Herkese uzun bir aradan sonra yeniden merhaba!Nasılsınız bakalım?
Sınav haftaları falan derken arayı fazla açtık. Neyse ki hemen hemen bu sınav dönemini atlattık sayılırız. Umarım herkes istediği sonucu alabilirmiştir çünkü ben aldım.
Çok çalışmanın sonucu güzel bir üniversite kazanma şansı yakaladım. Bu yüzden oldukça mutlu ve iyi hissediyorum. Tüm emeklerimin karşılığını aldım,
Neyse yeni bölümden gelecek kesiti paylaşmadan önce kısa bir duyuru yapmak istiyorum. Büyük ihtimalle önümüzdeki hafta paylaşacağım bölüm final bölümü olacak.
Final bölümünün oldukça özenli ve güzel olmasını istiyorum. Ayrıca tam tadında bitirmek isteğimden dolayı final bölümünü uzatmak istiyorum.
Son olarak final bölümünden olan kesiti bırakıp gidiyorum.
Hoşça kalın.
Kaç saat başım Merih'in omzunda karşımızdaki manzarayı beraber izledik bilmiyorum. Tek bildiğim onunla olduğum bu anların bir ömür boyu sürmesi ve hiç bitmemeseydi.
"Söyleyin bakalım gelin hanım yarın için kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" Merih'in hemen başımın üzerinden kurduğu bu cümleye hafifçe tebessüm ettim.
"Nasıl hissettiğimi bende bilmiyorum, ilk defa."
Verdiğim cevapla beraber başımı Merih'in omzundan kaldırdığımda gözlerimi parlak koyu kahvelerinde birleştirdim.
"Demek bilmiyorsun,"diye sözlerimi tekrar etti Merih. "O zaman ben sana ne hissettiğini bilmende yardımcı olayım."
Anlamsız ve boş gözlerle son kurduğu cümleye göz devirdiğimde beklemediğim bir anda ellerini ellerimde birleştirip ikimizi de ayağa kaldırdı. Ben Merih'in bu ani hareketine karşı bir anlam vermeye çalışırken o çoktan ikimizi de mekandan uzaklaştırmıştı.
"Nereye gidiyoruz? Hem herkes mekanda bizi bekliyor."
Sözlerimi hiç duymamış gibi beni arkasından yürütmeye devam eden Merih sözlerime karşı gerekli bir açıklama yapmasa da onun aksine şu an için kurduğu en farklı ve en beklemediğim cümlesiyle kalbimin saniyede defalarca kez teklemesine neden oldu.
"Biliyorum sevgilim, bende seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ NEFSİ (TAMAMLANDI)
Dla nastolatkówAnnesi ve babasının mezarlığında içini döken bir kızın başına en ağır ne gelebilir? Mezarlıkta yaşadıklarından sonra bambaşka bir yerde tanımadığı insanlar arasında gözlerini açan Afra hayatına nasıl devam edebilecek? Gözlerini açtığı yeni şehir, y...