37 ☘️

2.4K 348 110
                                    

Son bölüme 4 yorum gelmiş... aynen adam olana çok bile

>>>>>>>>>>>

Kafamda fikri tartarken bir süre düşündüm.

"İstiyorsan bizimle takılabilirsin ama seninle anlaşma falan yapmam."

"Biz korumaların değeri anlaşma yaptığımız büyücülerin değeri ile artar ya da azalır. Büyücüm olmayan benim toplum içindeki durumumu düşünsene bir."

"Bir fikrin olsun diye söylüyorum. Biz henüz akademiden mezun olmadık."

"Olmanız yakındır." Diye yanıtladı.

Bütün yemek boyunca onunla anlaşma yapmayacağımı söylememe rağmen şehrin dışına çıktığımızda kendimi yere desen çizerken buldum. Evet bıktırmıştı. Yemek boyunca başımın etini yemişti. Asil sürekli ısırabilir miyim diye sormuş, Kayla da sürekli kesebilir miyim diye sormuştu. Ortadan kaldırılmayacak kadar güzel bir numune olduğundan en azından gözümün önünde tutabilirdim. Yani yetenekli de görünüyordu.

Deseni bitirdikten sonra utanç verici seremoniyi gerçekleştirdim. Diğer omzumda da bir tane dövme oluştu.

Korumalarla büyüyle anlaşma yaptığım için büyü gücüm ne kadar korumaya yeterse o kadar koruma alabilirdim. Ve benim için şu an sınır ikiydi. Daha fazlası bir süre için mümkün değildi.

Kayla'nın çocuğu bir kaşık suda boğacak gibi olması dışında her şey yolunda gidiyordu. Merkeze kadar yol boyunca her konuda Daniel ile tartışmış artık illallah ettirmişti. Ayrıca merkeze varmamız tam 12 gün sürmüştü. At arabasında baygın geçirdiğimiz saatler yüzünden yolumuz uzamış, rota değiştirdiğim halde gereksiz yere köylere girip çıkmıştık.

Şehre girdiğimde bir anlığına evim evim güzel evim düşüncesi kafamdan geçmedi değil. Yine de uğradığım hiçbir şehir bu kadar hareketli değildi. Burası sanki canlıydı.

Akademiye girdiğimizde öğlen molasına yeni girmişlerdi. Eve ve diğerleri muhtemelen yemekhanedeydi. Onlara görünmeden müdüre gitme ihtimalimi kafamda hesaplamaya başladım. Akademinin kapatıldığından müdürün çoktan haberi olması lazımdı. Ama benim işin içine ne kadar dahil olduğumdan haberi var mıydı? Bunu anlamam imkansızdı çünkü müdür yanımda açık vermekten kaçınıyordu.

Müdürün odasına doğru ilerlerken bütün soğukkanlılığım ile rolüme bürünmüştüm. Kayla'yı da uyarmıştım.

"Burada kimler varmış, müdürler arasında en sevdiğim." Dedim gülümseyerek içeri girerken. "Ama gerçekten öyle. Yani 11 yıllık öğrenim hayatımda 6 müdür burada 2 müdür tanıdım sen en favorisin." Diye ekledim. Bana, inanmıyorum sana bakışı atarken.

"Niye bu kadar geç kaldınız? Başınıza bir şey geldi sandım." Dedi telaşla. Yemezler.

"Yaa, az kalsın kaçırılıp köle olarak satılıyorduk da zor kurtardık kendimizi. Bu da yolda bulduğumuz bir koruma. Bizim geldiğimiz yerden gelmiş dedim birlik olalım madem. Rakibimiz güçlü sonuçta." Dedim Daniel'i göstererek.

"Sen çoktan kan anlaşması..." derken bitirmesini beklemedim.

"Kayla çok yetenekli olunca tabi. Sence de artık bizi mezun etmenin zamanı mı gelmedi mi? Hayır bizi gönderdin elin akademilerine gitti kapandı akademi. Bende ne olduğunu anlamadım. Tam ayrılacağız bir olay patlak verdi anlatamam. Ama senin zaten haberin vardır. Müdürle iletişim halindesinizdir. Ne yaptı o kaçabilmiş mi? Yakalanmış mı? Suçlamalar gerçek mi? Çok merak ediyorum lütfen aydınlat beni." Dedim heyecanla.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin