70: Düzen 24 ⚔️

1K 156 63
                                    

2 haftaya bitiriyoruz Allah'ın izniyle inşallah aldım verdim kabul ettim 777

>>>>>>>>>>>

"Gerçekten sizsiniz." Veliaht prens de olsa bir ağırlığı da olsa Koras aynı Koras'tı. Anında omuzlarıma dolanan kolları benim önümde hala o küçük çocuk olduğunu gösteriyordu. Kim olursa olsun Kayla harici birinin bana dokunması hoşuma gitmiyordu.

O dokununca güzel hisseden kısımlarım başkası dokununca kaşınmaya başlıyordu sanki. Bu yüzden Koras'ın sarılmasını olabildiğine kısa tutarak kendimden uzaklaştırdım. Bunu yadırgamadan benim arkamdan Kayla'ya sarılmıştı.

Kayla hala daha uzundu ama Koras neredeyse ona yetişmişti. Üstelik büyüme çağında olduğu için muhtemelen 10-15cm daha uzardı. Belki de bir sonraki görüşmemizde yetişkin olacaktı.

Geri çekildiğinde gözlerinde biriken yaşları fark etmiştim. Yine de akıtmadan içine içine gönderiyordu. Duruşunu hiç bozmadan dimdik gözlerime bakıyordu hala. Hislerime hakim olmasaydım şu an inanılmaz bir mutluluk içinde olurdum.

"Babamla görüşmeye gidelim." İlk cümlesi bu oldu. Sonrasında Koras'ın eşlik etmesiyle sıkıntısız kralın toplantı odasına girmiştik. Bizi unutması imkansızdı. Görür görmez tanımıştı zaten.

"İyi haberlerle geldiğinizi düşünmüyorum."

Büyük bir salondu. İçeride devasa masanın, etrafında 22 sandalyenin olduğu, en başında en büyük sandalyede oturan kral konuşmuştu. Söylediği cümle ile kapüşonumu çıkardım.

"Tahmin etmesi zor değildi." Diye yanıtladım.

Eliyle işaret ettiğinde sandalyelere oturduk. İlk bizim konuşmamızı bekliyordu.

"Dünyamızdan geliyoruz." Diyerek konuşmaya başladım. "Onlarca, belki yüzlerce olan geçitlerden bir tanesinden geçtik. Müdür orada çoktan bir birlik kurmuş halde ve hem oradan hem buradan kişileri topluyor. Amacını bilmesek bile en basit tahminle iki dünyayı birleştirmeye çalıştığını söyleyebiliriz. Bir savaşın patlak vereceği kesin yani. Herhangi bir savaş anında Rena bizim dünyamızı ezer geçer, tabi savaş uzamazsa. Çünkü uzarsa, Dünya'daki büyü gücü olan insanlar bunun farkına varacak ve öğrenmeye başlayacak. Karşı koyma şansları olduğu anda Rena'nın kaybıyla sonuçlanacak bir savaş olur. Her şey zaman meselesi yani."

Derin bir nefes aldım.

"Bu süreçte tüm geçitler kırılabilir iki dünya birbirine karışabilir. Bu hem Dünya için hem Rena için olası kötü sonlardan biri. Böyle bir durumda ikisinden biri kesinlikle yok olacak demektir ve bir hayli eminim ki yok olan Rena olacaktır. Açıkçası Rena'ya ne olduğu umurumda değil, dünyamı korumak için var gücümle savaşacağım." Dünyam derken gözüm Kayla'ya kaymıştı ama bilmese de olurdu.

"Bizim ne yapmamız gerekiyor?" Kralın sorusuyla gözlerim tekrar ona çevrildi.

"Kaybolan tüm insanların, ki bu uzun bir süreyi kaplıyor sadece son 3 yıl değil, tahmini kaç kişi olduğunu tespit etmeniz gerekiyor. Kesin sonuca ne kadar yakın olursa benim senaryolarımın tahminleri de o kadar kesin sonuçlar verir. Amacınıza karar vermeniz gerekiyor. Savaşı önlemek şu noktada imkânsız gibi duruyor. Amacınız insanlarınızı korumaksa eğer savaşta yer almayan her bir insanı güvenli bir yerde tutmalısınız. Koskoca krallıkta geçit büyüsü yapabilen herkesi müdür toplamamıştır diye tahmin ediyorum? Güçlü geçit büyüsü yapabilen birini bulun, kesinlikle güvenilir olduğundan emin ol ve insanları yavaş yavaş dünyamıza göndermeye başlayın. Bizzat ben korumalarını sağlayacağım ve müdürün elinin ulaşamayacağı bir yere onları koyacağım. En azından savaş bitene kadar. Savaş sonlanır sonlanmaz herkes aynı dünyada yaşamaya başlayacak. Bunu kabul eden herkesin büyü gücünü mühürleyeceğim. Dünya'mda herhangi bir kaosa izin veremem."

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin