3 ☘️

4.5K 497 115
                                    

Dilenci değilim ama varsa 1 vote ve bolca yorumunuzu alırım...

>>>>>>>

"Asıl sen kimsin?" diye yanıtladım onu.

"Önce ben sordum?"

"Gerçekten bunun yarışını mı yapacağız? Az önce para çantamı çalmak üzereydin. Şu an seninle konuşuyor olduğum için bile şanslısın."

"Adım Kayla." Dedi karşıma oturarak.

"Ne zamandır buradasın?" diye sordum. Uzun süre ise en azından dillerini biliyor olmalı.

"İki aydır. Sen ne zamandır buradasın?"

Saate baktım. Ben uyurken 34 dakika geçmiş.

"Yaklaşık üç buçuk saattir uyuduğuma göre geleli yedi buçuk sekiz saat civarı bir süre olmalı." Dedim saatten gözümü ayırmadan.

"Saatin mi var?"

"Evet ama bizim dünyamızdaki saat ile buradaki farklı işliyor. Nasıl anlatsam burada bir gün geçtiğinde bizim dünyamızda daha dört saat geçmiş oluyor." Neden açıklama yaptığımı bile bilmiyordum.

"Bu kadarcık kısa sürede bunları hesaplayabildin mi?"

"Tabi ki ben bir dâhiyim." Dedim gözlerimi devirerek. Kendimle övünme konusunda problemlerim olabilir. Egoistim galiba.

"Sen o musun? Bizim dönemden sadece sınavlara gelip birinci olan kız. Adın E ile başlıyordu sanırım. Ama hatırlayamadım." Dedi gözlerini kocaman açarak. Bu bariz şaşkınlık ifadesiydi.

"Aynı okulda mıyız? Adım Ekin. Hangi sınıftasın?"

"Ders çalışmayı sevmem. Babamlar dövüş sanatları öğreten bir yer işletiyordu. Bende çocukluğumdan beri karışık dövüş sanatları öğrendim. Spor yapmayı seviyorum da kafam derse hiç basmıyor."

"Sakın bana, kitap ana karakter olman için seni kendine çekti deme. Bir de ana karakter yarışına hiç giremem." Diye hayıflandım.

"Hayır, hayır. Ben kitabı okurken yan karakterlerden birinin yerine koymuştum kendimi. Ben olsam kesin ana karakterin arkasını kollardım diye düşünmüştüm. Sonra bunu sesli dile getirince kendimi burada buldum."

"Tekrardan adım Ekin. Kitabın ana karakterini eleştirdikten biri beni çok biliyorsan gel sen yap der gibi beni buraya getirdi. Artık getiren her kimse." Dedikten sonra göz devirdim. "Tamam biraz kendim de kaşınmış olabilirim."

"İki aydır buradayım. İlk başlarda gece ne zaman uyumaya çalışsam enerjik hissediyordum. Bir iki gün hiç uyumadan durabiliyordum. Sonra öylece uyku bastırıyordu."

"Jet-lag gibi bir durum oluşuyor. Saat dilimi aynı ama zaman diliminde bir problem var. Daha önce düzenli bir uyku sistemin varsa zorlanman normal."

"Bir hafta boyunca neredeyse aç susuz gezdim. Sonra sokakta yaşayan birkaç çocuğun toplandığı yeri buldum. Beni de aralarına aldılar. Vücudum esnek olduğu için ve hızlı hareket ettiğim için kolayca evlere girip çıkıyordum. İki aydır hırsızlık yaparak yaşıyorum."

"Bu insanların kendilerine hayrı yok, çalacak bir şey bulabildin mi?" diye sordum hayretimi gizlemeden. Hırsızlık benim aklımdan geçen seçeneklerden biriydi.

"Genellikle yemek çalıyorduk. Para zaten kolay bulunan bir şey değil buralarda." Dedi. "Sahi senin neden bu kadar çok paran var?" Bu çok muydu?

"Şu sokaktaki oyun var ya, bul karayı al parayı mı ne ismi. Saçma sapan bir oyun. Orada kazandım."

"Arada sırada biz de oynuyoruz. Ama daha önce hiç kazanamadık."

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin