76: Düzen 30 ⚔️ Finalimsi

1.4K 171 73
                                    

Şimdi Sarsılmaz'da da dediğim gibi, bunun ardından ikisinin bir ortak kitabı olacak. Bunu final olarak kabul edebilirsiniz dilerseniz ortak kitabı okuyabilirsiniz. Devam niteliğinde olacak ama okumak istemeyenler burayı final kabul edip burada bırakabilirler

Allah'ım kurtuldum gerçekten şu kitabı da final yaptım ya, gerçekten aşırı mutluyum

>>>>>>>>>>

4 ay hızlı geçmişti.

Rua'yı aldıktan sonra jette hepsine Düzen'i anlatmıştım. Oluşturduğum farklı kimliklerden bahsetmiş ve jet Fransa'ya iner inmez ayarlayacağım kimliklerle herkesin başının çaresine bakması gerektiğini söylemiştim.

İster hiçbir şeye karışmadan giderlerdi isterseler kalıp annelerinin bir yerlerini tersten görebilirlerdi.

"Rena ne olacak?" Rua sormuştu.

"Açıkçası bilmiyorum. Bir geçide atlayıp dönmediğiniz sürece Rena hakkında bilgi alabileceğimiz bir kanalımız yok. Çoktan iç savaş çıkmış olabilir, hiçbir şey olmamış da olabilir."

Kafasını salladı. "Geçitleri kapattılar." Dedi. "Çıkmadan önce öğrendiğim son şey bu oldu. Dediğin zamanı düşünürsek o zaman büyük bir geçit açmak için güç toplayacaklar."

"Evet." Diyerek onu onayladım. "Tüm o geçitleri açık tutmak kolay değil. Bir kişinin işi kesinlikle değil. Bu 4 aylık sürede Rena'da geçecek olan süre 2 yıl olacak. 2 yıl son planlarını yapmaları için gayet yeterli. En iyimser tahminim Rena'yı buraya taşımaları. En kötümser tahminimse Dünya'yı büyücülerin ele geçirmesi. Her şekilde karşı koyamayacaksam kaçacağım. Cehennem'in dibinde arasalar bizi yine bulamayacaklarından emin olurum. Size ne olur bilmiyorum, aslında ilgilenmiyorum da. Fakat istediğiniz bir şey varsa yapacağım."

"Ben istiyorum." Dedi Eve.

"Ne?" diyerek ona baktım.

"Sizinle geleceğim."

"Hayır." Kesin ve nettim.

"Daha Dünya'ya alışamamışken öylece bizi ortada bırakamazsın. Bırakırsan bende peşinizi bırakmam size musallat olmak yaşama sebebim olur."

"Lan sen Türk dizileri izlemeye başladın ne demek alışamadım?"

"Olabilir." Diyerek omuz silkti.

Bu kız beni çıldırtacaktı.

"Bir süre bende size katılacağım." Boğazını temizleyen Sua konuştu. "Bilmediğimiz çok şey var. En azından öğrenene kadar."

"Eğer Rena diye bir yer kalmadıysa, koruyacak bir krallığım yoksa herhangi bir bağlılığım kalmıyor. Bende size katılacağım. Rena hala olursa prensi de alıp döneceğim." Rua da kesin konuşmuştu.

Bunların hepsi bizim peşimizden gelmeye niye bu kadar meraklıydı?

"Beni asla terk edemezsiniz." Daniel yüksek sesle konuştu. "Siz nereye ben oraya."

"İlk seni atacağım." Dedi Kayla. "Fırsat bulur bulmaz ilk senden kurtulacağım."

"Ay sana ne be? Ekin'in korumasıyım ben."

Kayla ile aynı anda tek kaşımızı kaldırarak Daniel'e baktık. Yollarımızı ayıracağımız zaman koruma büyüsünü bozmayı düşünüyordum zaten.

Kimseye tahammüllüm kalmamıştı. Gerçekten Kayla dışında kimseyle bir münasebetim olsun istemiyordum. Daniel de bunlara dahildi.

Fransa'ya geldiğimizde kalacak yeri halleder halletmez yeni kimlikler ve pasaportlar için çalışmaya başladım.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin