İlk Kitap Final: 45 ☘️

3.2K 350 289
                                    

Yeter bu kadar mola veriyos 2. kitabı atmaya yorumlar artınca başlicam.... artık yorum atarsınız demi... okudunuz çünkü her şeyi....

>>>>>>>>>>><<


Böyle olmaması gerekiyordu...

Neden işler bu kadar zorlaştı...

Daniel nerede?

Kayla neden kanlar içinde yatıyor?

Hesaba katmadığımız üçüncü dördüncü saflardan dolayı mı?

Olaydan 20 Saat Önce

Koras'ı da alarak Ethan'ın bulunduğu noktaya doğru ilerledim. Kayla, Daniel ve Asil otomatik olarak beni takip etmeye başlamışlardı. Kayla'ya elimdeki taş tableti vererek saraya gitmesini ve elçiyi bulmasını söyledim.

"Tableti göstererek Raskrua ile görüşmek istediğini söyle. Eğer bulamazsan kralın yanına kadar git ve Ekin vakti geldi diyor de. Sonra da sana eşlik edecek olan kişiyi veya kişileri daha önce söylediğim yere getir." Diyerek emir verdim. Olurda yolunda gitmeyen bir şey olursa emir verdiğim için kralla görüşene kadar diretecekti.

Kafasını sallayarak saraya doğru koşmaya başladı. Kayla elçiyi getirmeden bende önümüzdeki işleri halletmeliydim.

Ethan boşluk büyüsünü geliştirmiş, artık sadece kendini değil dokunduğu şeyleri de belli bir süre görünmez yapabiliyordu. Herkesi görünmez şehre sokmayı başarmıştı.

Şehirde tek edilmiş bir alan vardı. Çoğu kişi oraya yaklaşmıyordu, Ethanlar da orada saklanıyorlardı. Ethan beni karşılayarak diğerlerinden uzak bir noktaya götürdü.

"Ondan sonra gruba kimseyi almadınız değil mi?" diye sordum Ethan'a.

"Hayır kimseyi almadık ve kimsenin başkasıyla konuşmasına izin vermedik."

"Şu hain beş kişiden birisi bana lazım. Fark ettirmeden yakalamamız gerekiyor." Dedim.

"Hangisi?" diye sorduğunda elimle gösterdim.

"Ben görünmez olayım. Biri de benimle gelip adamı bayıltsın." Diyerek öneri sundu. Kabul ederek aramızdaki en kuvvetli olan kişi Daniel'i gönderdim. Adam bayıldığında Ethan çoktan uzaklaşmıştı. Sonra görünmezliğini iptal ederek koşarak kalabalığa yaklaştı.

"Bizim olduğumuz yere taşıyalım. Yoruldu galiba." Diyerek olayı çoktan ele almıştı.

Bizim olduğumuz alana getirip bıraktılar. Koras'a baktığımda adama öldürecek bir ifade ile baktığını gördüm.

"Koras, sakin ol." Dedim telkin ederek.

Şimdi ona emri kimin verdiğini bulmalıydım.

"Bu adamı ben alıyorum. Sen planladığımız gibi diğerlerini idare et." Dedim Ethan'a.

"Tamam." Dedi sorgulamadan.

Benim büyü gücümden daha az gücü olduğu için kolaylıkla mühürleyebilmiştim. Sarı renkli zincirin çıkması benden daha düşük seviyede olduğunu gösteriyordu.

Daniel'e adamı taşımasını söyleyerek Kayla ile buluşacağımız yere doğru gittim. Terk edilmiş bir evin içiydi. Adamı yere oturtarak Daniel'e tutmasını söyledim. Uyandığında kaçmaya çalışması yüksek ihtimaldi.

Daniel'in kılıcıyla adamın eline kesik atarak kanından aldım. Daha sonra yüzüne su büyüsü yaparak adamı ayılttım. Bilinçaltında çok fazla düşünce vardı muhtemelen ve bütün gün uğraşsam da emri kimin verdiğini bulamazdım. O yüzden Koras'la olan olayı hatırlaması gerekiyordu.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin