Çuk yorum gelirse iki güne bir bölüm daha gelir muhtemelen çünkü çuk yazasım var...
>>>>>>>
Rua odanın kapısını çalmıştı. Yani vakit gelmişti. Evdekilere görünmeden gizlice çıkmamız lazımdı. Tabi ki Rua'nın eksikliğini herkes fark edecekti sadece Azra değil.
Sıkıntı hepsine büyü yapamayacak olmamdı. Diğerlerine sadece Rua'yı bir şeyle görevlendirdiğimi söyleyecektim. Kararlarımı sorgulayacaklarını sanmıyordum zaten.
"Her şeyi anladın değil mi?" diye sordum evden çıkmadan.
"Evet."
"Senin kılık değiştirme büyün." Dedim Rua'ya bakarak. "Olmayan bir insana mı dönüşüyorsun yoksa daha önce gördüğün birine de dönüşebilir misin?"
"Daha önce gördüğüm bir insana da dönüşebilirim."
Bu çok tehlikeli değil miydi? Birinin yerine rahatlıkla geçebilirdi. Bir suç işleyip tamamen başkasının üstüne atabilirdi. Harika bir boşluk büyüsüydü bunun farkında mıydı?
"Aklından geçeni görebiliyorum. Evet özel boşluk büyümün çok iyi olduğunu biliyorum. Ama boşluk büyüsünü oluştururken ettiğim yemin yüzünden başka boşluk büyüsü oluşturamıyorum. Ve benden daha güçlü insanların kılığına giremiyorum."
Bana büyüsü ile ilgili sırları söylediğine göre bir nebze de olsa güven aşılamışım demekti. Yazık gerekirse onu çok güzel satardım, çok yanlış kişiye güvenmişti.
"Hmm..." dedikten sonra büyüsünü kullanarak benim görünüşümü aldı. Kayla ona şok içinde bakarken ben kaşlarımı çatmış bakıyordum. Bu bir güç gösterisiydi. Senin görünüşünü alabiliyorsam hala senden güçlüyüm demek istiyordu. Bu yüzden şaşırmaktan ziyade sinirim bozulmuştu.
Rua kendi görünüşüne dönerken yüzündeki alaycı sırıtmayı görebiliyordum.
Alelen benimle dalga geçmişti ama bunun hesabını ona elbet sorardım. Sadece şu an da onunla güç yarışına giremeyecek kadar meşgul ve yoğun bir insandım.
Bu ülkeyi tamamen temizlediğimiz için birdenbire biri ortaya çıkarsa herkes farklı düşünebilirdi. Hala Rena insanların geliyor olduğu gibi. Geçidin tamamen kapandığından emin olmuştum, son 2 haftadır yeni bir kişi bile yoktu.
Amerika'dan sonra hemen Asya tarafına geçtiğimiz için yakın olan Kanada'yı sonraya bırakmıştık. Sonraki durağımızın zaten orası olmasını planlamıştım. Rua'yı da oraya bırakacaktım.
Rua Kayla'ya bir şeyler anlatıyordu ama Kayla bariz bir şekilde duysa da tepkisiz kalıyordu. Numara yaptığını ben fark etmiştim ama Rua fark etmiş gibi değildi. Bu yüzden, "Kayla." Diyerek elini Kayla'nın gözünün önünde salladı.
Kayla, "Ha, efendim." Diyerek Rua'ya döndükten sonra bana kısacık bir bakış attı.
Ona yapabilirsen Rua'ya ismini söylet demiştim ve Kayla her zamanki gibi beni hayal kırıklığına uğratmamıştı. Rua'ya bakarak "Hipnoz." Dedim. Rua yürümeyi bırakıp tepkisiz kaldı. İşe yaradığına inanamıyordum.
Biri ne zaman Kayla'nın ismini kullansa bu bana koz verecekti. Ve ben bundan sonra insanlarla tanışırken adım Kayla olacaktı.
Rua'yı hipnozdan çıkarıp yola devam ettim. Durduğunu anlamamıştı. Bu büyü kesinlikle elimdeki en büyük kozlardan biri olabilirdi.
Sabaha kadar geri dönmemiz gerektiği için Rua'yı çok uzak bir mesafeye götüremezdim. Zaten uçarak gidebileceğimiz maksimum hızda gidiyorduk. Kayla ne kadar alışmış olsa da havada her zamanki gibi tedirgindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena (GirlxGirl)
FantasiGirl x Girl olacak arkadaşlar. Eski hesaptan rastgelen olursa nolur darlamayın gitti o hesap bu kitabın da yeri bende çok farklı o yüzden buraya aldım. Evet girlxgirl. İsterseniz tekrar söyleyeyim, girlxgirl. Bu konu hakkında tek bir şey duymamayım...