36 ☘️

2.3K 362 131
                                    

Siz bu yazarın yorumla çalıştığını unutmuşsunuz.... Hatırlama vakti...

>>>>>>>>>

"Kan anlaşması yapmak istiyor musun?" diye sordum Kayla'ya.

"Yapabilir miyiz?" diye sorarken gözleri parlıyordu. Tam olarak bende emin değilim ama galiba yapabiliriz. Yapabiliyor olmamız lazım. Yapmalıyız.

Müdürün odasından aldığım tozu kullanarak yere desen çizdim. Desen çizme işinde kötü olduğumu belirtmeliyim. Yani her şeyde mükemmel olabilirim iş sanata geldiğinde fıss. Ne resim çizebilirim ne şarkı söyleyebilirim. Mesela istediğim enstrümanı çalabilirim, nota da okuyabilirim ama kulağa güzel gelir mi, hayır. Gördüğüm şeyin beynimle fotoğrafını çekebilirim, tam olarak neresinde hangi rengi kullanacağımı tespit edebilirim ama o resmi kâğıda dökemem. Çünkü ne kadar çizersem çizeyim asla aklımdaki gibi olmuyordu. En son sinir olup tuvali parçalamış bir daha da boyalara dokunmamıştım.

Deseni iki kere kontrol ederek doğru çizdiğime emin oldum. Üstelik elimdeki kalem de değil, gri renkli kristal bir tozdu.

Kayla'nın kılıcıyla parmaklarımıza kesik atıp kılıcı uzak tutmasını istedim. Ne olur ne olmaz şimdi. Sonra bağımızı oluşturacak kelimeleri söyledim.

"Ben Ekin Dağhan seninle anlaşma yapmak istiyorum. Bana itaat edecek ve beni koruyacaksın. Kabul ediyor musun?"

Ah, sözler çok utandırıcı. Utanma denen duygum olsaydı kesinlikle utanıyor olurdum.

"Ediyorum." Kayla bunu söylerken neredeyse gülecekti.

Kayla'nın sözleriyle damlayıp desene karışan kanlarımız desenin kıpkırmızı parlamasıyla son buldu. Desen parladı, toz parçaları yükseldi ve iki ayrı parçaya ayrılarak Kayla ve benim omzuma bir şekil çizdiler.

Kırmızı bir dövme gibi duruyordu. Bu bir bağdı.

"Güzel duruyor." Dedi Kayla omzunu göstererek.

"Tebrikler efendim." Dedi Asil.

"Oha duyabiliyorum." Dedi Kayla.

"Ne?"

"Asil'i duyabiliyorum. Tebrikler dedi değil mi?" dedi şaşkınlık içerisinde.

"Valla mı?"

"Evet. Bir daha konuşsana Asil." Dedi Asil'e dönüp.

"Tebrikler." Dedi tekrardan.

"Ay, cidden duyabiliyorum. Ekin duyabiliyorum." Dedi gülerek. Bak bunun olacağını gerçekten bilmiyordum.

Bir değişiklik var mı diye göz atayım diyerek, "Tanımla." Dedim Kayla'ya doğru.

İsim: Kayla Ergün

Unvan: En çalışkan/Koruma

Yaş: 17

Irk: İnsan

Cinsiyet: Kadın

Özellik: Dövüş sanatları; Karate, Tekvando, Kick Boks, Aikido, Jijutsu, Kung Fu.

Silah sanatları; Kılıç dövüşü, çift kılıç

Kan Anlaşması: Ekin Dağhan

Sadece kan anlaşması kısmı gelmiş unvanına da koruma eklenmişti. Odadaki eşyaları toparlamayı bitirdikten sonra uyuduk. Yarın güneşin doğuşuyla yola çıkmamız gerekiyordu.

Sabah topladığımız eşyaları yüklenerek kaldığımız binalardan ayrıldık. Sonunda buraya elveda diyebilirdik. Akademinin çıkış kapısında bir kalabalık vardı. Biz yaklaştıkça aralarında konuşmayı kestiler. Biri Kayla'nın sınıfından diğeri benim sınıfımdan iki kişi gruptan ayrılarak öne çıktı.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin