63: Düzen 17 ⚔️

2.4K 276 134
                                    

Aynen Berna gece 04:41 de at ki yorum yağmuruna tutsunlar.

Muhtemelen şu an için Rena'ya daha sık bölüm gelecek (Hep beraber amin diyelim)

>>>>>>>>>>>>>

Eve girer girmez Asil kucağıma atlamıştı. Normalde böyle bir şey huyu değildi ama bende onu özlemiştim. Sıcak tüylerinde elimi gezdirdim.

"Merhaba." Dedi Ethan hepimize yönelik. Diğerleri onu cevaplarken ben takmadım. Asil ile hasret gidermekle meşguldüm çünkü.

Asil'i bıraktıktan sonra Ethan'la konuşmam gerekiyordu ama yalnız olarak. Gözümle bahçeyi işaret ettiğimde anlayarak diğerlerinin arasından ayrılarak dışarı çıktı. Kayla'nın eline dokunarak dikkatini bana vermesini sağladım. Bakışları anında beni bulmuştu.

"Kimse bahçeye gelmesin." Dedim fısıldayarak. Kafasını onaylarcasına salladığında Ethan'ın arkasından bahçeye çıktım.

Ethan'la iletişimi olabildiğince az seviyede tutmuştum takip edilme ihtimaline karşı. Sadece önemsiz konuşmaları telefonla yapmıştık.

Tabi ki takip edilmeyen bir hat oluşturmak benim için çocuk oyuncağıydı ama o kadar işimin arasında bir de onunla uğraşamazdım. Sadece bugün Rua için bir tane hazırlayacaktım.

"Neler buldun?" diye sordum yanına gider gitmez. Konuşmayı uzatmak istemiyordum.

"Birkaç tane toplanma mekanı buldum. Kaç kişi olduklarını çözemiyorum, baya derin ve köklü bir topluluk. Bulabildiğim bütün üyeleri büyü kullanıcısı. Kendilerini çok iyi gizliyorlar. Ama şu anda emir komuta zincirleri mahvolmuş durumda anlamadığım bir şekilde."

Benim zihnini aradığım adamların emir komuta bile bir sıkıntısı yoktu. Belki de içlerinden birkaç tanesi başlarında küçük bir kız olmasını kaldıramıyorlardı.

"Müdürle bağlantıları var ve şu an başlarındaki kişi müdürün kızı." Bildiklerimi paylaştım çünkü Ethan bilgi toplamaya devam edecekti.

Bana şaşırarak baktı.

"Nereden biliyorsun?" Sorusunu es geçerek devam ettim.

"Yaşı tahminen 14-15 civarı. Küçük gösteriyorsa belki 17 ama maksimum o kadar." Benden büyük olması imkansızdı. Annemin dediğine göre o adam ben annemin karnındayken bırakıp gitmişti. Eğer aynı anda başka bir çocuk yapmadıysa benden küçük olmalıydı. "Onun hakkında araştırma yap. Diğer şeylerle ben ilgileneceğim."

Ethan'la biraz daha konuştuktan sonra içeri girmeden onu durdurdum. "Bana eski model iki telefon ve hat alman gerekiyor. Telefon tamir seti de bulmanı istiyorum." Telefonun içinde birkaç kablo düzenlediğim zaman artık takip edilemeyecekti.

Kafasını onaylayarak salladı. "Acil." Diye ekledim. Eve, Amy ile derin bir sohbete dalmıştı. Kayla bahçe kapısına en yakın koltukta oturuyordu Asil başını Kayla'nın bacağına koymuş koltuğun devamına yayılmıştı. Kayla da yavaşça başını okşuyordu. Asil de benim gibi Kayla'nın ellerine bağımlı olacaktı.

Ethan söylediklerimi almak için olacak ortadan kaybolmuştu. Ne kadar çabuk o kadar iyiydi. İkinci katta eski kaldığım odayı bulup birkaç kıyafet ayarladım. Yine aynı kattaki banyoya girerek elimdekileri sepetin üstüne bıraktım.

Yorgunluğumu atmak için bir duş almalıydım, ardından telefonu ayarlayacak ve Rua'yı kaybedecektim. Bütün bunları da Azra'ya çaktırmadan yapmam gerekiyordu.

Banyoya aldığım kıyafetleri giyip saçımı havluyla kuruladım. Öylece bıraktığımda zaten kendiliğinden kısa sürede kuruyordu. Meğer kısa saç gerçek bir nimetmiş.

Rena (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin