74: Düzen 28 ⚔️

981 149 37
                                    

Yorum yapın olum final kapıda zaten az sevindirin beni :(

>>>>>>>>>

"Savaş için adam toplaman gerekiyor." Lafı uzatmayı sevmezdim sonuçta.

"Önce bir şeyler anlatman gerekmiyor mu?" Gözlerimi devirdim, çok sık yapmaya başlamıştım.

"Rena'ya gittik, orada 3 yıl geçmiş, savaş konusunda kralı bilgilendirdik, kaybolan insanların sayısının 5bine yakın olduğunu öğrendik ama bu sadece kayıtlı olarak muhtemelen kayıtsızda bir o kadar var sonra döndük. Bu kadar." Feci iyi özetlemiştim.

Gözleri bahsettiğim her bir şeyde şokla açılmıştı. Sanki daha fazlası mümkünmüş gibi açıldıkça daha fazla açılmıştı. "Savaş geliyor ve karşı koyacak gücümüz yok. Ha bu arada Düzen'le beraber çalışıyorlar. Müdür muhtemelen bunlara güç falan vadetmiştir, dünyadaki nüfuzlarını kullanıyordur. Bir avuç kişiyle koca savaşı sırtlamamız mümkün değil. Bir süre savaşırız ve amacını görürüz. Açık konuşayım Ethan, kaçmayı düşünüyorum. Savaşın ortasında en ufak umutsuzluğa düşersem kaçarım. Sakın bana bel bağlamaya kalkma. Herkes kendi başının çaresine bakacak bu saatten sonra. Hatta istersen gidip karşı saflara da katılabilirsin umurumda bile değil."

Biz öylece kaçarsak Kayla'nın kafasının burada kalacağının farkındaydım. Ben umursamasam bile Kayla Eve ve diğerlerini kesinlikle kafasına takacaktı. Çünkü onlara değer veriyordu. Bu yüzden bu kaçma fikrini onlara sunup tercihlerine bırakacaktım. Kaçarken bizimle gelebilirler veya kalıp ne halleri varsa görebilirler. Yolda bir yerde ellerine biraz para verip atardım zaten onları.

"Dünyanın her yerine aynı anda saldırı düzenleyemezler. Düzen'in yardımıyla bir sistem oluşturmuş olmalılar. Belli bölgeleri belirlemişlerdir. Bunları öğrenmemiz gerekiyor. Hala planları konusunda eksiğiz. Mesela dünyaya saldırmakta amaçları ne? Dünyaya mı yerleşmek istiyorlar? Her ne kadar büyü güçleri olsa da önde gelen ülkeler nükleer silahları kullandıkları an işleri biter. Belki de hiç saldırmayacaklardır ve yavaş yavaş Rena'yı dünyaya yerleştirmeye çalışıyorlardır. Yine de bütün bunların arkasında bir amaç var ve bunu öğrenmek zorundayız. Saldırı en uç düşünce."

"Vera'dan olabildiğince bilgi almaya çalış. Zaten kısa süre sonra ben icabına bakacağım."

"Anladım." Dedi sadece. Birçok şeyi düşünmeye başlamıştı muhtemelen. Onun yanından ayrılır ayrılmaz Rua'ya verdiğim telefon çalmaya başladı. Güzel, onu da hemen aradan çıkarabilirdim.

"Evet." Diyerek açtım telefonu.

"Her şey çok karışık." Dedi beni yanıtlayarak. "Ne kadar çok derine inersem o kadar çok şeyle karşılaşıyorum. Yapıları fazla karışık. Kimse neyin ne olduğunu tam bilmiyor kendilerine ne söylenirse onu yapıyorlar."

"Amaçlarını öğrenmemiz lazım Rua. Süremiz kısıtlı. En kısa zamanda en azından tahmini bile olsa amaçlarına dair bir şey öğren ve yanımıza dön. Beni araman yeterli seni almaya geleceğim."

"Deneyeceğim." Dediğinde telefonları kapattık. Hattı fazla açık tutamazdık, ne kadar açık kalırsa sızma ihtimalleri o kadar artardı.

Önüme haritaları alıp yine Rena insanları olarak arattım. Sürekli artmalarının sebebini açık kalmış geçitler olduğunu düşünüyordum ama sebebi farklıymış. Bir hayli artmıştı ve çoğunluğun olduğu yerler vardı. Bu geçitler muhtemelen yeniydi ve kontrolleri sağlanıyordu. Müdürün ismini söyleyerek bütün haritaları kontrol ettim. Hayır, burada değildi. Bu düzenli olarak yaptığım bir şeydi. Böylece dünyaya geldiği an haberim olabilirdi.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin