72. Bölüm

214 12 0
                                    

Düzenlenmiştir.

İyi okumalar....

2, 5 sene sonra

"Ya Yağmur sinir etme artık beni !"

"Ne demek sinir etme! Mezuniyetimde istediğim gibi bir elbise giymek suç mu?"

"Tabii ki değil ama yok işte uzatma. Hadi başka elbise bakalım. Hem geç oldu."

"Bak Gamze ben gül kurusu elbise istiyorum! Başkası mümkün değil."

"Kızlar sakin olun. O zaman şimdi gidelim yarın yine geliriz. Bu arada Yağmur sen de tekrar düşünürsün ve internete falan bakarsın."

"İyi tamam. Öyle olsun. Gidelim madem." yerde duran poşetlerimi aldım. Biz Yağmur'un aksine elbilerimizi ve ayakkabılarımızı seçmiştik. Geri kalanını sonra halledecektik. Çalan telefonumu arka cebimden çıkarıp açtım.

" Nasılsın sevgilim? "

" Valla iyiyim dersem yalan olur. Çok yoruldum. "

" Ben sana diktir demiştim hem bu kadar uğraşmazdın."

"Berke açma yine o konuyu. Ayırca ben elbisemi buldum."

"Peki peki. Nasıl bir şey aldın bakalım? Umarım kısa değildir ya da ne bileyim kendine çok yakışan bir kıyafet almamışsındır."

"Uf Berke uff. Herhalde kendime yakışan kıyafeti alacağım. Hadi ben kapatıyorum artık. Görüşürüz." deyip cevap vermesine izin vermeden kapattım. Bazen çok sinir bozucu oluyordu. Kıyafet konusunu halletmemize rağmen arada böyle gıcıklıklar yapabiliyordu. Olsun ben onu her haliyle seviyorum.

2 sene boyunca böyle aramızda bir sürü tartışma yaşamıştık evet ama her defasında da birbirimizin gönlünü almıştık. Sonunda ise mezun oluyorduk. Yaklaşık 2 hafta sonra mezuniyet törenimiz vardı. Akşamüstüne doğru diplomalarımızı alacak ardından balo salonuna geçecektik. Önce yemek yiyecek ardından da çılgınlar gibi eğlenecektik. Mükemmel plan.

"Kızlar hadi bize gidelim hem film falan izleriz."

"Yok ya eve gideyim ben. Çok yoruldum duş alıp direk uyuyacağım." dedi Gamze.

"Bende kıyafet bulamadığım için uzun bir araştırma işi içerisinde olacağım. O yüzden bu seferlik affet."

"Siz nasıl derseniz. O zaman sizi evlerinize bırakıyorum."

"Hayır hayır sen bizi şurada bırak taksiyle gidelim. O kadar yolu gitme şimdi. Zaten evlerimiz yakın. Olur değil mi Gamze?"

"Tabii olur. Hadi arkadaşım indir bizi şurada."

"Peki. Dikkatli olun. Evinize varınca haber verin."

"Tamam anneciğim." deyip indi Gamze. Onların bu haline gülüp evime doğru yola koyuldum. Eve geldiğimde poşetleri bir kenera bırakıp elimi yüzümü yıkadım. Elbisemi asıp üzerime pijamalarımı giydim. Karnım aç değildi bu yüzden kendime kahve hazırlayıp televizyonun karşısına geçtim.

Telefonuma gelen bildirimle irkildim. Filme dalmış olmalıyım. Emre bir grup oluşturmuştu. Yağmur için. Bu nasıl grup ismiydi?

Yağmur için grubu Emre tarıfından oluşturuldu.

Emre: Hepinize iyi akşamlar yengelerim ve kankilerim.

Berke: Bu nasıl grup ismi amk!

Emre: Susarsan öğreneceksin!

Gamze: Neden Yağmur yok bu grupta?

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin