41 ☘️

2.4K 315 20
                                    

Beş ay. Koskoca beş ay geçmişti. Müdürün verdiği listedeki son kişiye doğru gidiyorduk ve sinirlerim yakınlarda hoplamak üzereydi. İpucunu bulmayı bırak ipucunun ipucuna bile yaklaşamamıştık. Listedekiler geçit büyüsü kullanıyordu yani müdür doğru söylemişti ama hiçbirinin ne yazarla alakası vardı ne de bizim dünyamıza geçişle.

Turnuvayı kazanma hediyesi olarak Koras'ı mezun etmesini istedim. Kayla ile ikimiz teknik olarak hala akademide öğrenciydik ama en azından Koras'ı kurtarabilmiştim.

Sonrasında kelle avcısı olan bir loncaya kayıt olmuştuk ki akademi mezun kartının ne işe yaradığını öğrenebilmiştim. Mezun kartın varsa B seviyeden yoksa F seviyeden işe başlıyordun ve yakalayacağın kişilerinde seviyeleri vardı. Kolaydı, tek yapmamız gereken hareketsiz hale getirip şehir lorduna teslim etmekti. Sonrasında ödülümüzü alıyor yolumuza devam ediyorduk. Bir süredir para sıkıntımız yoktu.

Bir sonraki şehre gitmeden önce yolda dinlenmek için hanın birinin girişindeki restorana yemek yemek için oturmuştuk.

Asil'in boyu artık beni geçtiğinden bir şekilde büyü yapıp boyunu küçültmeyi başarmıştık. Şimdi istediği gibi kendi boyutunu değiştirebiliyordu. Şehirlere girip çıkarken çok dikkat çekmeye başladığımızda buna karar vermiştik.

Asil masanın altında yatarken onun payını verip önümüze gelen yemekleri yemeye başladık.

Buraya geldiğimden beri toplamda 10 ay olmuştu ve kendi dünyamda kaybolalı yaklaşık 2 ay olmuştu. Ve burada hala yaz mevsimiydi. Üstelik sıcaklar giderek artmıştı. Kendime donma büyüsü yaparak bir şekilde idare ediyordum ama artık katlanılmaz seviyeye çıkmıştı. Yürüyemeyecek seviyeye geldiğimizde paraya kıyıp kendimize bir at arabası almıştık. Daniel tecrübeli olduğundan kullanma işini ona bırakmış, arka tarafta sallantı eşliğinde yatarak yola devam etmiştik.

Tam önümdeki domatesi ağzıma atmıştım ki bar tarafında oturan birisi dikkatimi çekti. Çekmeyecek gibi değildi çünkü SS-Seviye Ethan'dı.

Onunla burada karşılaşmak şansımın hala yerinde olduğunu gösteriyordu sanırım. İlk başlarda onun peşine düşsek de herhangi bir iz yakalayamamıştık. Boş verip para kazanmaya odaklandığımızda çoktan Rena'yı karış karış gezmeye başlamıştık. Fotografik hafızam sağ olsun şehirlerde gördüğüm insanları unutmuyordum. Elime yakalayacağımız kişinin afişi geçtiğinde hangi şehirde, nerede gördüğümü hatırlıyordum. Ethan'ın resimlerini görmüştüm ama kendisini görme şerefine henüz nail olamamıştım.

Domatesi çiğnerken çatalı yavaşça yere bıraktım.

"Tanımla." Dedim Ethan'a doğru.

İsim: Ethan O'Neil

Unvan: En güçlü suçlu

Yaş: 21

Irk: İnsan

Cinsiyet: Erkek

Özellik: Element Büyüsü; Hava, Ateş, Toprak, Su, Yıldırım

Boşluk Büyüsü; On taneyi geçtiği için bilgi sağlanamıyor.

Özel Boşluk Büyüsü; Görünmezlik, Hafıza silme

Topluluk: Dışlanmışlar

Kayla ve Daniel bir şeyin peşinde olduğumu anladılar.

"Birini mi gördün?"

"Birini mi gördün?" diye senkronize bir şekilde soru sordular. Sonra sinirle birbirlerine bakıp sandalyelerini uzaklaştırdılar. Evet, araları hala kedi ve köpek gibi.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin