Böyle arka arkaya atınca yazacak bi şey bulamıyom işte neyse devam edenler tşk yorum atanlar daha çok tşk
>>>>>>>>>><<<
Güneş ışığının yüzüme vurmasıyla gözlerimi açtım. Tam olarak karşımdaki pencereden içeri güneş içeri hücum ediyor gözlerimi acıtıyordu.
Korunmak için kafamı yüzüstü mindere gömerek büyük bir hata yaptığımı fark ettim. Nasıl oldu da bu koku beni bütün gece rahatsız etmedi?
"Uyanmışsın" dedi kapının önünde dikilen Kayla.
"Biraz öyle oldu."
"İstediklerini aldım."
"Gerçekten mi?" diyerek yataktan fırladım. Bilmediğim bir sürü şeyi öğrenecek olmanın heyecanı ile yerimde duramıyordum.
Bir tanesi dışında diğerleri normal kitap kalınlığındaydı. Ama bir tanesinin yaklaşık 1000 sayfası olduğunu tahmin ediyorum. Kapağında yazan yazıyı okuyamamış olmama üzülsem de onun da bir sırası var. Yavaştan başlamak önemli.
Uyuduğumdan mıdır nedir kendimi çok canlı hissediyordum. İçimde garip bir enerji varmış gibi.
"Burada sokak dövüşü gibi bir şey var mı? Parasına dövüş çeviren mekanlar?"
"Var tabi ki. Bizden birkaç tanesi gitmeyi denedi ama sakatlanarak döndüler. Karşılarındakinin hiç acıması yokmuş."
"Büyü kullanıyorlar mı?"
"Kullanan birkaçı varmış ama seviyeleri farklıymış. Sanırım dövüştükçe ün kazandığın ve üstlere çıktıkça daha iyilerle dövüştüğün bir sistem var."
"Güzel." Dedim gülümseyerek. Anlam veremeyerek bana baktı.
"Düşündüğüm şeyi düşünmüyorsun değil mi?"
"Tabi ki düşünmüyorum senin o düşünce kapasitenle benim düşündüğümü düşünebileceğini mi sanıyorsun?" Yine yapmıştım işte...
"Tamam, tamam." Bana hiç karşılık vermiyor oluşu tuhaftı, sınıf arkadaşlarım olsa çoktan laf dalaşına başlamışlardır.
"Hadi gidiyoruz." Dedim kitapları bir kenarı koyarak. Dili öğrenmek tabi ki önemli ama biraz daha bekleyebilir. Kafamda yavaş yavaş bir plan oluştu bile.
"Nereye gidiyoruz?"
"Öncelikle o altındaki şorttan bende istiyorum. Biraz kıyafet almam gerekiyor bacaklarım yanıyor."
"Kıyafete para yok ki."
"O yüzden kazanmaya gidiyoruz ya."
"Nereye?"
"Dövüşmeye."
"Saçmalama ölürsün."
"Sen kiminle konuştuğunun farkında mısın?" dedim gözlerimi devirerek. Tepkim doğal olarak çıkıyordu.
"Her ne kadar iyi olsan da bu insanlar yıllardır dövüşüyorlar. Tecrübe olarak senden çok üstünler."
"En kötüsü birkaç kırıkla atlatırım bir şey olmaz." Dedim kendimden emin bir şekilde.
"Ayrıca abartıldıkları kadar iyi olduklarını düşünmüyorum şahsi fikrime göre onlar güçlü değil siz çok güçsüzsünüz."
"Ö-öyle mi?"
"Yanılmıyorsam sen hiç gitmedin değil mi? Kendi gözünle görmedin? O halde kendini diğerlerine göre şartlama. Bütün gücünü boş yere harcamış oluyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena (GirlxGirl)
FantasyGirl x Girl olacak arkadaşlar. Eski hesaptan rastgelen olursa nolur darlamayın gitti o hesap bu kitabın da yeri bende çok farklı o yüzden buraya aldım. Evet girlxgirl. İsterseniz tekrar söyleyeyim, girlxgirl. Bu konu hakkında tek bir şey duymamayım...