60.fejezet

500 37 15
                                    

Bakugou szemszöge



Morogva nyitogattam ki szemeit, de semmi mást nem láttam, csak sötétséget. A félelem és a halál szaga lengte be a helyiséget, már ha egyáltalán egy lakásban vagyunk bent. A fejem zsong, mintha valaki egy hatalmas buzogánnyal fejbe vágott volna. Lassan körbenézve próbáltam kivenni, hogy hol is vagyok, de annyira szarul érzem magam, hogy simán kitudnám adni a reggeli kajámat. Ha egyáltalán ettem valamit.

- Végre felkelt. - hangzott fel egy mély hang, majd hirtelen a falon lévő fáklyák felgyulladtak, amitől be kellett csuknom a szemem. Morgások és hörgések hangzottak el a fülem mellett, de amint odakaptam a fejem semmi nem volt ott. Egy hatalmas teremben voltam, ami már omladozott és rohadt. Előttem egy trón állt, rajta egy székkel, amin egy idegen férfi állt. Fehér haja összevissza állt; ajkai repedezettek voltak; szemei alatt hegek álltak; vörös szemei izzódtak a gyűlölettől. Rossz szájíz keringett bennem, és rá kellett jönnöm, hogy biztos nem teapartit akar tartani. Kissé félve akartam elhúzódni, de a lábaimon lévő láncok nem engedtek sehova. Kezeimen hatalmas bilincsek voltak, aminek a súlya miatt a padlón kellett tartanom őket.

- Shigarakiii! Játszhatok vele? - szólalt meg a férfi mellett egy szőke hajú lány, akinek eléggé ijesztő mosoly volt az arcán. Szarvai kikandikáltak haja alól; szárnyai hátra voltak csapva. És itt esett le, hogy miknél vagy kiknél vagyok. Démonok.

- Nem, Toga. Valami sokkal jobbal készültem neki. - vigyorogva felállt, majd lassú léptekkel megindult felém. A hátamon a szőr azonnal felállt, ahogy éreztem egyre növekvő auráját. Veszélyesebb, mint akikkel eddig találkoztam. Összeszűkült szemeimmel mértem végig, amíg elém nem ért. Vigyorogva hajolt le hozzám, majd a háta mögül előhúzott egy anyagot. Zöld színű volt és egy arany gomb díszelgett rajta. Értetlenül néztem a rongyot, majd pár pillanat múlva észrevettem a bele hímzett monogramot. Szemeim hatalmasra kerekedtek, a méreg egyre jobban szétáramlott a testemben, hisz mindennél jobban neki akarok menni a férfinak.

- Mit tettél vele?! - ordítottam rá teli torokból, mire egy mélyről jövő kacajjal csóválta meg a fejét.

- Hogy én mit csináltam vele? Itt az a kérdés, hogy te mit tettél vele. - szánakozva nézett le, majd intett egyet a szőke csajnak. A lány csak szem forgatva csettintett egyet az ujjával, mire egy hatalmas buborék jelent meg a plafonon. Kapkodva a levegőt néztem végig a történéseket, amíg meg nem láttam magunkat a hóban. - Egy ideje már figyeltünk kettőtöket és gondoltam, hogy egy kis csavar is lehetne a dologban. - nevetett fel, majd oda tekerte az emléket, ahonnan én már nem emlékeztem. - Nézz szembe a valósággal, hercegecske... - gúnyolódott rajtam, de csak a buborékot voltam képes figyelni. Ahogy neki támadtam Dekunak és ahogy később élettelenül fekszik a földön.

- Ez hazugság! - kiabáltam kétségbeesve, de az állam alá kapva fogott meg szorosan és nem hagyta, hogy elnézzek.

- Te tetted ezt vele. Te ölted meg a partneredet. Te ölted meg a falusiakat. Az én akaratom szerint tettél mindent. - sziszegte fülembe, mire undorodva kaptam el a fejemet. - Most már az enyém vagy, Bakugou Katsuki. És nem sokára a többiek is csatlakozni fognak. - indult meg vissza a trónja felé, én pedig magatehetetlenül csak a földet tudtam nézni.

Szemeimet csípni kezdték a kitörő könnyek, amit nem is szabadott volna hullatnom. Minden egyes élet az én kezemen fog száradni. Mindenki csak ártatlan ember volt. Soha többé nem fogom hallani a nevetését, a kiabálását. Nem fog szólítani azon az idegesítő becenevén. Zokogva kiabálok a láncok alatt, hisz nem tudok semmit sem tenni, csak a sötétségben evickélni.

- Szerintem ezzel lelkileg megtörtük. A másik herceget is hozzátok ide, még vele is beszédem van, ha már a vendégeim köreit bővíti. - mondta gúnyosan a fehér hajú, mire léptek zaja lengte be a termet. Itt ragadtam és nem tudok kimenekülni...

















Tudom, hogy izgalmas résznél hagytam abba, de legalább tudjuk hol van Katsuki XD Remélem tetszett nektek :)  A helyesírási hibák miatt bocsánat utólag is ^^'   Puszancs nektek babók <3



A kettévált kard [Bakudeku ff.]Where stories live. Discover now