18+!!!
Genji szemszöge
Nem tudtam betelni ajkai aromájával, kezei puhaságával és édes hangjával. Teljes egészében magamnak akartam ezt a fiút, ls ezekben a percekben meg is kaptam.
Nem érdekelt, hogy az erdő szélén vagyunk és egy gyönyörű mező képe látszódik előttem. Csak az alattam fekvő szépségre tudtam gondolni, kinek kék szemei szinte csillogtak az ég felé. Szeretem. Egyszerűen szeretem minden porcikáját, ami most az enyém lehet.
Párnácskáival egyre csak hívosgat, miközben tenyeremmel a felsője alatt simítok végén szinte hófehér bőrén. Hangja visszacsengett a fülembe, ami annak a jelzése volt, hogy élvezi. Élvezi, hogy velem lehet. Élvezi, hogy én leszek neki az utolsó, aki ezt megcsinálja neki, de vele marad. Szinte örökre.
- Genji... többet akarok... - sóhajt fel, miközben kezével egyből lepattintsa a vállamon pihenő köpenyemet. Meglepetten néztem végig, de csak egy kaján mosollyal csókoltam végig a nyakát egészen a kulcscsontjáig.
Nyögései minden tettemnél egyre erősebbek és hangosabbak lettek. A felső réteget végleg lehúzva róla néztem végig, de a reakciója sokkal csábítóbb volt mindennél. Ajkait beleharapva, piromkodva nézet rajtam végig; kacsóival mellkasomon simított végig, mintha bármelyik pillanatban kettétörne.
- Biztos akarod? - kérdeztem meg azért hezitálva, hisz mégis én teszem meg vele és nem fordítva. Szemét forgatva lökött hátra, majd csípőmre ülve hajolt le a számhoz.
- Szerinted megtenném azok után, hogy veszekedtünk? Én szeretlek, és szerettem. Még mennyire. - nyakamhoz hajolva nyalt végig a bőrömön, egészen a hasamon lévő kockákig. Testem egyből megborzongott nedves érzékszervétől, amitól egy hangos sóhaj szaladt ki az ajkaim közül.
- Ha ennyire szeretnéd tőlem megkaphatod. - kacsintottam rá, mire szemforgatva csúszott egyre közelebb nadrágomhoz, majd ujjait beleakasztotta a korcába. A levegő egyre jobban kezdett megváltozni köztünk, szinte már füledt volt a hangulat is.
- Ha nem baj, ezt most kiveszem. - kacér mosolyától a szívem is megállt, ahogy a két anyagot lehúzva vette elő tagomat és méregetni kezdte. Íriszeiben a csillogás látványa szinte megállíthatatlanul ragyogott felém. Nyelvével végignyalva hosszomon, már az idő is megállni látszott. Nem gondoltam semmire, csak arra, hogy ez a teremtés épp előttem van és csak velem lehet.
Érzékszerve játékával a mennyekben éreztem magamat, főleg akkor, mikor meleg szájával körbeölelte az egészet. Feje mozgatása egész lényemet lezsibasztotta, kezeim önkénytelenül kiengedett hajába akasztottam.
- Shirohh.... - nyögésem vége elhalkult, ahogy egyre gyorsabban és gyorsabban próbálta mozgatni a fejét. És ennek meg is lett az eredménye.
Szája sarkából kifolyt élvezetem maradványa, amitől már tényleg nem fogtam fel a külvilágot.- Egyre jobb vagyok... - mászott vissza hozzám, ezúttal a nadrágját akarta magáról lehúzni.
- Ne legyél nagyra magaddal. - szóltam rá, de csak kacsintva emelte fel férfiasságomat, majd helyezkedve rá akart ülni. - Várj, nem kell... tudod... - néztem rá zavartan, de mintha meg se hallotta volna ereszkedett rám teljesen. Hangjaink egybeolvadtak, semmi nem tudott volna minket ebből a transzból kiszakítani.
Pár perc múlva mozogni kezdett, kezeivel a mellkasomon támaszkodott meg. Kacsóim dereka köré voltak zárva, ahogy egyre jobban szorítottam magamra.
- Baszkihh... - még a hangomat se bírtam visszatartani, annyira akartam vele lenni. Élvezem, hogy a lehelette csiklandozza a bőrömet, ahogy egyre gyorsabban mozgott rajtam. Izzadság cseppje homlokáról egyenesen az én csupasz felsőtestemre esett, de meg se éreztem. Olyan volt, mintha simán eltudott volna párologni.
Vizes tincseit hátralökve emelte fel a fejét, csípőjét egyre jobban hozzászorítva ölemhez. Alsó ajkát beharapva adta ki visszaszorított nyögéseit, amit nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Tagjához érve egyből megremegett, de nem érdekelt ez a reakciója sem.
Ellentétes irányba mozgatva csuklómat hagytam, hogy egyszerre érjen el minket a gyönyör kapuja. Lihegve esett neki testemnek, mire kuncogva kezdtem el kisimítani tincseit a szeme elől.
- Remélem ezt többször is megismételjük. - suttogtam felé, mire rámemelve íriszeit nyalt végig ajkain.
- Hát nem nagyon terveztem, hogy ez lesz az utolsó menet, amit csináltunk. - pimasz vigyorra az égig ért, és nekem muszály volt megcsókolnom.
- Én se terveztem ezt az utolsónak. Csak kíváncsi voltam, hogy elég jó voltam hozzád képest.
- Miért ne lettél volna? - értetlenül nézet rám.
- Hát azt gondoltam, hogy biztos voltak jobbak nálam is. - motyogtam a végen, mire kezével végigsimított arcomon.
- Őszintén megmondom, hogy eddig te voltál a legjobb, akit valaha kívánhatam is. Meg persze, a tied sokkal nagyobb volt a többinél.
Felnevetve karoltam magamhoz, majd a tájat nézve kezdtünk el semmis dolgokról beszélni.
Meghoztam a kövi részt :)
Remélem élvezhető lett mindenki számára ;)
Puszancs nektek babók <3
YOU ARE READING
A kettévált kard [Bakudeku ff.]
Fantasy{LASSAN FRISSÜL} "Reménykedni egy jobb életért és hinni a jövőben." Ezekben az időkben kegyetlen csatákat veszítünk el a démonok miatt, akik egyre csak jobban a hatalmukba kerítik az egész világot. De amikor már mindenkiből elveszett a remény egy...