60: Düzen 14.5 ⚔️

2.3K 298 145
                                    

Bu bölüm buçuk olarak Kayla'dan kısa bölüm

Ben soru cevapla can çekişirken okuyun bunu ben ağlayarak onları cevaplamaya gidiyom biterse muhtelen sabaha karşı atarım bitmezse yarın geceye kalır tşk

Ben bölümü telefondan yazdım bu arada yorum yapmazsanız keserim

Sonraki bölüm soru cevap bölüm sanmıştım diye bana atarlanmayın

Hala tatildeyim

Bu kadar

>>>>>>>>>>>>>>

Kayla'dan

Ekin ellerimin arasında titremişti. Yarın sarhoş olmasını bahane edeceğinden adım gibi emindim. Ama elime bir fırsat geçmişken tabi ki armut toplamayacaktım. Bu yüzden tereddüt etsem bile ona karşılık verdim. Sonuçta ilk adımı atan oydu.

Üstümüzdeki parçalar bir bir yere düşerken Ekin'in uzanmasını sağlayarak üste çıktım.

Tecrübem : 0

Ama halledecektim. Buraya kadar gelmişken buradan hayatta dönemezdim.

"Ne yapacağını biliyor musun?" Sesini duymamla titredim. Aramızdaki seksüel tansiyon beni öldürecekti.

"Bir çaresine bakacağım." diye yanıtladım onu.

"İstediğin zaman altıma gelebilirsin." diyerek sırıttı.

Ya ben buna niye aşık olmayayım Allah aşkına bir kişi söylesin bana. Şuna bakın yatakta bambaşka biri oldu.

Kollarının üstünde doğruldu ve kulağıma eğildi.

"Bu gece sana tam teslimiyet vereceğim. Düzgünce kullanmayı unutma."

Nefes al Kayla. Nefes al amına koyayım çabuk. Şimdi ölemezsin geri zekalı.

"Buna pişman olmayacaksın." diyerek karşılık verdim. Elim ayağıma dolaşmasa bari. Sonrasında da oturup sevinçten ağlamasam bari.

Ekin'i omzundan ittirerek tekrar yatağa uzanmasını sağladım. Öncelikle yapmak istediğim tek bir şey vardı. Güzel boynunda güzel izler bırakmak. Görünce tabi ki ağzıma sıçacaktı ama o büyücüydü hallederdi bi şekilde.

Ben boynuna dudaklarımı koyduğumda eliyle ensemden tutup beni daha da kendine bastırdı.

Öleceğim.

Nolur bugün ölmeyeyim. Yarın olur ama bugün olmaz lütfen.

Ekin'den aldığım cesaretle boynuna küçük izler bırakırken sızlayan alt tarafımı görmezden gelmeye çalışıyordum.

Bugünün tadını sonuna kadar çıkaracaktım.

Tamemen doğaçlama davranıp bedenim ne yaparsa onu takip edecektim. Ve Ekin bana teslim olmuşken bunu sonuna kadar kullanacaktım.

Boynundan uzaklaşıp biraz daha aşağı kaydım. Köprücük kemiklerinin tadına bakarken Ekin'in dudaklarını dişlediğini gördüm. Bu inanılmaz hoşuma giderken biraz daha kaydım ve göğüslerine indim.

Bir kadının göğsünden etkileneceğimi asla düşünmezdim. Ama çoktan sırılsıklamdım.

Ekin'in sesini duymak istiyordum ama inatla dudağını dişliyor sadece derin nefesler alıp veriyordu. Kendini kastığığını dokunduğum bedeninden hissedebiliyordum. Biraz gevşemesi lazımdı ve ben bu ön sevişmeyi tutabildiğim kadar uzun tutma niyetindeydim.

Gören de 40 yıllık tecrübeliyim sanacak.

Ekin'in gözlerine baktıktan sonra yukarı kaydım. Parmaklarım belinde bacaklarının iç kısmında gezerken uzanıp dişlediği dudaklarına yumuşak bir öpücük bıraktım.

Öpücük şiddetini arttırıp öpüşmeye dönerken hafifçe dudaklarını dişledim. Kendinin ısırmasına gerek yoktu, onun yerine ben hallederdim.

Hızlı aldığımız nefesler yüzünden göğüslerimiz birbirine çarparken uzaklaşmadan hala dudağına birkaç santim mesafedeyken gözlerine baktım.

Ekin'in gözlerini hayatımda hiç bu kadar yoğun bakarken görmemiştim. O her zaman soğuk bakardı. Umursamaz ifadesi ile etrafı inceler her şeyi kafasında oturturdu. Rol yapması gerekmiyorsa bir kez olsun asla yapmacık olduğunu görmemiştim.

Muhtemelen yarın hormonlarla alakalı uzun bir konuşma yapacaktık. Her şeye onların sebep olduğunu falan söyleyecekti. Ekin biliyor mu bilmiyorum ama onu en iyi tanıyan insan bendim. Yarın adım adım ne yapacağını söyleyebilirdim.

Yine de her ne olursa olsun şu bakışı hafızamdan silemezdim. Bunu bana hiçbir hormonla açıklayamazdı.

Çünkü şu an bakışları, beni seviyordu.

Tekrar dudağına eğilip öptüm. Bir kere öpüp geri çekiliyordum ve bunu defalarca tekrarladım. Ekin sinirden kudurana kadar.

"Oynama." dedi beni uyararak.

"Bugün ben nasıl istersem öyle davranacağım. Ve sen istersen seyirci olursun istersen oyuncu." Bunu dudaklarım dudaklarına çarparken söylememin de etkisi olsa gerek Ekin beni tek hamleyle altına almıştı.

"Oyuncu olacağım." diyerek az önce üstünde kurduğum baskıyı tek seferde dağıtmıştı.

Götü kolla Kayla, sıçtın.

Bir süre sonra bunun bir baskı savaşına döndüğünü fark ettim. İkimiz de birbirimizin üstünde baskınlık kurmaya çalışıyorduk.

Bu oyunu kaybetmeye kesinlikle niyetim yoktu. Gerekirse güç kullanacaktım ve kullandım da.

Bir elim Ekin'in ellerini başının üstünde sabitlerken diğer elim bacak arasını bulmuştu.

"Unutma, bana teslim olan sendin."

Sabah her zamanki saatimde kalktım. Ekin yanımda uyuyordu. Anın şokuyla üstümdeki örtüyü attığım gibi banyoya kaçtım. Yaparken hiç sıkıntı yoktu da vücuduma bırakılan izleri gördükçe utanç beni ele geçiriyordu. Sanırım Ekin'den benim boynum için de bir şeyler yapmasını isteyecektim...

Yıllardır yaptığım antrenmanı hayatta aksatamazdım. Ama boynum bu haldeyken de çıkamazdım. Boğazlı bir şey giyersem de terden ölürdüm.

Önce bir duş almaya karar verdim. Duş alınca bütün sorunlarım anında çözülecekti çünkü, inanıyordum.

Duştan sonra odaya gidip spor kıyafetlerimi giydim. Ekin'e kısacık bir bakış attıktan sonra canıma susamış olacağım ki eğilip yanağından öptüm. Sonra da anında odadan kaçtım.

İkinci koşumun sonuna gelirken Daniel'i karşımdan gelirken görmemle anında ters yöne doğru koşmaya başlamıştım. Ama inat değil mi peşimden koşmaya başlamıştı köpek.

Benden uzun olması sayesinde bana yetişmiş yanımda koşmaya başlamıştı. Zaten yetiştiği için hızımı azaltıp nefesimi düzenledim.

"Ahaahahahaha." diye yükselen sesi duyduğumda gözlerimi kapattım. Görmemesi imkansızdı. "Harika bir gece olmuş anlaşılan."

"Öyleydi. Kapat çeneni ecelin elimden olmasın."

"Seninle ne kadar dalga geçeceğimin farkındasın değil mi?"

"Peki gecenin diğer sahibi dalganı duyduğunda olacakların sen farkında mısın?"

"Doğru dedin bak. Neyse vurmuşsun turnayı gözünden. Bravo."

Durdum ve ona baktım. "Ne?"

"Aşkından ölmüyor muydun kızım?"

"Sen bunu nereden biliyorsun?"

"Bilmeyen biri olduğunu düşünüyor musun gerçekten?" dedi inanmayan gözlerle bana bakarak.

"Herkes biliyor yani?"

"Neyi? Saf salak aşık olduğunu mu?" dedikten sonra bir kahkaha daha attı.

Sigara içiyor olsaydım şu an bir tane yakmıştım.

Her neyse Daniel'i başka zaman öldürürdüm. Şu an çok üşengeçtim bunu yapmak için.

Şimdilik sadece Ekin'e uyacaktım. Nasıl davranırsa ona göre davramacaktım. Eğer tanıdığım Ekin'se yediği boku bilirdi. Bir şeyler değişecekti.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin