İnanır mısınız bende çok şaşkınım gerçekten devam ediyo
>>>>>>>>>>>
Vera'ya kalacağı bir oda vermiştik. Evde zaten odadan bol başka bir şey yoktu. Saat gece yarısına yaklaştığı için herkes artık uyumak istemişti. Vera'nın hangi büyüleri bildiğini öğrenmem gerekiyordu, hangi elemente yatkın onu bile bilmiyordum.
Soyluydu. Yani büyü yapabiliyor olmalıydı, öyle değil mi? Gözleri kırmızı değildi. Aynı babadan olduğumuz kesindi. Soylu olduğuna göre annesi soyluydu. Tanımlamada yarı soylu yazmıyordu, yani her halükarda soylu kanı baskın olmalıydı. Bir şekilde gözlerindeki gizemi de çözmem gerekiyordu.
Yine bilmediğim şeyler, çözmem gereken şeyler giderek artıyordu. Bunun bana getirisi ise can sıkıntısı ve baş ağrısından başka bir şey değildi. Vera'nın varlığı sürpriz yumurtadan fırlar gibi hayatımın orta yerine çöküvermişti.
Etrafımızdaki kalabalık yavaş yavaş dağılırken geriye sadece ben, Kayla ve Sua kalmıştık. Düşüncelere dalmış bir şekilde oturuyordum. Kayla beni bekliyordu, Sua konusunda ise bir fikrim yoktu.
"Ekin." Diyen Sua'nın sesiyle düşüncelerden sıyrılıp ona baktım.
"Raskrua nerede?" Niye tam adlarını kullandıklarını hala çözememiştim. Rua de geç işte, uzatmaya ne gerek var.
"Sabah bir yere gönderdiğimi söylemiştim." Gözlerini kısarak bana baktı.
Sua, Kayla'dan sonra beni en iyi tanıyanlardan biriydi bu grup içinde. Çünkü aynı odayı paylaşmıştık. Tabi ki bir şeyleri yapış amacımı az çok tahmin edebiliyordu.
"Tehlikeli mi?" diye sordu.
"Rua'nın yeteneğine göre değişir?" Sorar bir tonda tek kaşımı kaldırarak söylemiştim.
"Tehlikeli mi?" Sorusunu yineledi. Benden net bir cevap bekliyordu.
"Evet." İstediği cevabı ona verdim. "Kendi isteği ile gitti, bir şeye zorlamadım."
"Anladım. Detayları sorsam da söylemeyeceksin sanırım?"
"Söylemeyeceğim." Ne kadar az kişi bilirse o kadar iyiydi. "Rua'nın bahsini sık sık diğerlerinin yanında açma. Özellikle Vera'nın yanında hiç bahsetme. Hatta madem biliyorsun, Eve falan konuşacak olursa konuyu değiştirip engel ol."
"Bu görev onunla bağlantılı o zaman."
"Akıllı kızsın." Diye yanıtladım.
"Daha fazla sormayacağım." Diyerek ayağa kalktı.
"Nimetsin." Diye yanıtladım onu. Gülerek merdivenlere yöneldi.
"Hesap soracağım kişi sen değilsin." Dedi merdivenlerden çıkarken. Kafam bu dediğine yoramayacağım kadar doluydu.
O gözden kaybolurken Kayla eliyle ağzını kapattı. "Aaaaa Ekin." Dedi kolumu dürterek. "Bir şey var bunların arasında. Oha. Ne ara. Hiç fark etmedim ben bile. Ohaa." Tepkileri aşırıydı ama bu hali fazlasıyla da tatlıydı.
"Bizi ilgilendirmiyor." Dedim onu yanıtlayarak.
"Yaa ne demek ilgilendirmiyor. Şaşırmadın mı sende? Yaş farkı da var aralarında. Hem Rua daha önce evlenmemiş miydi?"
"Hmm... Sence de aşk hakkında yorum yapabilecek bir insana benziyor muyum? Beni seninle birleştiren bu hayatta inan ki hiçbir şey beni şaşırtmaz. Asla olmaz dediğim her şeyi seninle çiğnedim ben. Yani yaş farkıymış, geçmişiymiş pek de bir şey ifade etmiyor benim için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena (GirlxGirl)
FantasíaGirl x Girl olacak arkadaşlar. Eski hesaptan rastgelen olursa nolur darlamayın gitti o hesap bu kitabın da yeri bende çok farklı o yüzden buraya aldım. Evet girlxgirl. İsterseniz tekrar söyleyeyim, girlxgirl. Bu konu hakkında tek bir şey duymamayım...