Bu bölüm Ekin'in kendini çözümlemesi gibi... Atabileceği adımları atmaya çalışması gibi... Üf ben Ekini çuk seviyorum ya.
Aynen Berna sabaha karşı böyle bir saatte at ki insanlar hemen okuyup yorum atsınlar 👍
Neyse ben şimdi uyumaya gidiyom, bilen bilyor ben bugün sınırımı bile aştım bu yazdığım üçüncü bölüm normalde jfklsdfs diğer ikisini henüz okuyamazsınız daha vakti var....
İi okumalar bol yorum atın sefgilerle. Hatam varsa yorum falan yapın uyanınca düzeltirim şu anda kafam güzel gibi bölümü de bu kafayla yazdım zaten. Elveda.
>>>>>>>>>>>>
Kayla'nın hışırtısını duyduğum gibi gözümü açtım. Koşarak banyoya gitmişti. Hatırlayacağımı biliyordum. Bile bile yapmıştım.
Bir bok yemiştim. Güzel bir bok. Temizleyemeyeceğim türden.
Yüzümü ellerimin arasına alıp dün geceyi düşündüm. Sarhoşluğa sığınacağımı biliyordum. Aslında benim de Kayla'ya dokunmak istediğim su götürmez bir gerçekti. Onu öpmek istediğim de. Bu yüzden sarhoşlukla kandırdığım Kayla değil kendimdi.
Hormonlarım dün gece gerçekten zirveyi görmüştü. Tekrar yapmak ister miyim, buna da cevabım evetti. Fakat bu Kayla'yı kullanmaktan öteye gitmezdi. Ben Kayla'yı kullanılabilecek insan kategorisinden çıkaralı uzun süre olmuştu. Onu kullanmazdım.
Kapının sesini geri duyduğumda gözümü kapatıp tekrar uyuyor gibi yaptım. Uyuma numarası yapmak favori hobilerimden biri olduğu için profesyoneldim.
Kayla'nın hışırtısından anladığım kadarıyla spor kıyafetlerini giyiyordu. Çünkü antrenmanını aksatmazdı. Yanağımda hissettiğim yumuşaklık ve ardından kapının kapanma sesini duymuştum.
Önce kendimle sonra Kayla ile ciddi bir konuşma yapmam gerekiyordu. Baş ağrımdan kurtulur kurtulmaz. Yataktan kalkıp bende duşa girdim. Az çok tahmin ediyordum ama bu kadar olacağını aklımın ucuna getirmemiştim. Boynumun etrafından dolanıp köprücük kemiğimi saran morluklar göğsüme kadar iniyordu. Aynı morluklardan bacak içimde olduğundan bir hayli emindim.
Bunları neyle geçireceğimi düşünürken duşa girdim. Ilık su vücudumu gevşetirken suyun altında bir süre kaldım. Hala aklıma bunları nasıl geçireceğim gelmemişti. Sonra niye umursadığımı düşündüm. Geçirmem gerekmiyordu. Zaten yapacağım uzun konuşmadan sonra bir şeyleri kabul etmiş olacaktım. İnsanlardan saklamaya da gerek duymuyordum.
Ben bugüne kadar yaptığım her şeyin arkasında durdum. Bugünden sonra da kaçacak değildim. Dün gece çok fazla kaçmaya ihtiyacım vardı yalan yok. Her şey benim için bile üst üste gelmeye başlamıştı. Bu yüzden dün sarhoş olmayı ve anlık da olsa kendimi uyuşturmayı seçmiştim.
Gerçeklikten kaçıp sığındığım kişi ise Kayla'ydı. Bu kısım çok önemliydi. Benim gibi biri için gerçeklikten kaçmak şöyle dursun bir başkasına sığınmam imkansızdı. Çünkü ben kesinlikle kendi kendime yeten bir insandım kimseye ihtiyacım yoktu.
Sonuç olarak buna izin veren bendim. Ruhumdan içeri sızmasına da orada kendine yer edinmesine de, ona sığınabileceğim kadar bana güven vermesine de izin veren bendim. Burada kızmam gereken kişi Kayla değil kendimdim.
Kesinlikle Kayla'nın iddia ettiği gibi ona aşık olamazdım. Kendimi tanıyordum, aşk gibi uçuk bir kavramı ben yaşayamazdım. Ben değer bile verebilecek bir insan değilken güç bela korumak istediğim birini bulmuştum. Ve onu bu hale getirmek gerçekten uzun zamanımı almıştı. Ben aşk gibi anlık gelişip anlık kaybolan duyguya hayatımda yer vermezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena (GirlxGirl)
FantasyGirl x Girl olacak arkadaşlar. Eski hesaptan rastgelen olursa nolur darlamayın gitti o hesap bu kitabın da yeri bende çok farklı o yüzden buraya aldım. Evet girlxgirl. İsterseniz tekrar söyleyeyim, girlxgirl. Bu konu hakkında tek bir şey duymamayım...