ÖZEL BÖLÜM 3

2.8K 124 49
                                    


Son özel bölümümüzle karşınızdayım❣️

Bu güzel yolculukta yanımda olan herkese çok teşekkür ederim 💓 Afra ve Merihin aşkına benimle beraber inandınız, benimsediniz, onlarla beraber çok güzel bir aile olduk bence☺️💓 Tabi Olcay, Egemen ve diğerlerini de unutmadık 😂

Zaman, fırsat buldukça buralardayım. Bu yüzden veda etmiyorum asla. 🌼
Vedaları da hiç sevmem zaten.

Şu an yazmakta olduğum Okyanusun Dibi adlı bir hikayem var. Ve güzel, farklı bir kurgu daha var aklımda. Yine fantastik türde olacak. Kurgu netleşince size haberini vereceğim.💜

Aklında bir sorusu olan ya da bana ulaşmak isteyenler için İnstagram kullanıcı adımı bırakıyorum hemen♣️

@ezgiklncd

Başka hikayelerde farklı kurgularda görüşmek üzere.

Herkese çok sevgiler.❣️ Ve tabi keyifli okumalar dilerim.🥰

*

Heyecan, mutluluk, şaşkınlık.

Tüm bu kelimeleri dibine kadar hissettiğim en özel anlardan birindeydim hemen şu an. Elime aldığım hamilelik testi sonucu, beklediğim en heyecan verici sonucu verdiğinde mutluluktan akmaya başlayan göz yaşlarımı durdurmadım.

Hissettiğim bu duyguyu dünya üzerindeki her şeye herkese haykırmak istiyordum.

Başta Merih'e. Sevdiğim adama söylemek istiyordum.

Baba olacağını, hayatımıza umudun artık soyut değil somut olarakta gireceğinin haberini vermek istiyordum.

Elimdeki çubukta beliren iki çizgi, hayatın üzerime attığı en güzel çizgilerden biriydi. Hissettiğim duygu yüklü karmaşaya daha fazla dayanamayıp banyonun kapısını açarak muhtemelen evimizin terasında sigara içmekle meşgul olan Merihin yanına koşuşturdum.

Bu güzel haberi onunla paylaşmak istiyordum, hemde hemen.

Teras kapısından çıkar çıkmaz, değişmeyen duruşuyla sigarasını içmekle meşgul olan Merihin arkasında durdum. Avuçlarım arasındaki test çubuğunu cebime saklayıp hemen arkasında durduğum Merihin arkasından sıkı sıkı sarıldım ona.

Merih ani sarılmamla bana doğru dönüp geri çekilirken hafiften ürkmüştü. Sanırım onu korkutmuştum.

"Kız çocuğu."

"Seni korkutmak istememiştim."

Güldü. Az önce açtığı tüm mesafeyi kapattı.

"Sen beni her zaman korkutsana böyle."dedi silinmeyen kusursuz gülümsemesiyle.

Bende gülümsedim sözleri ardından.

Hemen sonra aklıma gelen o güzel haberle derin bir nefes aldım. Artık söylemek istiyordum baba olacağını, içim içime sığmıyordu sanki.

"Merih, ben sana çok önemli bir haber vermek istiyorum."dedim sonunda.

Sözlerimle beraber hafifçe bana doğru eğildi Merih. Gözlerime uzun uzun baktı tebessümüyle. Hemen ardından "Yoksa düşündüğüm şey mi?"diye sordu.

Anlamış mıydı sahiden? Nasıl anlardı? O kadar belli oluyor muydu heyecanım?

"Sanırım evet,"diyerek sorusuna geri bir yanıt verdiğimde gözlerimi kapatıp Merihin sevinç dolu çığlığını duymayı bekledim.

ACININ NEFSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin