23.Bölüm

1.1K 43 11
                                    

Düzenlenmiştir.

Yağmur arıyor.....

"Efendim."

"Alara... Alara biz hastanedeyiz!"

"N-e ne oldu? Y-o-ksa Be-rke'yemi bir şey oldu?"

23.Bölüm

İyi okumalar...

Duyduğum şey üzerine tüylerim diken diken olmuştu. Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemez hale geldim. Bir an Berke'yi koydum onun yerine. Kalbim sıkıştı.Zorla kendimi toparlayıp konuşmaya çalıştım.

"Ha-hangi hastane?" sesim titriyordu. Aynı şekilde bedenim de.

"....... Hastanesi."

"Tamam hemen geliyorum. Sen oradakilere yardım et. Güçlü olsunlar. Barış yanında olduğumuzu hissetsin."

"Merakt etme. Hadi görüşürüz."

Telefonu kapatıp hemen ceketini giydim.

"Ne olmuş?"

"Ba-barış ka-ka-za geçirmiş."

"Şş sakin ol. Kim bu Barış?"

"Gamze'nin sevgilisi. Berke'nin en yakın arkadaşı aynı zamanda Emre'nin de."

"Bekle hemen üstüme bir şeyler alayım Gamze'nin desteğe ihtiyacı vardır."

"Tamam ama hızlı ol!" ben ne kadar yakınsam onlarda öyleydi.

Kısa süre sonra Hastaneye gelmiştik. Hemen danışmaya gittim.

"Barış Tuna kaza geçirmiş nerede o?"

"Ameliyathanede. Şuradan sağa dönün sonra sola hemen orada."

"Tamam teşekkürler."

Koşmaya başladım.Gelir gelmez duraksadım. Çünkü öyle bir manzara ile karşılaştım ki.........keşke keşke ölmüş olsaydım da bu manzarayı görmeseydim diyeceğim türden. Gamze ağlamaktan yorulmuş,gözleri kızarmış bir halde öylece duygusuzca  duvara bakıyordu. Berke ve Emrede yere oturmuş duvarı izliyorlardı. İkisi de o kadar üzgün görünüyorlardı ki... Nasıl anlatılır gerçekten bilmiyorum.Yağmur ise sadece oturmuş bekliyordu ama en az diğerleri kadar o da üzgündü. Bir adam vardı babasıydı herhalde o da ağlamış gözleri adeta kan çanağına dönmüştü.Koridorun ortasında durmayı bırakıp Gamze'nin yanına gittim. Sarılmaya çalıştım ama izin vermiyordu. Doruk beni durdurdu ve o gitti yanına. Gamze sarılacak birini bekliyormuş gibi sarıldı Doruk'a. Bu durum gözümden bir damla yaş akmasına neden oldu. Yanına tekrar yaklaştım.

"Gamze neler oluyor? Şuan desteğe ihtiyacın var ve ben sana destek olmaya geldim. Yapma böyle ne olur."

"Destek mi? Ne desteğinden bahsediyorsun sen ya? Barış orada senin yüzünden yatıyor! Senin yüzünden kaza yaptı!!"

"Benimle ne alakası var bunun?"

"Eğer o salak saçma şey yüzünden bana kızmasaydın bu olmayacaktı. Senin yüzünden Barış ile kavga ettim ben ya! Ben sizin aranızı yapacaktım be! Ama sen ona kaza yaptırdın!"

"Bu yüzden yani! Eğ-..."

"Ya siz ne yaptığınızın farkında mısınız? Barış içeride canı için savaş veriyor be! Ama gel de bak sizin yaptığınıza. Suçlu aramayı kesin ve onun için dua edin, destek çıkın ona! Ayrıca bu olayın suçlusu Alara değil. Başka bir nedeni var." 

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin