73: Düzen 27 ⚔️

986 149 49
                                    

Yorum yapın len zaten yapsanız da yapmasanız da finale kadar kesintisiz atıcam da siz yine de yapın azcık şevkim olsun

Antalya'da olanınız yok mu bi kahve falan içelim hüüğ 

Dc sunucusuna neyim de gelin sunucu canlansın azcık ÖLÜ GİBİLER ÇÜNKÜ KİMSE KONUŞMUYO 4 KİŞİ AYAKTA TUTUYOZ

>>>>>>>>>>>

Sordukları ilk şey Rena kimliğimiz olmuştu. Bunlar öylesine insanları toplamıyorlardı. Gerçekten sistematik ve teşkilatlıydılar. Lonca kimliklerimiz vardı ama tabi ki de veremezdik. Muhtemelen haberimiz gitmişti ve şu an herkes bizi arıyordu.

Kayla'nın bileğinde bileklik yoktu, dünyada büyü gücüm sınırlıydı. Şu an bir savaşa girsek herkesi devirmemiz imkansızdı. Burayı baştan aşağı yıkmak istesem de mümkün değil gibi duruyordu.

Gözlerimle odayı taradım. Karantina odası gibiydi. Geçitten başka görevliler dışında bir şey yoktu.

Gözümle odayı tarayıp bir kaçış yolu aradım. Kapıdan çıkmamızla kurtulamayacaktık. Kaç kişiler, nerelere konuşlanmışlar, büyü kullanıyorlar mı gibi birçok bilinmeyen etken vardı. Ya gözümüzü karartıp bodoslama dalacaktık ya da onlara ayak uyduracaktık.

Hızlıca dönmem gerekiyordu, rol yapsak bile bizi tanıyıp rolümüze ayak uydurabilirlerdi. Böyle bir durumda kullanan değil kullanılan taraf olurduk.

"Yanımdan ayrılma, kapüşonunu sakın çıkarma, yarıp kaçacağız." Dedim Kayla'ya emir vererek. O sırada söylediklerim mutlak olmalıydı ve ne olursa olsun Kayla bana uymalıydı.

İlk adama suyla saldırırken Kayla bir diğerine saldırmıştı. Küçük bir olay yeterliydi, ufacık panik halinden yararlanmalıydım. 2-3 kişi üstümüze gelirken diğerleri paniklemişti.

Üstümüze gelen kişiler eğitimliydi. Sillah kullanmayı biliyorlardı, dövüşmeyi biliyorlardı. Kapıya doğru koştum, Kayla da peşimden geldi. Kapıyı açar açmaz merdivenlerle karşılaştık.

Yukarı doğru koşarak çıkarken etrafa göz atıyordum. Burası çok tanıdık bir yere benziyordu. Mesela Düzen'e.

Yukarı çıktıkça bu teorim doğrulanıyordu. Büyüyle saldırmıyorlardı, aralarında büyü kullanan belki de sayılı kişiydi. Hepsi eğitimli askerlerdi. Zaten birinde tanımla kullandığımda bu açıkça görünmüştü.

İsim: Burak Katıksız

Unvan: Çavuş

Yaş: 34

Irk: İnsan

Cinsiyet: Erkek

Özellikler: Dövüş sanatları; Karate, boks, kick boks, tekvando, savunma sanatları

Birlik: DÜZEN

Düzen işin içindeydi. Belki de başından beri beraber çalışıyorlardı. Bu düşünmediğim veya aklıma gelmeyen bir şey değildi zaten Düzen'i isteklerim doğrultusunda kullanıyordum. Onlar benim ihtiyaçlarımı karşılıyordu bende onları kendi amaçlarım için kullanıyordum. Düzen'den alacağım çok şey vardı bu yüzden hemen şimdi bildiğim her şeyi açığa çıkaramazdım. Yavaş yavaş işleyecek alabildiğim her şeyi alacaktım.

Düzen'in klasik gizlenme yerlerinden biriydi. Yani dünyanın ücra köşelerinden birinde normal ulaşım aracıyla ulaşılmayacak bir yerde. Büyü gücümü tam olarak bu yüzden muhafaza etmiştim.

Kayla'ya hafifletme büyüsü kullanırken uçma büyüsü yapıp ikimizi de havalandırdım. Arkamızdan jet uçursalar bile onlar uçurana kadar çoktan izimizi kaybettirirdim. Kamera kayıtlarına baktıklarında muhtemelen biz olduğumuzu anlayacaklardı, Kayla'nın kılıçlarından dolayı. Eğer o kadarına dikkat etmezlerse - ki ben ederdim - şanslıydık çünkü yüzümüzü göstermeyecek şekilde kaçmaya çalışmıştım.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin