27 ☘️

2.6K 314 90
                                    

İzlerden hangi hayvanlar olduğunu anlayamamıştım. Çünkü boğuşurken ayak izleri silinmiş. Şimdilik burayı öylece bırakıp malzemeleri sakladığım yerden birer mum ve bardak alarak geri sakladım. Yerden de iki tane taş aldım.

Okula geri dönerek sınıfa girdim. Elimdekileri gören sınıf,

"Ormana mı gittin Ekin?"

"Çabuk geldin."

"Biz tekrar ne zaman gidebiliriz?" diyerek konuşmaya başladılar.

"O konuda, sanırım biraz sürecek. Çünkü muhtemelen iki vahşi hayvan sahamızda kavgaya tutuşmuş her şey yerle bir olmuş. Yeniden yapmam gerekiyor o yüzden biraz beklemeniz lazım. Hatta yapmama gerek yok şu an sahalardan birini kullanabiliyor olmalıyız." Dedim.

"Sen mi yapmıştın?" dediler.

"Oi, ciddi değilsiniz değil mi? Öyle bir yerin doğal ortamla oluşabileceğini mi sanıyorsunuz? Saha istediniz bende bir tane yaptım işte."

"Gerçi önceki gün olanları gördükten sonra pek de şaşılacak bir şey değil." Dedi Letos.

"Şimdi sizi test edelim bakalım. Su kullanıcıları buraya gelsin."

"Şu elimdeki bardağa çizgili yere kadar su dolduracaksınız."

Su çağırma büyüsü yaptığımda desen elimin üstünde parladı. Yeterli miktarda büyüyü toplayıp bardağı çizgiye kadar suyla doldurdum.

"Bu şekilde. Tek yapmanız yeterli miktarda elementi çağırmak."

"Çok kolaymış gibi bahsedişi yok mu beni öldürüyor." Dedi Edmast. Doğru o da su kullanıcısıydı.

"Ama kolay." Dedim omuz silkerek.

Sınıfımdaki su kullanıcıları hırlamaya başlayınca dikkatimi diğer sınıfa verdim.

Çoğu bardağı taşırmıştı. Sadece bir tanesi bardağı taşırmamıştı ama çizgiye de denk getirememişti.

"Eğitmeniniz size ne öğretiyordu? Büyüleriniz üzerinde kontrolünüz bile yok." Dedim.

"Genelde saldırı büyüsü öğretiyordu. Aslında pek bir şey öğretmiyordu sahamız olduğu için kendi kendimize çalışıyorduk." Dedi önceden özür dileyen kız.

"Biz de diğer elementlerde ustalaşabilir miyiz?" diye sordu ardından. Hevesli bir kızdı.

"Büyü gücü kapasitenize bağlı. Mesela benim ana elementim yıldırım. İlk başta yıldırımı çağırdığım zaman sadece 9 dakika elimde tutabiliyordum. Büyü gücüm o kadardı. Ama çalışarak kapasitemi arttırdım. Şu anda üç elementi aynı anda çağırma sürem 20 dakikayı geçiyor. Bunu beşe çıkarırsam sadece 6 dakika elimde tutabiliyorum. Çünkü büyü gücümün çoğunu yıldırım elementi tüketiyor. Dakika hesabından anlamadıklarını yüzlerinden anlamıştım."

"Nasıl arttırabiliriz."

"Vücudunuzu güçlendirmeniz lazım. Bizim sınıftaki çocuklar biliyor, onlara öğretme şartı olarak ölene kadar akademinin etrafında koşturmuştum. Onun amacı kullanacakları büyüleri vücutları kaldırsın diye vücutlarını eğitmekti. Tabi her gün alıştırma yaptığımız alana kadar yürümek de antrenman oluyordu. Şu anda aynı koşuyu yapsalar 1 hafta öncekine kadar çok yorulmadıklarını fark edecekler. Ayrıca sürekli büyü yapıyor olmanız lazım. Ben özel olduğum için diğer insanların birkaç yılda öğrenebilecekleri şeyi ben bir ayda öğrenebilirim. Ama öğrendikten sonra çalışmazsam öğrenmem boşa gider. Saat kavramınız olmadığı için nasıl açıklayabilirim bilmiyorum. Hımm, şöyle düşünün normal uyuduğumun yarısı kadar uyuyup yemek yediğim normal sürelerin toplamının yarısı kadar sürede yemek yiyordum. Aldığım derslerinde sürelerini çıkarırsak günün geri kalan bütün zamanında büyü çalışıyordum. Büyü gücüm bitince bayılıyordum, ayılıp tekrar çalışmaya devam ediyordum. Böyle çalışınca 4. Günde artık bayılmamaya başlamıştım. Ve büyüleri kullanma süremde biraz artmıştı.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin