5 ☘️

3.8K 478 58
                                    

Ama... ama.. sevmediniz mi.... bölüm mü biriktiriyosunuz...

>>>>>>>>>>>

Buradaki 4. Günüme uyandıktan sonra artık alışmaya başladığımı anladım. Hala telefonumun ve bilgisayarımın hatta diğer bütün teknolojik aletlerin eksikliğini hissetsem de açıkçası çok da aramamaya başladım.

Doğrulup aşağıya indim. Dikiş attığım çocuk çoktan ayaklanmıştı. Yanına gidip ateşini ölçtüm. Ateşi düşmüştü, yarası muhtemelen iltihap kapacaktı ve tentürdiyot sürülmesi gerekiyordu. Bugün neler yapabileceğime bir bakardım.

Kayla yine bahçede çalışıyordu. Bu kız gerçekten boş zamanlarında vücut mu çalışıyor? Sırf güç ve dayanıklılık olarak benim seviyemin çok üstünde olduğunu anlamıştım zaten.

"Buralarda duş alabileceğim bir yer var mı?" diye sordum kaşınarak. Tuvaleti bir şekilde hallediyorduk, nasıl hallettiğimizi bir biz bir Allah bilir o yüzden o konulara girmeyeceğim.

"Bir tane hamam gibi bir şey var. Toplu banyo."

"Temizdir inşallah."

"Şu an pek seçici olmanı tavsiye etmiyorum." Dedi gülerek.

"Doğru söyledin. Neyse önce para kazanmaya sonra banyoya gidelim."

Gözüm etrafta Koras'ı aradı. Çoktan çıkmıştı sanırım.

"Koras nerede?"

"Koras kim?"

"Geçen bizle olan çocuk."

"Onun adı Koras mı? Hiç bilmiyordum."

"Bir adı yoktu bende isim verdim. Işık anlamına gelen "kor" ile parlak anlamına gelen "as"ın birleşimi. Nasıl ama güzel değil mi?"

"Çocuğu gerçekten sahiplendin gibi."

"Sana dedim ya ilerde çok önemli bir insan olacakmış gibi hissediyorum. Ayrıca çok zeki bir çocuk kendini biraz zorlarsa bana ayak uydurabilir. Her halükârda işime yarayacak bir çocuk." Dedim omuz silkerek.

"Sen öyle diyorsan benim bir şikayetim yok." Dedi. Kayla'nın ne dersem uyması da hoşuma gitmiyor değildi.

Dünkü dövüş yerine gittik. Dün kazandığımız paralarla bahis oynadım. Kayla zorlanmadan kazandı. Ama demiştim ben farklı bir şeyler var diye. Daha azını beklemezdim. Hızımı alamayıp onu ikinci maça çıkardım. İlk maçtan sonra vücudu açılmıştı. İkinci maçta daha kolay yendi. Bıraksam bütün gün dövüşecek hali vardı ama bu kadar yeterliydi.

"Yeterince para kazandık gidiyoruz." Dedim.

"Daha dövüşebilirdim." Dedi.

"Biliyorum o yüzden gidiyoruz. Şu an hala değerliyiz ama bir maça daha çıkıp kazanırsan oranlarımız düşer."

"Pek anlamadım ama öyle diyorsan öyle olsun beyin olan sensin." Dedi umursamayarak.

Bizimle ilgilenen adamın yanına gittim.

"Yarın orta dereceli olanda dövüşeceğiz. İkimiz de." Adam kafasını salladı. Sayemizde onun da kazancı arttığından artık bize sesini çıkarmıyordu.

"Banyoya gitmek istiyorum." Dedim. En son evdeyken duş almıştım. Bir hafta oldu sanırım.

Elimizde hatırı sayılır bir miktar para vardı. Bir kısmını banyo ve ıvır zıvır olarak ayırdım. Kalanını da akademi için biriktirmek üzere bir kenara koydum. Her gün dövüşerek kalan parayı toplamamız biraz zor olacaktı. Olabilecek en kısa sürede buradan ayrılmak istediğimden işleri hızlandırmam lazımdı. Bir de Koras için de normal miktarımızdan fazla toplamam gerekiyordu.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin