V tichosti jsme snědli veškeré jídlo, opravdu tu vaří výborně, na mé předešlé 'prestižní' škole vařili opravdu strašně. Tyto těstoviny byli, ale lahůdka.
Na Yoongim bylo vidět, že mu to také moc chutná. Periferně jsem viděl, jak se na nás někteří studenti dívají a něco si šuškají. No nejspíše budu považován za tzv. vlez do prdele.
Chystal jsem se zvednout od velkého dřevěného stolu, ale Yoongi mě zastavil. "Ukaž talíř," ušklíbl se a vyčkával.
Bože už je jako Jin, druhou mámu nepotřebuji. Tou první myslím Jina, protože on je taková moje starostlivá máma.
Vzal jsem do ruky talíř a ukázal jsem mu, jak je prázdný. "Šikovný škvrně, můžeš jít," ach jo teď jsem měl pocit, že se propadnu do země.Vystoupal jsem po vysokých schodech do vrchního patra, kde se už na posteli válel Hoseok.
Vešel jsem do místnosti. Hned jak mě uviděl seskočil z vrchní postele a vzal ručník, co měl přehozený přes židli.
"Jungkookie, je od tebe hezké, že chceš umýt podlahu, ale takhle se neumývá." Hodil mi ho na hlavu. Nějak jsem neměl ani náladu ho chytit, takže jsem přes něj nic neviděl.
Poté se ke mě rychle přiblížil a začal mě drbat jako psa. "Nech toho," vyjekl jsem na něj. To se mi už nelíbilo a vlasy jsem si začal sušit sám.
Šel jsem do koupelny, abych na sebe hodil suché oblečení.
Vrátil jsem se do pokoje k Hoseokovy. Měl jsem na sobě své oblíbené pohodlné tepláky a volné triko, protože se chci po zbytek dne už jen flákat v posteli. "JungKooku, odpadlo nám odpolední vyučování." Chytl mě kolem krku, proč na mě musí sahat a k tomu se na mě pověsil. Myslel jsem, že s ním sletím na zem. Naštěstí se nestalo a já se udržel na nohách. Mé přání se přece jen vyplnilo, budu mít možnost se flákat celý zbytek dne.
"Kookie, nechceš něco podniknout," sklonil hlavu Hoseok z horní postele aby na mě viděl. "Ne nechci," odbyl jsem ho bez zájmu cokoliv dělat. Mě by momentálně z postele asi nevytáhl ani Kim Taehyung. "To ráno musím ještě dospat," doufám, že mé přání bude akceptovat. To by nebyl Hoseok, aby mě nechal na pokoji.
Začal skákat na posteli, "Jungkooku, Jungkookie prosím," bože ten je tak strašně neodbytný.
"Fajn, fajn," vylezl jsem z postele, kterou jsem si ani nestihl zahřát. Nemůžu pochopit, jak může mít pořád tolik energie. Já bych nejraději sebou flákl o postel a týden bych spal.
"Hobi doufám, že jakákoliv aktivita co chceš dělat bude jen v této místnosti." Mě se nikam nechce a ke všemu hned, jak jsem to dořekl se venku strhla průtrž mračen. Vážně dnes už podruhé, ale aspoň už nejsem venku.
˚Dobře, dobře králíčku." Usmál se na mě Hoseok od ucha k uchu. Bylo na něm vidět, že je šťastný za spolubydlícího.
"Tak asi nic nepodnikneme, ale pořád si můžeme povídat." Vzal mě za ruku a dostrkal mě k mé posteli, ze které jsem právě vylezl a sedl si na ni.
"Super! nikam nemusím," svalil jsem se do své postele, i když jen na kousek ní, protože část okupoval Hoseok.
"Hele Hobi, proč vlastně nemáš spolubydlícího." Docela mě to zajímalo, společenský člověk jako on a nikoho tu nemá. "Jungkooku já jsem před tebou spolubydlícího měl, jmenoval se Yuki. Vyrazili ho asi týden před tvým příjezdem."
"Co," počkat jak jako vyrazili. Oni odtud někdy někoho vyrazili. No já myslel, že za to co tu předvádím jsem měl letět už dávno.
"Co prosím tě provedl, že letěl?" Naklonil jsem hlavu směrem k němu, aby věděl, že má mojí plnou pozornost.
Hobi se zatím uvelebil do tureckého sedu na mé posteli a opřel se zády o zeď. "Nevím přesně, za co ho vyrazili, byl jsem zrovna na hodině s Kimem starším. Po ní ke mě došel pan Min se slovy, že nemám na Yukiho čekat, že byl vyloučen ze školy. Když jsem se ho zeptal za co. Tak mi jen chladně odpověděl, cituji, pan Leu hrubě porušil pravidla naší školy. Víc nevím."
Frustrovaně si prohrábl vlasy. Hmmm, že bych se zkusil zeptat Yoongiho, mám s ním celkem dobrý vztah, no narozdíl asi od všech studentů.
"Dobře teď se ptám já," nahnul se nade mě a čekal na svolení, aby se ujistil, že mu na otázku vůbec odpovím. "Okey, ptej se." Ušklíbl jsem se na něj. "Řekni mi něco o sobě, v podstatě o tobě nic nevím."
"Dobře, hmm jmenuji se Jeon Jungkook." Řekl jsem mu jedinou informaci o mě, kterou věděl.
Hobi nakrčil obočí a bouchnul nos mě mým polštářem přes nos. "No co tamhle mi říct o sobě něco co nevím." Začal mě propalovat pohledem a znovu mě udeřil polštářem. "Vzdávám se," zvedl jsem ruce nahoru aby mě přestal být.
"Takže Hobi hmmm je mi 17, bydlím no spíše jsem bydlel v Soulu, můj otec je starosta města, mám rád černou barvu, nejčastější místo kde se vyskytuji je jižní záchytka na čtvrté ulici, nemám sourozence, miluji hudbu, hodně poslouchám Agusta D a přišel jsem o panictví s Felixovím bratrancem."
Hoseok zbystřil, myslím, že moje poslední informace ho dost šokovala. "Počkat ty..." zastavil se a došel ke své skříni. To tam má svěcenou vodu. Něco z ní vytáhl, ale neviděl jsem co to je.
"Jungkooku?...Půjdeš se mnou na Agusta D," vytáhl dva lístky. Počkat já budu mít možnost ho vidět. "Ano, ano ovšem že s tebou půjdu." Teď si připadám jako nějaká malá puberťačka co půjde na svého idola. No co ale je to pravda, začínám mít Hoseoka fakt rád.
"Jo a ještě ty jsi na kluky?" Naklonil hlavu na stranu s tázavým výrazem v tváři. Já jsem se jen podrbal na zátylku. "No jsem," doufám že s tím nezačne vyšilovat.
"Hele a jsem sexy," stoupl si přede mě a udělal retardovanou pózu. "Promiň, ale nejsi můj typ." Na to ze sebe začal dělat strašnou primadonu, jak jsem mu strašně ublížil. Já jsem se z toho začal válet smíchy na posteli. "Měl jsi jít spíše na herectví než jezdectví," řekl jsem když jsem konečně popadl dech. "Děkuji, ano také si myslím, že dostanu Oskara." Začal se klanět a já znovu chytl záchvat smíchu.
"Dobře takže na zítra nemusím vymýšlet výmluvu, kde jsem." Znovu zamával s lístky. "Daegu je odtud asi tři kilometry a dalších deset autobusem." Teď je mi úplně jedno, jak je to daleko, klidně předvedu nejlepší sportovní výkon, jen ať vidím Agusta D.
"Hobi a teď mi zase ty řekni něco o sobě," usmál jsem se na něj. "Dobře jsem takové sluníčko," začal se strašně culit. "Dobře to už víš, takže je mi 18 což znamená zlatíčko, že mi prodají chlast, dále miluji tanec, jsem z Kwangdžu, mám starší sestřičku a nevyspal jsem se s Felixovím bratrancem.
ČTEŠ
Jezdecká akademie Galgi
FanfictionProblémový kluk Jungkook, který je závislí na drogách se dostane na internátní jezdeckou akademii. Kde se ho budou snažit napravit, ale povede se jim to. Začátek 24. 6 2020 Konec 7.5 2021