy bazinagy nyögés szaladt ki a száján.Várva pár percet, ledöntöttem az ágyon, majd egy kényelmes tempót felvéve kezdtem el mozogni. Szemeiből pár könnycsepp folyt le, amit ujjammal letöröltem, majd arcát lágy puszikkal kezdtem el ajándékozni.
Egyre gyorsabban kezdtem mozogni. Térdhajlata alá kapva emeltem fel, majd lábait a nyakamba rakva folytattam tovább.
-K-Kacchan..o-ott....-nyögött fel hangosan, majd ugyanazt a pontot célozva, mozogtam tovább.
Egyre kéjesebb hangokat adott ki, míg a következő pillanatban el nem sült.
Én még mozogtam egy kicsit, majd őt követve én is elmentem. Fáradtan néztem le rá, miközben mosolyogva simított végig az arcomon.-Szeretlek.- suttogtam neki, majd közelebb hajolva egy csókot nyomtam ajkaira.
-Én is.- karolt magához, majd a mellkasára helyezve a fejemet kezdtem el pihenni. Addig is a hajamat piszkálta.
Remélem még lesz ennek is folytatása....
Meghoztam a részt...
Na szóval, remélem jó lett, és elnyerte a tetszéseteket, de ha nem azaz én saram..Próbálok gyakrabban hozni részt, de nem ígérek semmit ^^'
Ha tetszett nyomj egy vote-t, és hozzászólásokat is szívesen fogadok :)
Puszancs nektek babók <3
YOU ARE READING
A kettévált kard [Bakudeku ff.]
Fantasy{LASSAN FRISSÜL} "Reménykedni egy jobb életért és hinni a jövőben." Ezekben az időkben kegyetlen csatákat veszítünk el a démonok miatt, akik egyre csak jobban a hatalmukba kerítik az egész világot. De amikor már mindenkiből elveszett a remény egy...