İyi okumalar...
Düzenlenmiştir.
Annemlerle konuştuktan hemen sonra Berke'yi aradım. O da ben gibi hem çok sevindi hem heyecanlandı. Baya baya yarın sözlenecektik. Şaka gibiydi resmen. Ondan sonra da kızları arayıp söylemiştim onlar da çok sevindi. Yarın erkenden gelip beraber kıyafet seçicek,makyaj ve saç yapacaktık. Kızlarla konuştuktan sonra abimi de aradım geleceğini söyledi.
Şimdi ise uyumaya çalışıyorum. Saat 3'ü geçti. Eğer uyuyamazsam yarın sabaha yeni göz altlarıyla uyanacaktım. Uyumam lazım uyumam lazım...
"Alara! Alara!"
"Alara akşam seni istemeye gelecekler öğle oldu sen hala uyuyorsun." dürtüklenmeye başladım.
"Kızım kalksana!"
"Saat kaç?"dedim gözlerimi açarken.
"1!" diye kükredi Gamze. Hızla doğruldum.
"Ne bir mi? Annem nerede o uyandıracaktı beni?"
"Şirkete gitmesi gerekiyormuş son anda önemli bir işi çıkmış. Saat 6 dan önce evde olurum dedi. Babanda aynı şekilde."dedi Yağmur.
"Uf uff. Neyse her şey yolunda. Önemli bir şey yok." diye sakinleşmeye çalıştım.
"Evet evet sıkıntı yokk."
"Şimdi Alara saçın başın dağılmış sen duş al bizde Gamze ile sana kıyafet seçelim. Kendi kıyafetlerimiz falan hazır onları da giyeriz."
"Tamam yemek işi ne oldu?"
"Bizim evdeki Hatice Teyze'den rica ettim atıştırmalık hazırlayacak evi de derleyip toplayacak." Emine Teyzenin tam izin zamanına denk gelmişti.
"Gamze çok teşekkür ederim. Yağmur sana da ikiniz de iyi ki varsınız."
"Hadi hadi oyalanma daha çok işimiz var."
Bunun üzerine banyoya gittim. Suyu açıp üzerimdekilerden kurtuldum. Sıcak suyun altına girince ani bir rahatlama geldi.
İşim bitince banyodan çıkıp kurulandım. Olamaz iç çamaşırlarımı almayı unuttum. Kapıyı araladım.
"Kızlar sizden birşey isteyeceğ-"
"Al canım bizde senin seslenmeni bekliyorduk."
"Sağol Yağmur."
Onları giydim başıma havlu sarıp dışarı çıktım. Beni süzdüler.
"Oo sen görmeyeli kas yapmışsın." dedi Yağmur.
"E olacak o kadar ben bunları yapmak için az çalışmadım. Neyse hangi elbiseyi giyiyorum?"
Gamze dolaptan bir elbise çıkardı. Bunu bir ay önce çok severek almıştım. Ama giyecek bir yer bulamadığım için dolapta duruyordu.
"Harika seçim."
"Bu arada gözümden kaçmadı elbiseleriniz yakışmış."
"Teşekkürler." dedi ikisi aynı anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON
Teen Fiction"Bitti buraya kadar bir daha sakın karşıma çıkma.!" "Alara dur bekle bak açıklayabilirim." "Ne saçmalıyorsun sen ya. Yaptığın şeye bak ve bana hala açıklayabilirim diyorsun. Kapa çeneni ve bir daha karşıma sakın sakın çıkma.!" "Alara Alara bekle Ala...