21 ☘️

2.5K 324 28
                                    

Kayla'ya baktım.

"Şişt, bunlar senden nefret ediyor ya."

"Farkındayım. Ama buraya büyük bir hevesle geldiler." Dedi Kayla. Heveslerinin nedenini tahmin edebiliyordum. Kayla'ya duydukları siniri büyücülerden çıkaracaklardı.

"Anlıyorum." Dedim Kayla'ya. Bu sırada 40 kişi toplanmış bize bakıyorlardı. Büyücü sınıfında tanımadığım iki kişi vardı. Bunlar dersleri asandı muhtemelen. Birisi kız birisi erkekti.

"Kayla bizi çift yapıp eğitiyorlardı ama bunları çift yaparsak koruma sınıfı büyücü sınıfının ağzına sıçar."

"Ortalık karışırsa bir şekilde durdururuz ama biliyorsun diğer eğitmenler bizi küçük görüyor. Bu kadarlık şeyle mi başa çıkamıyorsunuz deyip başıma kakarlar olayı."

"Önce bir koşturalım onlar koşarken ne yapacağımıza karar veririz." Dedim.

"Sahanın etrafında üç tur koşu. Birinci gelene ödül yok ama sonuncu gelene ceza var. O yüzden koşun." Dedim yüksek sesle.

Mırıltılar ve itirazlar yükseldi. Kayla koruma sınıfına bir bakış attığında seslerini kesip koşmaya başladılar. Yaşasın güç kaynaklı otorite.

"Koruma sınıfından geçtiğiniz her bir kişi için derslerde fazladan süre büyü yapmanıza izin vereceğim." Dememle koşmaya başladılar. Önceden derse gelmeyen ikisi yere oturmuş koşanları izliyorlardı.

"Siz neden koşmuyorsunuz?"

"Bizden küçük kızları eğitmen olarak kabul ederiz sanki de."

"Derse neden geldiniz o zaman?"

"Sınıftaki çocuklar fazla dayak yemesin diye."

Dizlerimi büküp önlerinde çömeldim.

"Sizin neye ihtiyacınız var?" diye sordum doğruca. Bir yıldır akademide olup da hiçbir gelişme gösterememeleri muhakkak yalandı. İlla bir şeyler kapmışlardır. Yine de niye ikinci seneden kalanlarla ders almadıklarını anlayabilmiş değilim.

"Neye mi ihtiyacımız var? Düzgün bir eğitmene tabi ki."

"Anladım." Dedikten sonra ayağa kalktım. Kayla'nın yanına döndüm.

"Benim sınıf fena değil de seninki dökülüyor." Dedi Kayla. Daha birinci turunu tamamlamışlardı ama hepsi nefes nefese kalmıştı. Bu halde tabi ki büyü öğrenemezler. Vücutları dirençli bile değil.

"Bu arada ceza ne?" diye sordu Kayla.

"Valla ceza almaya karşı oluşturacakları reaksiyondan yararlanmak istemiştim ama çoktan cezayı falan unutmuşlar. Üç turu bitirebileceklerini bile sanmıyorum."

Bitirenler gelip otururken diğerleri hala koşuyordu. Geriye sadece büyücü sınıfı kalmıştı. Oturan korumalar büyücü sınıfı ile dalga geçiyorlardı.

Baya uzun bir süre sonra büyücü sınıfı da koşuyu bitirdi ama geri kalan ders boyunca onları neredeyse yerden kazımak zorunda kalacağımız duruma gelmişlerdi.

Biz onlara yapması için hareket öğretsek bile koruma sınıfı gücünü kontrol edemeyip büyücü sınıfındakilere zarar verirdi. Kayla'yı biraz kullanayım o zaman.

"Koruma sınıfı bu kızdan intikam almak istiyor musunuz? Tekrar dövüşmek ister misiniz? Üstelik bu defa tek elini kullanmayacak." diye sordum oturan öğrencilere Kayla'yı göstererek.

Çoğunluk oyu ile istediklerine karar verdiler.

"O zaman biz durun diyene kadar büyücü sınıfındakilere dövüşmeyi öğretin. Sonra onların arasında bir turnuva düzenleyeceğiz. Kazanan büyücülerin eğitmeni Kayla ile dövüşmeye hak kazanacak. Yalnız büyücülere zarar verirseniz, öğretmenin dışında çıkarsanız ve olayı tek taraflı bir hale getirirseniz hepiniz toplu olarak revire gidersiniz."

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin